Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE TURISME I ESPORTS
Núm. 20601
Resolució del secretari general de la conselleria de Turisme i Esports per la qual s’anuncia la licitació del contracte de serveis per a l’organització dels trasllats i allotjament dels esportistes en edat escolar que participen en els campionats de les Illes Balears de l’any 2015
Versió PDF
1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació
a) Organisme: Conselleria de Turisme i Esports.
b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.
c) Obtenció de la documentació i informació:
1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació
2) Domicili: carrer de Montenegro, 5
3) Localitat i codi postal: Palma - 07012
4) Telèfon: 971 17 71 55 /971 17 72 06
5) Fax: 971 17 63 68
6) Correu electrònic: contractacio@turisme.caib.es
7) Direcció d’Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 15 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
d) Número d’expedient: CONTR 2014/5576
2. Objecte del contracte
a) Tipus: serveis
b) Descripció: servei per a l’organització dels trasllats i allotjament dels esportistes en edat escolar que participen en els campionats de les Illes Balears de l’any 2015
c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d’unitats: no
d) Lloc d’execució/lliurament: les tasques d’organització, gestió i reserves pels trasllats i allotjaments objecte del contracte es realitzen a càrrec de l’infraestructura (locals, mitjans humans i materials...) del contractista.
e) Termini d’execució/lliurament: des de la signatura del contracte i fins a l’acabament de la prestació objecte del contracte amb el trasllat de retorn dels participants una vegada acabada la darrera competició el dia 7 de juny de 2015 (o data posterior, en el cas de modificacions del calendari, amb la data límit de 31 de juliol de 2015).
f) Admissió de pròrroga: no
g) Establiment d’un acord marc: no
h) Sistema dinàmic d’adquisició: no
i) CPV: 635000004
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
c) Subhasta electrònica: no
d) Criteris d’adjudicació: oferta econòmica, fins a 50 punts; qualitat del servei, fins a 30 punts (20 punts per transport i 10 punts per allotjament) i altres millores, fins a 20 punts (10 punts per vehicles de lloguer i 10 punts per descomptes per anulació de trasllats).
4. Valor estimat del contracte: 175.856,16 euros
5. Pressupost base de licitació
Import net: 175.856,16 euros. IVA: 13.516,72 euros. Import total: 189.372,88 € euros
6. Garanties exigides
Provisional: no.
Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació (IVA exclòs).
7. Requisits específics del contractista
a) Classificació: no
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:
Solvència econòmica i financera: veure el punt F.2 del PCAP.
Solvència tècnica: veure el punt F.3 del PCAP.
c) Altres requisits específics: veure el punt F.5 del PCAP i la lletra Y del PCAP.
d) Contractes reservats: no
8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació
a) Data límit de presentació: 15 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (hora límit a les 14.00 hores).
b) Modalitat de presentació: la prevista en els punts 13 i 14 del plec de clàusules administratives particulars.
c) Lloc de presentació
1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació de la Conselleria de Turisme i Esports.
2. Domicili: carrer de Montenegro, 5
3. Localitat i Codi Postal: Palma– 07012
4. Adreça electrònica: contractacio@turisme.caib.es
d) Nombre previst d’empreses (proc. restringit): no
e) Admissió de variants: no.
f) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos comptadors des de l’endemà de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.
9. Obertura d’ofertes
a) Descripció: en els termes exposats en el PCAP.
b) Adreça: carrer de Montenegro, 5.
c) Localitat i codi postal: Palma - 07012
d) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà al perfil del contractant.
10. Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari fins a 400 €.
11. Altres informacions: no
Palma, 17 de novembre de 2014
El secretari general
Joaquín Legaza Cotayna