Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE MANACOR
Núm. 20560
Aprovació definitiva projecte d'urbanització del polígon 1-26-1 de les NNSS de Manacor
Versió PDF
El batle de l’Ajuntament de Manacor, en data 30 de setembre de 2013, va dictar la següent resolució:
1. Aprovar definitivament el projecte d’urbanització del polígon 1-26-1 , document redactat per l’enginyer de camins, canals i ports Sr. (dades personals ocultes) per l’enginyer industrial Sr. (dades personals ocultes), juntament amb l’estudi d’impacte ambiental , presentat per la Junta de Compensació d’aquell polígon amb les següents prescripcions:
a. S’hauran de gestionar adequadament els possibles residus contaminants generats derivats de l’activitat agroalimentària. Concretament, a l’ordenança municipal del Pla Parcial sobre ús de clavegueram s’inclou una llista de productes prohibits abocar al clavegueram, que hauran de ser emmagatzemats i posteriorment retirats per un gestor autoritzat.
b. El promotor haurà de contractar un auditor ambiental per tal d’assegurar-se el compliment del Pla de Vigilància Ambiental i de les mesures ambientals previstes a l’EIA aportat juntament amb el compliment del anterior condicionant esmentat.
c. Retirar totes les esteses aèries telefòniques i els pals de suport existents a la zona d’actuació i substituir-les, si s’escau, per línies soterrades.
d. Les activitats que es desenvolupin en els perímetres de restriccions de pous de proveïment urbà s’hauran de subjectar, en el seu cas, al Pla Hidrològic de les Illes Balears vigent.
e. Abans de l’inici de les obres s’ha d’aportar el nomenament dels tècnics directors, de l’empresa contractista, així com del tècnic responsable del compliment de la implantació de les mesures protectores i correctores del Pla de Vigilància Ambiental.
2. Suspendre l’execució material de les obres d’urbanització del polígon 1-26-1 fins que l’Ajuntament de Manacor o la Junta de compensació del polígon disposi de la disponibilitat dels terrenys que han de ser objecte de les obres d’urbanització, ja que el projecte de compensació determina la transmissió a l’Ajuntament de les zones que han de ser objecte de les obres d’urbanització.”
De conformitat amb l’article 116 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i de procediment administratiu comú, contra la present resolucióde reposició potestatiu, no podreu interposar recurs contenciós-administratiu fins que aquell no sigui resolt expressament o s’hagi produït la seva desestimació per silenci. El termini per interposar, en el seu cas, recurs contenciós-administratiu, si heu optat per interposar recurs de reposició potestatiu, serà de dos mesos, comptats del dia següent a la notificació de la resolució expressa del recurs de reposició. Si no hi hagués resolució expressa, el termini serà de sis mesos a comptar de la data en que s’entengui desestimat per silenci el recurs de reposició.
Manacor, 13 de novembre de 2014
La regidora delegada d’Urbanisme i Obres
Catalina Riera Mascaró