Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 20401
ITE 2010-255 notif. acord complem. obres urgents i no urgents
Versió PDF
Com a conseqüència de l'expedient ITE 2010/255 referent a la Inspecció Tècnica d’Edificis, i atès que s’ha intentat la notificació sense resultat positiu, pel present edicte es notifica a Marqués Simarro Marta, de conformitat amb els arts. 59-4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; i 194 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, del reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, que transcrit diu:
Us notific que el Consell de la Gerència d’Urbanisme, en data 03.12.2013 ha acordat:
“En dates 30.12.2009 i 28.12.2010 es van presentar informes d’inspecció tècnica d’edificis per part de la propietat de l’immoble situat a CE SOCORS, 6, redactats per tècnic col·legiat, que donaren lloc als acords del CGU aprovats en data 28.10.2010 i 26.05.2011. Posteriorment, en data 17.01.2012, s’ha presentat informe complementari derivant-se la necessitat d’executar les obres de conservació i/o manteniment urgents i no urgents que es descriuen a la part dispositiva d’aquest acord, i que s’han de realitzar prèvia sol·licitud i obtenció de la corresponent llicència d’obres.
Per part dels serveis tècnics municipals s’ha emès el següent informe:
“Vista la documentació relativa a l’informe d’inspecció tècnica d’edificis (ITE) de referència, presentada pel Sr./Sra. HEVIA ANTUÑA ANGEL en representació de MARTORELL FUSTER BERNAT, en data 17.01.2012 i amb núm. de document 2012/000010923, cal informar el següent:
Informe tècnic municipal basat en l’informe complementari d’ITE redactat pel tècnic HEVIA ANTUÑA ANGEL, contractat per la propietat:
1. ACTUACIONS A REALITZAR
1.1 Obres a realitzar baix llicència derivades de l’informe ITE
Amb l’informe complementari de l’ITE de referència es posa de manifest l’existència de les patologies que es transcriuen a continuació:
Supòsit 4t. OBRES OBLIGATÒRIES A REALITZAR BAIX LLICÈNCIA D’OBRES:
Entresol amb accés per C/ Socors nº 8
“Deben hacerse trabajos de mantenimiento y contra ataques bióticos,especialmente en la vigueta empotrada en el muro de la fachada al patinejo, y en la carpintería al mismo”
Bigues sostre habitatge 1er A
Bigues sostre habitatge 1er B
Local comercial en planta baixa
Supòsit 5è. OBRES OBLIGATÒRIES A REALITZAR BAIX LLICÈNCIA D’OBRES:
Bigues sostre habitatge 1er B
2. Altres actuacions administratives
Es té constància que hi ha:
3. Conclusió
- Obres baix llicència d’obres. Termini: 6 mesos per sol·licitar llicència. (Sempre i quan sigui possible d’acord al planejament vigent):
(Veure punt 1.1 d’aquest informe).
(Veure punt 1.1 d’aquest informe).
3.1 ITE condicionada:
L’edifici objecte d’aquesta inspecció tècnica té un encavalcament amb l’edifici contigu a les plantes baixa, entresol i primera; per la qual cosa, la conclusió de l’expedient resta condiciona pel resultat de l’ITE de C/ Socors nº8.
Informar de l’anterior a les parts interessades.”
La finalització de les obres s’haurà d’acreditar mitjançant l’aportació de l’apartat III de l’informe d’inspecció tècnica completat. En tot cas, i si es necessari es podrà requerir la presentació del certificat de final d’obra del tècnic competent o del certificat final d’obra municipal. Així mateix, s’haurà d’acreditar la pòlissa d’assegurança vigent.
Vists els antecedents exposats i d’acord amb l’art. 9.1 del Text Refós de la llei del sòl, aprovat per R.D. legislatiu 2/2008, de 20 de juny, articles 10 i 11 llei 10/90 de disciplina urbanística de la CAIB, articles 83 i 84 de la llei 23/2006, de 20 de desembre de capitalitat de Palma de Mallorca, l’Ordenança municipal sobre inspecció tècnica d’edificis, publicada al BOIB núm.185- ext. de 31 de desembre de 2008, i articles 4.2-b), article 12-b), del Reglament de la Gerència d’urbanisme i altra normativa aplicable, cal formular proposta per a l’aprovació del següent:
ACORD
1r. Requerir a DOMENECH BESTARD MANUEL VICENTE, MARTORELL FUSTER BERNARDO, VAZQUEZ FERRER MARIA DEL CARMEN, MUNAR COLOM BARTOLOME, FIOL FERRER CATALINA THOMAS, GAYA LOZANO MIGUEL i a POL TOUS ANDRES, com a propietaris de l’immoble situat a CE SOCORS, 6 (referència cadastral 00400517), en el cas de no haver sol·licitat llicència d’obres, o que la sol·licitud no inclogui les obres obligatòries de conservació i/o manteniment que a continuació s’exposaran, perquè sol·liciti la llicència d’obres corresponent, en un termini de sis mesos, per realitzar, en el termini previst a l’atorgament de la llicència, les obres de conservació de caràcter urgent i no urgent (supòsit 4t i 5è) que es deriven de l’esmentat informe, redactat per part de VELASCO ROLDAN LUIS ALEJANDRO, com a ARQUITECTE (exp. ITE 2010/0255-0000); i atès també l’informe de comprovació dels serveis tècnics municipals. De l’informe es deriva la necessitat d’efectuar les següents obres de conservació:
“Supòsit 4t. OBRES OBLIGATÒRIES A REALITZAR BAIX LLICÈNCIA D’OBRES:
Entresol amb accés per C/ Socors nº 8
Bigues sostre habitatge 1er A
Bigues sostre habitatge 1er B
Local comercial en planta baixa
Supòsit 5è. OBRES OBLIGATÒRIES A REALITZAR BAIX LLICÈNCIA D’OBRES:
Bigues sostre habitatge 1er B
La realització de les obres s’haurà d’acreditar mitjançant l’aportació de l’apartat III de l’informe d’inspecció tècnica completat, req uisit necessari per poder accedir al programa d’ajudes fiscals municipal. En tot cas, i si es necessari es podrà requerir la presentació del certificat de final d’obra del tècnic competent o del certificat final d’obra municipal. Així mateix, s’haurà d’acreditar la pòlissa d’assegurança vigent.
A l’objecte de l’aplicació de la bonificació de l’ICO, en el cas de presentar un projecte conjunt amb obres derivades de l’ITE i altres obres, s’haurà de separar el pressupost i l’estat de medicions de les obres objecte de l’ITE.
2n. Advertir a la propietat de l’immoble que l’ha de mantenir en perfecte estat de conservació amb caràcter permanent, i que l’incompliment de les seves obligacions derivades del deure de conservació podrà donar lloc a les mesures previstes a la normativa vigent, així com a la multa coercitiva que preveu l’article 6 de l’ordenança.
3r. Donar compte al Departament Financer als efectes de l’exacció dels tributs que siguin pertinents.
4t. Notificar el present acord a la propietat de l’edifici.”
Us record que, d’acord amb l’article 14 de l’Estatut d’autonomia, podeu exercir el vostre dret d’opció lingüística per la llengua castellana pel que fa a les futures notificacions que es facin dins aquest procediment.
Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 116 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de la publicació del present edicte. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.
Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 116 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de la publicació del present edicte, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.
Qualsevol documentació o escrit s’ha de presentar a qualsevol de les oficines d’Atenció a la Ciutadania: OAC Cort a la plaça de Santa Eulàlia, 9, 07001, tfn 971225971; OAC Sant Ferran a l’avinguda Sant Ferran 42, 07013, edifici Policia Local, tfn 971225511; OAC Avingudes a l’avinguda Gabriel Alomar, 18, 07006, edifici Avingudes, tfn 971225900; OAC Pere Garau al carrer Pere Llobera 9, 07007, tfn 971225900; OAC S’escorxador al carrer Emperadriu Eugènia, 6, 07010, 971201362; OAC Son Ferriol a l’avinguda del Cid 8, 07198, 971426209; OAC Sant Agusti al carrer de Margaluz 30, 07015, 971708733; OAC S'Arenal a l’avinguda Amèrica, 11, 07600, 971225891; mitjançant instància dirigida a l’Ajuntament de Palma, on s’hi ha de fer constar el número d’expedient. Horari d’atenció al públic de totes les OAC: tot l’any: 8.30 h a 14.00 h de dilluns a divendres. Horari ampliat d’octubre a maig: de 8.30 h a 17 h de dilluns a dijous únicament a l’OAC Avingudes. Dissabtes obert de 9.30 a 13.30 h a Pl. Santa Eulàlia (només registre).
Palma, 12 de novembre de 2014
La cap del Departament de Disciplina i Seguretat dels Edificis, per delegació
(Decret de Batlia núm 10434 de 08/06/2012 publicat al BOIB 85 de 14/06/12)
Elvira Salvá Armengod