Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA DE LES ILLES BALEARS RAMON LLULL

Núm. 20067
Resolució de la directora gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears per la qual s’ordena la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació de dos especialistes en anàlisis clínica/ bioquímica clínica

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en l’article 15 estableix la competència per ordenar la inserció d’edictes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, en el punt 4, especifica que les institucions o els ens públics no esmentats en els tres primers punts han d’acreditar els òrgans i les persones que, d’acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s’ha d’entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l’òrgan, l’ens o la institució de què emana el text.

D’altra banda, d’acord amb l’article 27 dels Estatuts de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles altres actuacions que en aquesta matèria li encomanin, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dict la següent

Resolució

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de les convocatòries per a la contractació de dos especialistes en anàlisis clínica/ bioquímica clínica  (vegeu l’annex adjunt).

 

Palma, 12 de novembre de 2014

 

La directora gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears

Marilena Jover Casasnovas

 

Annex 1

Convocatòria per a la provisió /contractació de DUES  places d’especialista en anàlisis clínica/ bioquímica clínica de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull

La Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull té encomanades, entre d’altres, la funció/les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei de l’execució de programes d’investigació clínica, bàsica i aplicada, desenvolupament tecnològic i innovació en el camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació té la necessitat de dur a terme la incorporació temporal de dos  especialistes en anàlisis clínica/ bioquímica clínica pel departament del que n’és responsable el Dr. Bartomeu Castenyer.

L’article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s’han d’aplicar els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L’apartat segon B de l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l’àmbit d’aplicació i de determinació de l’abast del control del punt 5 de l’Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, i en exercici de les competències que m’atribueix l’article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigents.

Convoc

El procés per a la contractació de dos especialistes en anàlisis clínica/ bioquímica clínic,amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

Requisits de la plaça

Estar en possessió del títol d’especialista en anàlisis clínica/ bioquímica clínica

Funcions per desenvolupar

  • Desenvolupar mètodes analítics amb la metodologia de cromatografia de gasos – espectrometria de masses (GCMS) de detecció i quantificació en mostres biològiques de drogués d’abús i hormones esteroides amb finalitat de recerca per posar-los a l’abast en condicions de rutina assistencial a una fase posterior.
  • Desenvolupar procediments d’identificació de les substàncies interferents que ocasionin resultats falsos positius als mètodes de cribratge analítics ja disponibles al laboratori tant per la anàlisis de drogues d’abús com per a hormones esteroides.
  • Gestió dels reactius i materials necessaris per la implantació dels nous mètodes analítics basats en la metodologia GC-MS.
  •  Gestionar la informació clínica i analítica que es generi com a conseqüència del projecte per oferir a la comunitat mèdica i científica.
  • Preparació de tota la documentació necessària per al correcte funcionament de la plataforma i de l’equip.
  • Actualització i millora constant dels diferents assajos analítics

Criteris de selecció dels aspirants

La selecció tindrà lloc per la valoració dels mèrits acreditats pels aspirants d’acord amb el barem que tot seguit es desenvolupa, i una entrevista personal.

Barem de mèrits d’experiència i formació i valoració

  • Experiència acreditada en laboratoris d’anàlisis clíniques dotats amb la tecnologia de l’espectrometria de masses (MS). 0,2 punts per mes de formació (màxim 3,5 punts).
  • Experiència en participació en Projectes d’investigació finançats amb fons públics i/o privats en l’àrea de toxicologia i/o endocrinologia clínica-analítica o en comissions del laboratori clínic. 0,75 punts per participació. (màxim 0,75 punts). 
  • Experiència docent a l’àrea de toxicologia i/o endocrinologia clínica-analítica: 0,2 punts per hora de docència (màxim 0,25 punts).
  • Formació en toxicologia i/o endocrinologia clínico-analítica: 0,5 punts per curs i/o simpòsium específic. Formació específica en GC/MS o HPLC (Màxim 1,5 punts).
  • Publicació en revistes indexades en Journal Citation Reports (JCR) en les àrees de Toxicologia i Endocrinologia i publicacions tipus pòsters en congressos nacionals i internacionals: 0,3 per publicació d’articles i 0,2 per pòsters en congressos internacionals o nacionals. (Màxim  2 punts)
  • Coneixement d’idiomes amb un màxim d’1 punt. 0,4 punts per el certificat de nivell C1 de català i 0,5 punts per un nivell superior. Certificat de nivell mitjà d’anglès 0,4 punts i 0,5 punts per un nivell superior. Només es valorarà el nivell més alt.

Entrevista personal (1 punt)

L’entrevista personal versarà sobre l’adequació dels coneixements de l’aspirant en relació al lloc de treball. Pel que fa a la seva valoració en cap cas podrà superar un 10% de la puntuació total. El dia i hora de l’entrevista es publicarà a la pàgina web de la Fundació www.idispa.es

Forma d’acreditació dels requisits i mèrits

  • Presentació del títol acadèmic requerit.
  • Presentació dels títols de cursos formatius relacionats amb el lloc de feina que s’especifica.
  • Presentació de certificat de vida laboral.
  • Informes o certificacions d’altres centres on ha treballat amb anterioritat.
  • Presentació de les publicacions i patents.

Correcció de deficiències

En cas que el tribunal observi deficiències a l’hora de presentar documentació, donarà 2 dies per tal de corregir-les.

Reserva a favor de discapacitats

Hi ha una reserva del 5% de llocs de treball per discapacitats, segons l’article 38.1 de la Llei 13/1982 del 7 d’abril de integració social de minusvàlids de l’Estatut Bàsic dels Treballadors

Modalitat de contractació: Contracte per obra i servei  associat al projecte investigador principal Dr. Bartomeu Castenyer de 6 mesos de durada.  

•   Remuneración bruta 7398 € durant els 6 mesos.

Presentació de sol·licituds

La sol·licitud, a la qual s’han d’adjuntar el CV i la documentació acreditativa del compliment dels requisits i mèrits, s’ha de presentar a les oficines de la Fundació (Hospital Universitari Son Espases, Edifici S) o per correu electrònic a idispa.rrhh@ssib.es, referència Toxicologia Dr. Castanyer.

Termini de presentació

5 dies naturals des de la data de publicació.

Una vegada puntuats i entrevistats els candidats es publicarà a la web de la Fundació www.idispa.es  la puntuació amb la persona seleccionada.

Palma, 12 de novembre de 2014

     

La directora gerent

Marilena Jover Casasnovas