Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE VILAFRANCA DE BONANY
Núm. 19934
Convocatòria borsí interins policia local
Versió PDF
Mitjançant Decret de Batlia núm. 165, de data 10 de novembre de 2014, s’han aprovat les bases per a la constitució d’una borsa d’aspirants per a ser nomenats funcionaris interins de la Policia local de l’Ajuntament de Vilafranca de Bonany; s’ha convocat l’inici del procediment selectiu d’acord amb el contingut d’aquestes bases i s’ha ordenat la seva publicació al BOIB, així com al tauler d’edictes i la pagina web municipals.
Es publiquen a continuació les esmentades bases:
Vilafranca de Bonany, 11 de novembre de 2014
El Batle
Montserrat Rosselló Nicolau
“BASES ESPECÍFIQUES QUE REGIRAN LA CONVOCATÒRIA PER CONSTITUIR UNA BORSA D’ASPIRANTS PER PROVEIR, COM A FUNCIONARIS INTERINS, PLACES VACANTS DE POLICIA LOCAL DE L’AJUNTAMENT VILAFRANCA DE BONANY
Primera.- Objecte, procediment de selecció i normativa
1.-La present convocatòria té per objecte la constitució d’una borsa de treball de la categoria de Policia, amb caràcter de funcionaris interins, per cobrir necessitats urgents de contractació i altres incidències a l’Ajuntament Vilafranca de Bonany.
2.- La selecció de les persones aspirants s’efectuarà mitjançant un concurs que consistirà en la valoració dels mèrits que detalla l’Annex 1 d’aquesta convocatòria.
3.- S’aplicaran a aquestes proves selectives les presents bases, la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears; la Llei 7/2007, de 12 d’abril de l’Estatut bàsic de l’empleat públic; la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears; el Decret 72/1989, de 6 de juliol, de bases i exercicis per a l’ingrés en les diverses categories de la policia local de les Illes Balears (en la part vigent i sempre que no contradigui el que disposa la Llei 4/2013); el Decret 146/2001, de 21 de desembre, pel qual s’estableixen la formació, l’ingrés, la promoció i la mobilitat dels policies locals de la comunitat autònoma dels Illes Balears (en la part vigent i sempre que no contradigui el que disposa la Llei 4/2013); el Decret 69/2004, de 9 de juliol, pel qual es modifica la normativa reguladora dels policies locals de les Illes Balears en matèria d’organització, uniformitat, formació, ingrés, promoció i mobilitat; el Decret 67/2007, de 7 de juny, per el que s’aprova el Reglament marc de mesures urgents dels policies locals de les Illes Balears en tot el que no contradigui el que disposa la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears; i les demés disposicions legals vigents.
Segona.- Requisits i condicions de les persones aspirants
Per participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de complir en la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds els requisits següents:
1.- Tenir nacionalitat espanyola.
2.- Tenir 18 anys complerts.
3.- Estar en possessió del diploma d’aptitud del curs de formació de la categoria de policia expedit per l’ EBAP en plena validesa.
4.- Estar en possessió del títol de Batxillerat, Tècnic o equivalent, o estar en condicions d’obtenir-lo en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds. En el cas de titulacions expedides a l’estranger, caldrà aportar l’homologació corresponent del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport.
5.- No patir cap malaltia ni defecte físic o psíquic, descrits en l’annex II (quadre d’exclusions mèdiques) del Decret 70/1989, de 6 de juliol, d’establiment de les normes marc a què han d’ajustar-se els reglaments dels policies locals de les Illes Balears.
6.- No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap Administració Pública, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per plaça o càrrecs públics per resolució judicial.
7.- No tenir antecedents penals per delictes dolosos
8.- Compromís de portar armes i, si escau, utilitzar-les
9.- Estar en possessió dels permisos de conducció de les classes A2, B i BPT
10.- No estar sotmès a cap causa d’incapacitat específica d’acord amb la normativa vigent.
11.- Haver satisfet la taxa de serveis de selecció de personal.
12.- Abans de prendre possessió de la plaça, la persona interessada haurà de fer constar que no ocupa cap lloc de treball ni realitza cap activitat al sector públic delimitat per l’article 1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat.
Si realitza alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, ho haurà de declarar en el termini de deu dies comptats a partir del dia de la presa de possessió, per tal que la Corporació acordi la declaració de compatibilitat o d’incompatibilitat.
Tercera.- Presentació de sol·licituds
1.- Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu s’han d’ajustar al model normalitzat de sol·licitud (annex 2) i es presentaran al Registre General de l’Ajuntament. El model normalitzat de sol·licituds es trobarà a disposició de les persones interessades al Registre General d’aquest Ajuntament i a la pàgina web www.vilafrancaterrabona.com a partir de l’obertura del termini per a la seva presentació.
També podran presentar-se en les formes previstes a l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Publiques i del Procediment Administratiu Comú.
A la sol·licitud s’haurà d’indicar un número de fax o una adreça de correu electrònic i un número de telèfon, que serviran a efectes de rebre informacions, comunicacions, requeriments o notificacions, en relació amb aquest procediment i amb els que puguin tramitar-se arrel de la constitució de la borsa de treball.
2. El termini de presentació de sol·licituds és de 15 dies naturals a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
3. Juntament amb la sol·licitud emplenada adequadament, les persones aspirants han d’adjuntar:
a) Fotocòpia correctament compulsada del document nacional d’identitat en vigor i/o el resguard de la sol·licitud de renovació.
b) Fotocòpia correctament compulsada del diploma d’aptitud del curs de formació bàsica, expedit per l’ EBAP en plena validesa.
c) Fotocòpia correctament compulsada de la titulació exigida.
d) Declaracions jurades dels requisits exigits a la base segona punts 5, 6, 7 i 8, referits sempre a la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds. (Annex 3)
El fet de constar a la llista d’admesos no implica el reconeixement de que es compleixen els requisits per participar en aquesta convocatòria. Les persones que superin el procés selectiu, han de presentar la documentació acreditativa dels requisits generals que s’indiquen a la base segona, amb caràcter previ al seu nomenament.
e) Resguard acreditatiu del pagament de la taxa dels drets d’examen que s’estableixen en 20,00€, que s’hauran d’ingressar al compte corrent número ES76 0487 2060 9520 0000 1774
f) La indicació d’una adreça electrònica i un telèfon als efectes de comunicació amb l’Ajuntament de Vilafranca de Bonany.
g) La documentació acreditativa dels mèrits al·legats, en la forma establerta en la base cinquena d’aquesta convocatòria.
Quarta.- Admissió de les persones aspirants
Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, se publicarà la resolució per la qual s’aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb indicació de la causa d’exclusió, en el termini màxim de deu dies naturals, en el tauler d’anuncis de l’ajuntament i a la plana web www.vilafrancaterrabona.com.
Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d’un termini de deu dies hàbils, comptadors des de l’endemà de la publicació esmentada, per esmenar el defecte o adjuntar el document que sigui preceptiu, i se’ls advertirà que es considerarà no presentada la sol·licitud si no es compleix el requeriment.
Una vegada finalitzat el termini al que fa referència el paràgraf anterior i esmenades, si escau, les sol·licituds, el batle ha de dictar una resolució, en el termini màxim de deu dies naturals, que aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses. Aquesta resolució s’ha de fer pública en els mateixos llocs indicats per a la resolució provisional.
Cinquena.- Acreditació dels mèrits
1. Els mèrits al·legats per les persones candidates s’han d’acreditar mitjançant la presentació de l’original o de la còpia correctament compulsada de la documentació següent:
a.- Curs bàsic de capacitació
- Certificat dels cursos impartits per l’Escola balear d’Administració Pública
-.Serveis prestats a l’ajuntament de Vilafranca de Bonany, mitjançant un certificat emès per l’ajuntament.
- Certificat de la Direcció General d’Interior (ISPIB) de no haver renunciat a cap nomenament anterior com a policia local o turístic en un altre municipi, expedit dins els darrers 6 mesos abans de la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds.
b.- Serveis prestats: certificat expedit pels corresponents ajuntaments.
c.- Antiguitat: certificat expedit pels corresponents ajuntaments.
d.- Estudis acadèmics oficials: còpia correctament compulsada del títol o del resguard acreditatiu (anvers i revers)
e.- Coneixements de llengües: certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial d’altres comunitats autònomes o estrangera, expedits o homologats per escoles oficials d’idiomes o escoles d’administració pública.
f.- Cursos de formació: certificats d’aprofitament, certificat d’assistència i certificat d’impartició de cursos d’accions formatives.
g.- Reconeixements honorífics: certificat expedit per l’ajuntament corresponent.
2. Els mèrits s’han d’acreditar amb referència a la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds.
Sisena.- Òrgan de selecció
1.- L’òrgan encarregat de la selecció és el Tribunal Qualificador la composició del qual es determinarà per resolució de Batlia de l’Ajuntament de Vilafranca.
2.- El Tribunal Qualificador estarà constituït per cinc membres, havent de designar-se el mateix nombre de suplents. Haurà de comptar amb un president/a, un secretari/a que actuarà amb veu i vot i tres vocals. La seva composició serà predominantment tècnica i els membres hauran d’estar en possessió de titulació o especialització igual o superior a la exigida per a l’accés a les places convocades.
3.- El Tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l’assistència de més de la meitat dels seus membres, titulars o suplents indistintament, ni sense president/a ni secretari/a i les seves decisions s’adoptaran per majoria.
4.- Entre els vocals figuraran un membre designat per la Direcció General competent en matèria de coordinació de policies locals de l’Administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears i el seu suplent i un altre designat per l’Escola Balear d’Administració Pública i el seu suplent.
5.- Els membres del Tribunal hauran d’abstenir-se d’intervenir, i ho notificaran a l’autoritat convocant, quan hi concorri alguna de les circumstàncies previstes a l’article 28 de la Llei 30/1992, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i de Procediment Administratiu Comú.
6.- Són funcions del Tribunal Qualificador
a) Valorar els mèrits al·legats i acreditats per les persones aspirants, en la forma establerta en aquestes bases.
b) Requerir, si escau, a les persones aspirants que hagin acreditat en temps, mèrits amb defectes formals, a l’efecte de la seva esmena, o quan necessitin un aclariment d’algun dels mèrits acreditats dins el termini, i en la forma escaient.
c) Confeccionar una llista, per ordre de prelació, de les persones que formen part de la borsa.
d) Resoldre les reclamacions presentades, en el termini establert i en la forma escaient, per les persones aspirants.
e) Elevar al Batle la composició definitiva de la borsa.
7.- Els mèrits acreditats per les persones candidates s’han de valorar d’acord amb el barem que s’adjunta com a annex 1 i que s’estructura en vuit blocs: curs bàsic de capacitació; serveis prestats; antiguitat; estudis acadèmics oficials; coneixements de llengües; cursos de formació; reconeixements honorífics i altres mèrits a determinar per la Corporació.
8.- La puntuació màxima que poden assolir els mèrits al·legats es de 54 punts, d’acord amb el que s’estableix en els apartats de l’Annex 1 per a cada tipus de mèrit.
Setena. Publicació de les valoracions
1. Una vegada conclosa la valoració dels mèrits, el Tribunal Qualificador publicarà en el tauler d’anuncis de l’ajuntament i a la web www.vilafrancaterrabona.com una llista de les puntuacions obtingudes per les persones aspirants, amb indicació del número de document nacional d’identitat. Aquesta llista es publicarà per ordre de major a menor puntuació total.
2. Les persones aspirants disposen d’un termini de tres dies hàbils, comptadors a partir de l’endemà de la publicació de la llista, per al·legar les rectificacions pertinents sobre la valoració provisional del mèrits del concurs.
Vuitena. Ordre de prelació i desempats
1. L’ordre de prelació en la borsa serà determinat per la valoració obtinguda en la valoració dels mèrits.
2. Els empats es dirimiran atenent successivament els criteris següents:
a) Temps de feina feta prèviament en la mateixa categoria.
b) Més edat.
c) Sorteig.
Novena. Publicació de la borsa definitiva.
1. El Tribunal Qualificador ha d’elaborar una llista definitiva de totes les persones aspirants que formin part de la borsa, per ordre de puntuació obtinguda, que ha d’elevar al Batle perquè en dicti la resolució que pertoqui.
2. La borsa s’ha de publicar en el tauler d’anuncis de l’ajuntament, al Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web de l’ajuntament, amb indicació de totes les persones integrants, l’ordre de prelació i la puntuació obtinguda.
3. La borsa de personal funcionari interí té una vigència màxima de dos anys des de que es publica en el Bolletí Oficial de les Illes Baleares. Una vegada hagi transcorregut aquest període de temps la borsa perd la vigència i no es pot reactivar.
Desena. Adjudicació
1. Quan es doni algun dels supòsits prevists a la normativa per nomenar un funcionari interí, s’ha d’oferir un lloc a les persones incloses en la borsa que estiguin en la situació de disponible, d’acord amb l’ordre de prelació, sempre que compleixin els requisits que exigeix la relació de llocs de feina per ocupar-lo.
2. S’ha de comunicar a la persona aspirant que correspongui, el lloc i el termini en el que cal que es presenti. La persona interessada ha de manifestar la seva conformitat en el termini d’un dia hàbil- o en el segon dia hàbil següent si la crida es fa en divendres- i la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat pel servei de personal de l’ajuntament. Aquest termini ha de ser com a mínim de tres dies hàbils i com a màxim de quinze dies hàbils.
Onzena. Renúncia i motius d’exclusió de la borsa.
1. Si la persona interessada no manifesta la seva conformitat amb la proposta de nomenament en el termini d’un dia hàbil - o en el segon dia hàbil següent si la crida es fa en divendres- i la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat pel servei de personal de l’ajuntament, s’entén que renuncia a ocupar el lloc de feina.
2. A les persones aspirants que renunciïn de forma expressa o tàcita, se les ha d’excloure de la borsa de treball, llevat que al·leguin, en el termini establert per manifestar la seva conformitat, la concurrència d’alguna de les circumstàncies següents, que s’han de justificar documentalment en els tres dies següents:
a) Estar en període d’embaràs, de maternitat o paternitat, d’adopció o d’acolliment permanent o preadoptiu, la qual cosa inclou el període en què sigui procedent la concessió d’excedència per a cura de fills i filles pel qualsevol dels supòsits anteriors
b) Prestar servei com a funcionari interí a un altre cos de policia local
c) Patir malaltia o incapacitat temporal.
Dotzena. Reincorporació a la borsa
1. Les persones interessades estan obligades a comunicar per escrit a l’ajuntament l’acabament de les situacions previstes en el punt 2 de la base onzena, en un termini no superior a deu dies hàbils des de que es produeixi, amb la justificació corresponent. La manca de comunicació en el termini establert determina l’exclusió de la borsa.
2. El personal funcionari interí que cessi en el lloc de feina, llevat que sigui com a conseqüència de renúncia voluntària, s’incorpora automàticament a la borsa de la qual formi part en el lloc que li correspongui d’acord amb la puntuació obtinguda en el moment en què es va formar.
Tretzena. Situació de les persones aspirants
1. Estan en la situació de no disponible, les persones integrants de la borsa de feina que no hagin acceptat el lloc ofert per trobar-se en alguna de les situacions previstes al punt 2 de la base onzena.
2. Mentre la persona aspirant estigui en la situació de no disponible en la borsa, no serà cridada per oferir-li un lloc de feina.
3. Estan en situació de disponible, la resta de persones aspirants de la borsa, amb la conseqüència que han de ser cridades per oferir-los un lloc de feina d’acord amb la seva posició en la borsa.
ANNEX 1
Barem de mèrits
1.- Valoració del curs bàsic de capacitació,
Només es valoraran els cursos expedits o homologats per l’EBAP, amb actualització inferior a tres anys. La valoració per la possessió del curs bàsic de capacitació serà el resultat de multiplicar- ne la nota per un determinat coeficient, fins a un màxim de 10 punts, d’acord amb els criteris que s’indiquen a continuació:
a) Per ser funcionari interí en la data de finalització del termini per presentar la sol·licitud de participació, o bé haver prestat serveis com a policia turístic o auxiliar de policia turístic, durant un període mínim de 5 mesos de manera continuada dins una temporada completa a l’Ajuntament de Vilafranca de Bonany, el coeficient multiplicador serà 1.
b) Per als aspirants que no han renunciat a cap nomenament anterior com a policia local o turístic en un altre municipi, el coeficient multiplicador serà 0,75.
c) Per als aspirants que hagin renunciat a un nomenament anterior com a policia local o turístic en un altre municipi, el coeficient multiplicador serà 0,50.
2.- Valoració dels serveis prestats.
La puntuació màxima d’aquest apartat és de 12 punts, d’acord amb els criteris següents:
a) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts com a policia local o turístic a les Illes Balears: 0,07 punts per mes, fins a un màxim de 8 punts.
b) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en altres categories de cossos o forces de la seguretat pública de l’Estat espanyol: 0,035 punts per mes, fins a un màxim de 4 punts.
La data de referència per a la valoració serà la de la finalització del termini per presentar la sol·licitud de participació.
3.- Antiguitat.
La puntuació màxima d’aquest apartat és de 4 punts, d’acord amb els criteris següents:
Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en qualsevol categoria de funcionari de carrera: 0,2 punts per any.
La data de referència per a la valoració serà la de la finalització del termini per presentar la sol·licitud de participació.
4.- Estudis acadèmics oficials.
Per la possessió de titulacions acadèmiques oficials superiors a l’exigida per a la categoria a la qual s’accedeix. La valoració com a mèrit d’un títol implica que no es valori el de nivell inferior necessari per obtenir-lo. S’exceptua el cas en que les titulacions corresponguin a branques diferents.
La puntuació màxima d’aquest apartat és de 6 punts, d’acord amb els criteris següents:
a) BUP, Batxillerat o equivalent: 2,5 punts.
b) Per cada titulació de tècnic superior de formació professional, F.P. II o equivalent: 0,5 punts.
c) Per cada titulació acadèmica de diplomatura universitària, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o equivalent: 3,5 punts.
d) Per cada titulació acadèmica de llicenciatura universitària, arquitectura, enginyeria o equivalent: 5 punts.
e) Per cada títol de doctorat: 1 punt.
Només es valorarà la possessió dels títols de nivell superior, a l’exigit per a l’accés a la categoria a la qual s’accedeix.
La valoració com a mèrit d’un títol implica que no es valori el de nivell inferior, llevat del cas que les titulacions corresponguin a branques acadèmiques distintes. No obstant això, les puntuacions dels apartats a) i b) s’han d’acumular, com també les puntuacions dels apartats d) i e).
5.- Valoració dels coneixements de llengües.
5.1. Coneixements orals i escrits de la llengua catalana.
Es valoraran els certificats expedits per l’EBAP, els expedits o homologats per la Direcció General de Política Lingüística, els expedits per l’Escola Oficial d’Idiomes, i també els certificats reconeguts d’acord amb la normativa autonòmica, fins a una puntuació màxima de 2 punts:
a) Coneixements inicials (Certificat B1): 1 punt
b) Coneixements elementals (Certificat B2): 1,25 punts
c) Coneixements mitjans (certificat C1): 1,50 punts.
d) Coneixements superiors (certificat C2): 1,75 punts.
e) Coneixements de llenguatge administratiu (certificat LA): 0,25 punts.
Es valorarà només un certificat, excepte en el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, en què la puntuació s’acumularà a la de l’altre certificat que s’aporti.
5.2. Coneixements d’altres llengües.
Es valoraran els certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial d’altres comunitats autònomes o estrangera, expedits o homologats per escoles oficials d’idiomes o escoles d’administració pública, fins a un màxim de 4 punts, d’acord amb els criteris de puntuació que s’indiquen a continuació:
a) Primer curs de l’escola oficial d’idiomes, certificat A1 o nivell inicial de l’EBAP: 1 punt.
b) Segon curs de l’escola oficial d’idiomes, certificat A2+ o nivell elemental de l’EBAP: 1,25 punts.
c) Tercer curs de l’escola oficial d’idiomes, certificat B1, certificat B1+ o nivell mitjà de l’EBAP: 1,50 punts.
d) Quart curs de l’escola oficial d’idiomes o certificat B2: 1,75 punts.
e) Cinquè curs de l’escola oficial d’idiomes o certificat B2+: 2 punts.
Per una mateixa llengua només es valoraran les titulacions de nivell superior.
6.- Valoració dels cursos de formació.
Només es valoraran els cursos expedits o homologats per l’EBAP, per les universitats, escoles universitàries i entitats promotores de formació contínua, com també els impartits en altres centres de formació oficials de seguretat pública o qualsevol administració pública, sempre que estiguin degudament documentats i expedits per l’entitat.
En el cas que es presentin dubtes sobre la puntuació que s’ha d’atorgar a algun certificat o sobre la seva validesa, es podrà sol·licitar un informe a l’Institut d’Estudis Baleàrics.
6.1. Formació relacionada amb l’àrea professional.
La puntuació màxima d’aquest apartat és de 4,5 punts. Es valoraran, per a cada lloc de treball, les accions formatives sempre que estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc a què s’accedeix. En concret, només es valoraran els cursos referits a les àrees professionals de policia, seguretat, emergències i salvament, d’acord amb els criteris que s’indiquen a continuació:
a) Per cada certificat d’aprofitament: 0,005 punts per hora.
b) Per cada certificat d’assistència: 0,0025 punts per hora.
c) Per cada certificat d’impartició de cursos d’accions formatives relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s’accedeixi: 0,0075 punts per hora.
6.2. Formació no relacionada amb l’àrea professional.
La puntuació màxima d’aquest apartat és de 2 punts, amb la puntuació que s’indica a continuació:
a) Per cada certificat d’aprofitament: 0,005 punts per hora.
b) Per cada certificat d’assistència: 0,0025 punts per hora.
7.- Valoració dels reconeixements honorífics.
La puntuació màxima d’aquest apartat és de 3,5 punts, d’acord amb els criteris següents:
a) Per cada medalla al mèrit policial prevista per la normativa:
- 2 punts per cada medalla amb distintiu blau.
- 1 punt si el distintiu és blanc.
- 0,5 punts si el distintiu és verd.
b) Per cada felicitació lliurada pel Ple o la Junta de Govern de l’Ajuntament: 0,35 punts.
c) Per cada felicitació lliurada per la batlia: 0,25 punts.
S’ha d’acreditar mitjançant un certificat expedit per l’ajuntament corresponent.
8.- Altres mèrits que ha de determinar la Corporació.
Puntuació màxima: 6 punts.
Prova escrita tipus text del terme municipal de Vilafranca de Bonany: història, economia, carrers, ordenances municipals, toponímia, llocs de interès i camins.
Es realitzarà una prova tipus test, en un temps màxim d’una hora, que consistirà en 20 preguntes amb respostes alternatives, de les quals només una serà la correcta.
Cada pregunta es puntuarà amb 0,30 punts per cada resposta correcta i es restarà 0,10 punts per cada resposta incorrecta.
La prova es convocarà i s’enunciarà en el tauler d’edictes de l’Ajuntament i a la seva pàgina web www.vilafrancaterrabona.com.
Els empats es dirimiran atenent successivament els criteris següents:
a) Temps de feina feta prèviament en la mateixa categoria.
b) Més edat.
c) Sorteig.
ANNEX 2
(model disponible a la web www.vilafrancaterrabona.com)
|
SOL·LICITUD D’ADMISSIÓ A LA CONVOCATÒRIA PER CONSTITUIR UNA BORSA D’ASPIRANTS PER PROVEIR, COM A FUNCIONARIS INTERINS, PLACES VANCANTS DE POLICIA LOCAL. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
LLINATGES |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NOM |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DNI |
TEL. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
ADREÇA |
DATA NAIX. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LOCALITAT |
ILLA |
C. POSTAL |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CORREU ELECTRÒNIC |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RELACIÓ DE DOCUMENTS ANNEXOS A LA SOL·LICITUD |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
FOTOCÒPIA ACARADA DEL DNI |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
FOTOCÒPIA ACARADA DEL CURS BÀSIC DE POLICIA LOCAL |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
FOTOCÒPIA ACARADA DE LA TITULACIÓ ACADÈMICA AL·LEGADA |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
DECLARACIÓ JURADA DE NO HAVER ESTAT SEPARAT/ADA DEL SERVEI |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
DECLARACIÓ JURADA DE NO PATIR CAP MALALTIA I DEFECTE FÍSIC O PSÍQUIC |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
DECLARACIÓ JURADA DE COMPROMÍS DE PORTAR ARMES |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
DECLARACIÓ JURADA DE NO TENIR ANTECEDENTS PENALS |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
FOTOCÒPIA ACARADA DEL PERMISOS DE CONDUCCIÓ REQUERITS |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
JUSTIFICANT DE PAGAMENT |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sol·lícit ser admès/a i poder prendre part al procediment selectiu indicat. ....................................................,.........de...........................2014. (Signatura)
SR. BATLE-PRESIDENT DE L’AJUNTAMENT DE VILAFRANCA DE BONANY |
ANNEX 3
(model disponible a la web www.vilafrancaterrabona.com)
Declaració jurada de No haver estat separat ni acomiadat, mitjançant expedient disciplinari, del servei a l'Estat, a les comunitats autònomes o a les entitats locals, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de funcions.
Jo, _____________________________________________________, amb DNI núm._________________
DECLAR: Que no he estat separat ni acomiadat, mitjançant expedient disciplinari, del servei a l'Estat, a les comunitats autònomes o a les entitats locals, ni trobar-me inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques
___________________, ________________ de 2014
[rúbrica]
Declaració jurada de No trobar-se sotmès a cap causa d’incapacitat específica d’acord amb la normativa vigent.
Jo, _____________________________________________________, amb DNI núm._________________,
DECLAR: Que no em trobo sotmès a cap causa d’incapacitat específica d’acord amb la normativa vigent.
___________________, ________________ de 2014
[rúbrica]
Declaració jurada per dur armes
Jo, _____________________________________________________, amb DNI núm._________________,
DECLAR: Que em compromet a dur armes i a fer-les servir, si escau, en l'exercici de les funcions pròpies de la categoria a la qual concurs.
___________________, ________________ de 2014
[rúbrica]
Declaració jurada de no posseir antecedents penals en vigor
Jo, _____________________________________________________, amb DNI núm._________________,
DECLAR:
Que no tenc antecedents penals en vigor.
___________________, ________________ de 2014
[rúbrica]