Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 19878
Disciplina DO-2013/123 Notificació requerir llicènia (prom2)
Versió PDF
Com a conseqüència de l'expedient incoat en aquest negociat per presumpta infracció urbanística a Lisandro Juan Gebhard, (arrendatari/promotor2), exp.núm. DO-2013/123, i atès que s’ha intentat la notificació sense resultat positiu, pel present edicte es notifica a Lisandro Juan Gebhard, de conformitat amb els arts. 59-5 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; i 194 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, del reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, que transcrit diu:
Li notific, que mitjançant Decret del President del Consell de Gerència d'Urbanisme núm 15386, de data 2014.09.11, s'ha disposat el següent:
Vistos els informes emesos per la Unitat Tècnica d'Informació Bàsica, que consten en l'expedient i segons els quals no s'ha obtingut la preceptiva llicencia municipal, exigida pels articles 2 i 65 de la Llei 10/90, de 23 d'octubre , de disciplina urbanística de la CAIB, i pel PGOU vigent, d'acord amb el RD Legislatiu 2/2008 de 20 de juny, text refós de la Llei de Sòl.
Vist el contracte d'arrendament aportat pel propietari de l'immoble el 2014.07.30, Sr. Graciano Alfaro Martínez, on consta que els arrendataris eren el Sr.. Jorge Federico Serra Almeida i el Sr. Lisandro Joan Gebhard, i vist que aquest expedient DO 2013-123 només es va iniciar contra el primer arrendatari.
Considerant els articles 121 i següents de la Llei 7/85 de 2 d'abril, modificada per la Llei 57/03, de 16 de desembre de mesures per a la modernització del Govern Local, així com l'art 4.2.l) im), i art. 18 novè del vigent Reglament de la Gerència d'Urbanisme, la TAG que subscriu, d'acord amb els arts. 172 i 175 del Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, i vist el Decret d'Alcaldia núm. 8436, de nomenament dels titulars de les àrees de govern, de data 13 de maig de 2013, (BOIB núm. 70 del 2013.05.18), el decret d'Alcaldia núm. 954 de 27 de gener de 2014, d'organització dels serveis administratius de l'Ajuntament de Palma (BOIB núm. 21 del 11.2.214) i la resta de normativa aplicable, considera que el president del Consell de la Gerència, Tinent Alcalde d'Urbanisme i Habitatge, pot dictar el següent:
DECRET
1º- REQUERIR al Sr. Lisandro Juan Gebhard, (arrendatari / promotor 2), (NIE X 4.446.397 Z), perquè en el termini de dos mesos a partir del següent dia hàbil de la publicació del present edicte, SOL·LICITI L'OPORTUNA LLICÈNCIA municipal d'obres, relativa a les realitzades sense aquesta, en compliment del que exigeixen els articles. 2, 26 i 65 de la Llei 10/90 de 23 d'octubre, de disciplina urbanística de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i 255 de les vigents normes urbanístiques, així com el que preveu l'art. 4.2.l del vigent Reglament de la Gerència d'Urbanisme.
Obres executades C / Jacint Verdaguer, 19 bxs, RC 00814508001, consistents en: "obertura de Buits per porta de perfilaria metàl·lica i vidre a paret Veïna, ocupant aquestes obres una superfície aproxim de 4 m2. AQUESTA obertura és Troba realitzada des de la parcel·la con ref. Cad. 00814508001, que Pertany al carrer Jacint Verdaguer, 19 baixos, bar "Sa Bóta", així com qualsevol altre tipus d'obra que hagi fet al'emplaçament citat sense la preceptiva llicència municipal, advertint-los que, si no sol·liciten la llicència municipal, es ordenar la retirada / demolició de les obres citades.
Si transcorregut el termini de dos mesos, els interessats no hagin instat l'expressada llicència, el Consell de Gerència, després de la proposta formulada per l'instructor de l'expedient, acordarà la demolició o restitució al seu primitiu ser i estat de les obres executades, a costa dels interessats, i procedirà a impedir definitivament els usos a què donés lloc. De la mateixa manera es procedirà si la llicència és denegada perquè el seu atorgament contrari a les prescripcions del Pla o de les Normes urbanístiques.
La sol·licitud de la llicència donarà lloc a la suspensió automàtica del procediment de demolició o reconstrucció en virtut del que disposa l'article 42 de la Llei 30/92 del règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú pel temps que duri la resolució de l'atorgament / denegació de la llicència.
2n DESIGNAR com a instructor i com a secretari de l'expedient que s'instrueix per la infracció urbanística comesa, al cap de servei i al cap de negociat, respectivament.
3.- ADVERTIR als promotors, propietaris, els constructors i els directors tècnics de les obres esmentades que, segons el que disposa l'art. 72 de la Llei 10/90, de 23 d'octubre, de disciplina urbanística de la CAIB, "independentment de la resolució de demolició o de reconstrucció, les infraccions urbanístiques comeses contra el que disposa aquesta Llei donaran lloc a la IMPOSICIÓ DE SANCIONS PECUNIÀRIES. Les multes que puguin correspondre s'adoptaran a proposta de l'instructor per l'òrgan actuant, prèvies les formalitats previstes a la Llei de procediment administratiu i com a continuació a l’expedient de demolició o reconstrucció instruït ". nombre DO 2013-123, Sr. Lisandro Joan Gebhard. També es podrà donar compte als tribunals de justícia, atès l'article 319 i següents del vigent Codi Penal.
L'article 151.4 de la Llei 2/2014, de 25 de març, d'Ordenació i Ús del Sòl, estableix que el termini màxim per notificar la resolució expressa que es dicti en el procediment de restabliment de l'ordre jurídic pertorbat serà d'un any a partir de la data del seu inici. El període de dos mesos previst per instar la legalització, i el temps de la seva tramitació, suspenen el termini de caducitat del procediment de restabliment.
L'hi comunic com a acte de tràmit, per al seu coneixement i als efectes oportuns.
Us record que, d’acord amb l’article 14 de l’Estatut d’autonomia, podeu exercir el vostre dret d’opció lingüística pel que fa a les futures notificacions que es facin.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents oficines: OAC AVINGUDES- Av. Gabriel Alomar, 18 (Edif. Avingudes); OAC CORT- pl. Santa Eulàlia, 9, baixos; OAC PERE GARAU- c. Pere Llobera, 9; OAC SANT AGUSTÍ- c. Margaluz, 30; OAC SANT FERRAN- Av. Sant Ferran, 42 (Edif. Policia Local); OAC S’ARENAL- Av. América, 11; OAC S’ESCORXADOR- c. Emperadriu Eugènia, 6; OAC SON FERRIOL- Av. Cid 8. Horari d’atenció al públic: Tot l’any: de 8.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 8.30 a 17 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 9.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 7 de novembre de 2014
La cap de departament de Disciplina i Seguretat dels Edificis
P.D. Decret de Batlia núm. 10434 de 8/6/2012, (BOIB núm. 85 de 14/6/2012)
Elvira Salvà Armengod