Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 19726
Protecció. Notificació DP 2009/14 Trasllat ACGU de data 27.05.2014 Disposar execució subsidiària
Versió PDF
Atès que no s’ha pogut notificar el Consell de Gerència d´Urbanisme de data 27 de maig de 2014, a GONZALEZ BATISTA, JOSE ANTONIO, president de la COM. PROPIETARIS C/ CALA MAJOR, 13, amb DNI 52.322.285-E i CIF H07469521 respectivament, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient: DP 2009/14, en relació al immoble ubicat al C/ CAMI DE CALA MAJOR NÚM. 13, del Negociat de Protecció de l’Edificació, de Disciplina Urbanística.
De conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte:
Us notific que pel Consell de Gerència d’Urbanisme, en data 27.05.2014 es va acordar el següent:
I. Atès que mitjançant Decret de Batllia núm. 1182, de data 4 de febrer de 2009, es varen ordenar als propietaris de l’immoble ubicat al Camí de Cala Major, núm. 13 (PC 06186003), les actuacions descrites a l’informe tècnic de data 27 de gener de 2009; i que varen ésser reiterades mitjançant Decret de Batllia núm. 1473, de data 9 de febrer de 2010, amb apercebiment a la propietat que, en cas d’incompliment, s’iniciarà expedient d’execució subsidiària de les obres reiterades, demanant pressupost a l’empresa concessionària de les execucions subsidiàries de l’Ajuntament, actualment Contratas Bartolomé Ramón, S.A., sent a càrrec de la propietat totes les despeses que es produeixen des d’aquest moment.
II. Atès que en data 22 d’abril de 2013 l’empresa Contratas Bartolomé Ramón, S.A. va presentar pressupost per a dur a terme l’execució subsidiària de les actuacions relativES a l’immoble situat al Camí de Cala Major, núm. 13 (PC 06186003), per un import de 6.506,44€, el qual va ésser informat favorablement pels serveis tècnics municipals, mitjançant informe tècnic de data 6 de maig de 2013, que transcrit diu:
“(...) CAL INFORMAR:
A.- Que les obres contemplades en el present pressupost s’ajusten a les ordres aprovades pel Decret de Batlia núm. 1182, de data 4 de febrer de 2009.
B.- El present pressupost s’informa favorablement per quant s’ajusta bàsicament al plec de condicions facultatives per realitzar per via d’execució subsidiària. En referència al preus aplicats s’han aplicat els del llibre de preus de la construcció edició nº 36 de data juliol 2011.
C.- Aquest pressupost encara que s’informa favorablement queda condicionat a possibles variacions de les partides del capítol 2 i capítol 4, que s’hauran de justificar amb comprovants diaris firmats per tècnic, de material empleats i ma d’obra.
Les obres es facturaran a medició real i les partides alçades s’haurà de justificar un cop executades les obres.
D.- L’import del pressupost puja a la quantitat de //6.506,44.-€// amb impostos inclosos.”
III. Atès que s’ha donat tràmit d’audiència a la propietat del pressupost esmentat a l’expositiu anterior, per a que, en el termini de 10 dies, poguessin al·legar el que estimessin oportú, sense que s’hagin presentat al·legacions.
Atesa la normativa d’aplicació: article 9.1 del Reial Decret Legislatiu 2/2008, de 20 de juny, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de sòl; articles 10 i 11 Llei 10/1990, de 23 d’octubre, de disciplina urbanística; article 98 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú; articles 172 i 175 del Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Corporacions Locals; el Reglament de la Gerència d’Urbanisme, i l’altra normativa aplicable, cal formular la present proposta al Consell de Gerència d’Urbanisme per l’adopció del següent
A C O R D
1r) DISPOSAR L’EXECUCIÓ SUBSIDIÀRIA, en relació a l’expedient DP 2009/14, de les obres ordenades i reiterades mitjançant els Decrets de Batllia núm. 1182, de data 4 de febrer de 2009, i núm. 1473, de data 9 de febrer de 2010, respectivament, i d’acord amb l’informe tècnic de data 6 de maig de 2011, respecte de l’immoble situat al Camí de Cala Major, núm. 13 (PC 06186003), consistents en:
2n) APROVAR el pressupost presentat per l’empresa Contratas Bartolomé Ramón S.A. en data 22 d’abril de 2013, que ascendeix a la quantitat de 6.506,44 € (SIS MIL CINC-CENTS SIS EUROS I QUARANTA-QUATRE CÈNTIMS), a reserva de la definitiva liquidació degudament justificada pels serveis tècnics municipals.
3r) ENCARREGAR a l’empresa Contratas Bartolomé Ramón S.A., amb CIF A-57115701, i domicili al carrer Francesc Manuel de los Herreros, 26, 1er dta., 07005 Palma, la realització de les obres enumerades al dispositiu I d’aquest Acord, en relació amb l’immoble situat al Camí de Cala Major, núm. 13 (PC 06186003), d’acord amb al pressupost aprovat, amb càrrec a la partida 08.151.00.226.32. Podent iniciar-se les obres a partir de la data que aquest Acord sigui ferm i estigui expedita l’entrada domiciliària si fos el cas.
4t) DISPOSAR que el cost de l’execució subsidiària de les obres esmentades serà de compte de la propietat de l’immoble.
5è) ORDENAR, d’acord amb el que exigeixen els articles 96 i 98 de la 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, L’EXACCIÓ PRÈVIA I CAUTELAR a la propietat obligada: la comunitat de propietaris de l’immoble ubicat al Camí de Cala Major, núm. 13 (PC 06186003), amb CIF H07469521, i A RESERVA DE LA LIQUIDACIÓ DEFINITIVA DEL COST AVALUAT DE LES OBRES. LA QUANTITAT, EN PRINCIPI AVALUADA PER A L’EXECUCIÓ SUBSIDIÀRIA, es de 13.497,47€, IVA inclòs, segons pressupost presentat per l'empresa CONTRATAS BARTOLOME RAMON S.A., actualment empresa adjudicatària del servei d'execució d'obres per via subsidiària, representada per la Sra. Francisca Alba Ramón, amb DNI 43.061.708-G. Les despeses que s’originin pel present encàrrec seran a càrrec dels propietaris obligats a realitzar les obres.
6è) NOTIFICAR la present resolució a la comunitat de propietaris de l’immoble ubicat al Camí de Cala Major, núm. 13 (PC 06186003), amb CIF H07469521, a través del seu President, Sr. José Antonio González Batista, amb DNI 52.322.285-E, i Administrador, Sr. Juan Francisco Vidal Covas, amb DNI 42.948.542-K, i a l’empresa Contratas Bartolomé Ramón S.A, amb CIF A-57115701.
Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, d’acord a l’article 116 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, segons la redacció de la Llei 4/1999, de 13 de gener. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre la present notificació i en aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s’hagi resolt el de reposició.
El recurs de reposició potestatiu s’ha de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament (1) o a les dependències a què es refereix l’article 38, 4t de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada. S’entén desestimat quan no s’ha resolt i notificat la resolució en el termini d’un mes comptat des de l’endemà que s’ha interposat. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.
Si no utilitzau el recurs potestatiu de reposició, podeu interposar directament recurs contenciós administratiu, segons el que estableixen l’article abans esmentat, i els 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el jutjat contenciós administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre la present notificació. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 28 d’octubre de 2014
La Cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis
Per delegació (D.B. 3000 de data 26/02/2014, BOIB núm. 30 de data 04/03/2014)
Elvira Salvá Armengod.