Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 19724
Protecció. Notificació DP 2002/60 Comunicació informe tècnic
Versió PDF
Atès que no s'ha pogut notificar l'ofici de cites de l'Ajuntament de Palma de data 20 de desembre de 2013, a MARCH NOGUERA, FRANCISCA, amb DNI. 42.949.769-Y, i per poder seguir endavant la tramitació de l'expedient DP 2002/60 del Negociat de Protecció de l'Edificació i en relació al immoble ubicat al C/ JOAN MIRO, 73, cant. C/ SON CATLERET, de conformitat amb l'article 59.4, de la Llei 30 / 92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte:
Us notific:
En relació a l’immoble de la seva propietat ubicat al c. C. Joan Miró 73, cant. C. Son Catleret R.C. 078915-28, i com a continuació de la tramitació de l’expedient DP-2002/60:
-S’ha observat que s’han realitzat part de les obres ordenades segons Decret de Batlia núm. 14499 de data 22-11-2012.
-No s’ha pogut comprovar si s’ha realitzat l’apuntalament de la zona afectada en l’habitatge pis 3-1r i la revisió de la resta dels forjats.
-En data 25 d’octubre de 2013 es va parlar amb el tècnic director de les obres per que aportes el corresponent certificat, i en data 16-12-13 encara no s’ha aportat.
Us sol·licit que, en el termini màxim de 10 dies, a contar des del dia següent al de recepció del present ofici, us poseu en contacte amb aquest Negociat (Negociat de Protecció de l’Edificació) , telèfon 971-225900, extensió 8323 de les 9.00 a les 14:00 hores, per tal de concertar dia i hora per poder efectuar, per part dels serveis tècnics municipals, visita d’inspecció a l’immoble.
En cas de no fer-ho, i un cop fets els tràmits legals oportuns, es demanarà al Jutjat Contenciós Administratiu l'autorització d'entrada domiciliària.
Us record que, d’acord amb l’article 14 de l’Estatut d’autonomia, podeu exercir el vostre dret d’opció lingüística pel que fa a les futures notificacions que es facin.
Per servei de registre de documents, caixa, i també informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents oficines: OAC Avingudes -Edifici Avingudes . Av Gabriel Alomar, 18; OAC Cort - Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau - C. Pere Llobera , 9; OAC Sant Ferran - Av . Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí - C. Margaluz, 30; OAC Arenal - Av. Amèrica, 11; OAC Escorxador - C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol - Av . Cid, 8. Horari d'atenció al públic: Tot l'any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d'octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 a l'OAC Cort (només registre).
Palma, 8 de setembre de 2014.
La Cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis
Per delegació (D.B. 3000 de data 26/02/2014,
BOIB núm. 30 de data 04/03/2014)
Elvira Salvà Armengod.