Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT D'ALAIOR

Núm. 19698
Edicte bases convocatòria concurs de mèrits per a la contractació amb règim laboral temporal, a temps parcial, d'un professor de trombó i tuba amb destinació a l'escola municipal de música d'Alaior

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fem públic que per Resolució del regidor delegat de data 30 d'octubre de 2014 s'ha resolt aprovar les Bases que regiran el concurs de mèrits per a la contractació amb règim laboral temporal a temps parcial d'un professor/a de trombó i tuba, que literalment diuen:

 

BASES ESPECÍFIQUES PER LES QUALS S'HA DE REGIR EL CONCURS DE MÈRITS PER A LA CONTRACTACIÓ AMB RÈGIM LABORAL TEMPORAL A TEMPS PARCIAL D'UN PROFESSOR DE TROMBÓ I TUBA AMB DESTINACIÓ A L'ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA D'ALAIOR.

1.- Objecte de la convocatòria

L’objecte d’aquesta convocatòria és la provisió, mitjançant concurs de mèrits, d'una plaça de professor de música adscrit a l'Ajuntament d'Alaior i amb destinació a l'escola municipal de música, amb caràcter laboral temporal de duració determinada i a temps parcial, de la següent especialitat:

-     1 professor que impartirà l'assignatura de tuba i la de trombó (3,30 hores setmanals)

El lloc de feina ofert s’enquadra dins del grup d’oficis, categoria d’oficial, segons la disposició transitòria Tercera, en relació a l’article 76 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic i el conveni de personal laboral de l’Ajuntament d’Alaior.

El contracte de treball tindrà la durada corresponent al curs lectiu 2014-2015 i amb l'horari que prèviament hagi estat establert per l'Escola de música Municipal de la corresponent assignatura.

La jornada de treball i nombre d’hores lectives podrà variar en cada curs escolar, inclòs l'actual, en funció del nombre de matrícules que s'hagin formalitzat per a dita especialitat musical, i d’acord amb la programació establerta respecte de cada curs escolar.

2.- Condicions i requisits que han de complir els aspirants

Les persones interessades en participar en el present procediment selectiu hauran de reunir, a data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, les següents condicions.

1.     Tenir la nacionalitat espanyola o complir amb els requisits de l’art. 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril de l’Estatut bàsic de l’empleat públic, regulador de l’accés a ocupació pública de nacionals d’altres estats.

2.     Haver complert setze anys i no excedir, en el seu cas, de l’edat màxima de jubilació forçosa. En el supòsit de ser menor de divuit anys, és necessari el consentiment dels seus pares o tutors o l’autorització de la persona o institució que els tingui al seu càrrec.

3.     Estar en possessió del títol professional de LOGSE o títol de professor del PLA 66 DE TROMBÓ i del títol professional de LOGSE o títol de professor del Pla 66 de TUBA.

4.     No haver estat separat/ada mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupació o càrrecs públics per resolució judicial, per a l’accés o càrrecs públics per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions similars a les que desenvolupava en el cas de personal laboral, en el que hagués sigut separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d’altre Estat, no trobar-se sotmès a sanció disciplinaria o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos terminis l’accés a l’ocupació pública.

5.     Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions corresponents.

6.     Declaració responsable de tenir coneixements de les obligacions que es deriven de la normativa d’incompatibilitats establertes a la Llei 53/1984, de 26 de desembre.

3.- Sol·licituds

Les sol·licituds per a participar en el concurs s'adreçaran a la Batlessa i es presentaran directament en el Registre General d'entrada de l’Ajuntament d’Alaior, c/ Major, núm. 11, en horari de 8:00 a 14:30 de dilluns a divendres i de 9:00 a 13:00 els dissabtes, o bé en les demés oficines públiques assenyalades en l’article 38.4 de la Llei 30/1992 de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú (en cas d'utilitzar l'oficina de correus o el registre de qualsevol altre òrgan administratiu que no sigui el de l'Ajuntament d'Alaior s'haurà de remetre còpia de la instància per fax al núm. 971372958 i dirigit al Registre general d'entrada de l'Ajuntament d'Alaior).

El termini de presentació de dites sol·licituds serà de 10 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació de les bases en el butlletí oficial de les Illes Balears i a la pàgina web de l'Ajuntament www.alaior.org.

Els drets d'examen per aquesta convocatòria, d'acord amb l'Ordenança Fiscal 2/4 de 30 de maig de 2013, estan fixats en 10 euros, que s'han de fer efectius mitjançant ingrés al compte bancari (IBAN) ES81 2100 0060 1502 0018 7670 tot indicant el nom de l'ordenant i l'assumpte “prova selectiva professor tuba i trombó”. No obstant, estaran exempts del pagament de la taxa els que estiguin inscrits a l'atur.

A les instàncies, que es presentaran d'acord amb el model de l'annex I, haurà de constar manifestació expressa de reunir totes i cadascuna de les condicions exigides en la base segona, referida sempre a la data d’expiració del termini de presentació, s’haurà d’adjuntar el DNI, original o fotocòpia compulsada d'aquest, títols oficials requerits, originals o fotocòpies compulsades, i documentació justificativa (originals i fotocòpies o fotocòpies compulsades) dels mèrits al·legats, i justificant del pagament de la taxa o exempció. Així mateix, s'haurà d'adjuntar l'annex II complimentat. Els mèrits no justificats documentalment o presentats fora de termini no seran valorats.

4.- Admissió dels aspirants

Finalitzat el termini de presentació de les sol·licituds, la Batlessa dictarà resolució on es declararà aprovada la llista d'admesos i exclosos, en funció de si compleixen o no els requisits exigits a les bases, i es farà el nomenament dels membres que formaran part del tribunal qualificador, i s'indicarà la data, lloc i hora en el que es constituirà aquest per a la valoració dels mèrits dels aspirants.

Dita resolució es publicarà en el tauler d’edictes de l’Ajuntament i en la sede electrònica d'Alaior “http://alaior.sedelectronica.es”, tot concedint als aspirants exclosos un termini de 3 dies naturals per reclamar i, si és el cas, esmenar les faltes o omissions que hagin causat l’exclusió.

Les reclamacions que es puguin produir seran acceptades o rebutjades per l’Alcaldia mitjançant resolució motivada. La llista definitiva es publicarà en la mateixa forma que la provisional. Si no hi hagués cap reclamació, s’entendrà elevada a definitiva la llista provisional sense necessitat de resolució expressa ni nova publicació.

5.- El Tribunal Qualificador

La composició del tribunal serà predominantment tècnica i la majoria dels membres vocals del mateix hauran de posseir titulació o especialització preferentment en instrument de vent de grau superior. El Tribunal estarà integrat per :

PRESIDENT: Persona que exerceixi el càrrec de coordinador o director de l'Escola Municipal de Música d'Alaior (personal laboral fixe).

VOCALS: - Tres professors de música de l'escola de música d'Alaior o de qualsevol de les restants escoles de música municipals de Menorca, funcionaris de carrera o personal laboral).

- Un funcionari de carrera de la plantilla municipal del grup A1 o A2

SECRETARI: Un funcionari de carrera de la plantilla municipal grup C.

El Tribunal queda facultat per a resoldre tots els dubtes, incidències i reclamacions que puguin sorgir i per a adoptar els acords que escaiguin per tal d’assegurar la bona marxa del procés selectiu.

El Tribunal adoptarà les decisions per majoria simple; convocarà els/les aspirants a l’entrevista personal i proposarà a l’òrgan competent la contractació de l'aspirant amb millor puntuació.

Els membres del Tribunal hauran d’abstenir-se d’intervenir, i així ho notificaran a l’autoritat convocant, quan concorri alguna de les circumstàncies previstes per l’article 28 de la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.

Així mateix, els aspirants podran recusar els membres del Tribunal quan concorri alguna de les circumstàncies contemplades en el paràgraf anterior, d’acord l’article 29 de Règim Jurídic de les Administracions Públiques.

6.- Concurs

El procés de selecció constarà de dues fases:

I) Valoració del currículum de l’aspirant:

Els mèrits hauran d'estar fefaentment documentats (originals o còpies autèntiques). Només es valoraran els mèrits correctament documentats.

I.1) Mèrits docents: Només es comptaran els corresponents als darrers sis anys.

a) Experiència com a professor en centres docents públics o privats reconeguts oficialment, en les següents especialitats (fins un màxim de 6 punts):

1.     Com a professor de Trombó: 0,15 per cada mes d'impartició de classes

2.     Com a professor de Tuba: 0,15 per cada mes d'impartició de classes

3.     Com a professor de qualsevol altre especialitat vinculada a la formació musical: 0,06 per cada mes d'impartició de classes.

Els mèrits docents s’acreditaran mitjançant certificació expedida pel centre impartidor o contracte de treball, en els quals hi consti l’especialitat i la durada.

I.2) Mèrits acadèmics:

a) Titulació del grau superior de música de LOGSE o equivalent en PLA 66 en l'especialitat de Tuba: 1 punt.

b) Titulació del grau superior de música de LOGSE o equivalent en PLA 66 en l'especialitat de Trombó: 1 punt.

c) Titulació de grau superior de música LOGSE o equivalent en PLA 66 d'especialitat diferent a la que es presenta: 0,5 punts

d) Títol professional de LOGSE o títol professional del PLA 66, d'especialitat diferent a la que es presenta: 0,25

e) Certificat d'aptitud pedagògica (CAP) o equivalent: 0,15.

f) Activitats de formació i perfeccionament (l’organització escolar, les noves tecnologies aplicades a l’educació, la didàctica, la psicopedagogia o la sociologia de l’educació, ...) relacionades amb l’especialitat a la qual s’opta, fins a un màxim de 2 punts:

1.     0’10 punts per activitats de formació de fins a 15 hores.

2.     0’25 punts per activitats de formació d’entre 16 a 60 hores.

3.     0’50 punts per activitats de formació de més de 60 hores.

Els mèrits acadèmics s’acreditaran mitjançant còpia autenticada del títol corresponent o certificació d’abonament dels drets d’expedició.

I.3) Altres mèrits que vulgui considerar el Tribunal (No inclosos en els apartats anteriors: Consistents en redacció de treballs, estudis o publicacions, concerts, material editat, etc.. Només es tindran en compte les activitats dels darrers sis anys i es valoraran fins a 1 punt.

Els mèrits s’acreditaran mitjançant la corresponent documentació justificativa de dit mèrit, que s'haurà de presentar en document original o còpia autenticada.

I.4) Coneixements de llengua catalana o altres idiomes: Acreditats amb certificat oficial, equivalència o homologació. (Per a equivalències i homologacions vegeu normativa citada a la base segona, lletra g).

- Nivell B2 (antic nivell B) ...................................................... 0,02 punts

- Nivell C1 (antic nivell C) ...................................................... 0,03 punts

- Nivell C2 (antic nivell D) ...................................................... 0,04 punts

- Nivell LA (coneixements llenguatge administratiu, antic E) .. 0,02 punts

- Angles Nivell B2 ................................................................... 0,01 punts

Es valorarà només un certificat, llevat del cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu (nivell LA), la puntuació del qual s’acumularà a la de l’altre certificat que s’aporti.

II) Entrevista personal:

El Tribunal convocarà els aspirants a una entrevista personal per tractar sobre els mèrits específics adequats a les característiques del lloc, la anàlisi de les tasques del lloc de feina convocat i dels requisits, condicions i mitjans necessaris per exercir-lo, la qual té caràcter d’obligatòria. La no presentació implica renúncia a la sol·licitud del lloc de feina. Es valorarà fins a un màxim de 3 punts.

7. Puntuació final

Serà la suma dels resultats del concurs establert en la base anterior.

8. Normes generals i recursos

Les persones interessades podran impugnar la convocatòria, les bases d’aquesta i els actes administratius que efectuïn els òrgans de selecció per executar-les, en els cas i en la forma legal establerta en l’article 114 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i demés normes de dret administratiu que puguin resultar aplicables.

9. Relació d'aprovats

Una vegada determinada la qualificació dels aspirants, el tribunal publicarà la relació d'aprovats per ordre de puntuació, que no podrà sobrepassar del nombre de places convocades, i l'elevarà a la presidència de la corporació perquè formuli la proposta d'acord pertinent.

10. Presentació de documents i nomenaments

Els aspirants proposats hauran de presentar en el registre general de la corporació, dintre del termini de DEU DIES NATURALS des d'aquell en que es faci pública la relació d'aprovats, la documentació acreditativa de complir les condicions específiques de les bases de la convocatòria.

Les persones que en aquest termini no presentin aquesta documentació, llevat de casos de força major, no podran ser designades i totes les seves actuacions quedaran anul·lades, sens perjudici de la responsabilitat en què haguessin pogut incórrer per falsedat en la instància.

Els qui tinguin la condició de funcionaris estaran exempts de justificar les condicions i requisits ja acreditats per al seu nomenament anterior i únicament hauran de presentar certificació de l'organisme en què prestin serveis.

11. Borsa de feina

Els aspirants acceptats, constituiran la borsa de feina de cada especialitat per a cobrir les vacants, substitucions i d’altres incidències que puguin sorgir en relació a n’aquest lloc de feina, i seran cridats per ordre de puntuació. La borsa de feina tindrà vigència fins que aquest Ajuntament torni a convocar un nou procediment selectiu per les esmentades places.

 

ANNEX I

1. SOL·LICITANT

Nom i llinatges o raó social

DNI/CIF

Adreça

Codi postal

Municipi

Província

Núm. d'expedient:

Telèfon fix

Telèfon mòbil

@ de contacte

2. DADES DE LA NOTIFICACIÓ

Mitjà preferent de notificació:

 (   ) Not. en paper

 (   ) Not. telemàtica a l'@:

Recordau que per recollir les notificacions telemàtiques heu de disposar d'un certificat digital instal·lat al navegador (DNIE, http://www.dnielectronico.es/obtencion_del_dnie/index.html; CERES – FNMT, http://www.cert.fnmt.es/?cha=cit&sec=4).

3. DECLAR:

1.     Que reunesc les condicions exigides per a l'ingrés a l'administració pública i les assenyalades especialment en la convocatòria a que fa referència aquest procés selectiu:

2.     Que no he estat separat o acomiadat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l'Administració pública, ni em trob inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques.

3.     Que tenc coneixements de les obligacions que es deriven de la normativa d'incompatibilitats establertes a la Llei 53/1981, de 26 de desembre.

4.     Que són certes totes i cadascuna de les dades consignades en aquesta sol·licitud, i que reunesc les condicions exigides per a l'ingrés a l'administració pública i les assenyalades especialment en la convocatòria a que fa referència aquest procés selectiu.

4. SOL·LICIT:

Ser admès a la convocatòria.

5. DOCUMENTACIÓ:

Amb aquesta sol·licitud, adjunt la documentació que detall a continuació

Original o còpia autèntica del DNI

Informe de vida laboral (el més actualitzat possible)

Justificació dels mèrits (contractes de treball o certificats d'empresa, títols,...)

Quadre resum dels mèrits a valorar, annex II

Títulació oficial requerida (original o còpia autèntica)

Justificant del pagament de la taxa (rebut pagat) o exempció del pagament de la mateixa (targeta atur)

(Títulació oficial requerida (original o còpia autèntica) Les fotocòpies s'han de confrontar amb l'original al Registre general de la corporació o s'han d'adjuntar compulsades.)

6. AVÍS LEGAL

Informe de vida laboral (el més actualitzat possible)De conformitat amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, se us informa del següent:

- Les dades de caràcter personal que s'obtenguin de la vostra sol·licitud seran incorporades i tractades de forma confidencial en un fitxer propietat d'aquest Ajuntament.

- Les dades obtingudes amb aquesta instància podran ser utilitzades, salvaguardant la vostra identitat, per elaborar estadístiques internes.

- Tindreu la possibilitat d'accedir en qualsevol moment a les dades facilitades i a sol·licitar-ne, si escau, la rectificació, oposició o cancel·lació dirigint una comunicació escrita, juntament amb la documentació acreditativa de la vostra identitat, a aquest Ajuntament.

 ................................, ......................................d............................... de 20.................

SRA. BATLESSA PRESIDENTA

 ANNEX II

1. SOL·LICITANT

Nom i llinatges o raó social

DNI/CIF

Adreça

Codi postal

Municipi

Província

Núm. d'expedient:

                    

Telèfon fix

                     

Telèfon mòbil

                

@ de contacte

                    

A continuació relacion els mèrits que s'han de puntuar per la present convocatòria amb indicació del número de pàgina del document que s'adjunta al qual fa referència i la puntuació que crec que resulta de la valoració dels meus mèrits segons el disposat a les les bases.*

 -   Base 6.I.1: Experiència professional** com a docent (només darrers 6 anys):

Pàg.***

Admin./empresa

Especialitat

Data inici

Data fi

Puntuació

Total (màxim possible: 6 punts)

-     Base 6.I.2: Formació acadèmica

Pàg.***

Organisme impartidor

Títol

Any finalització

Puntuació

Total (màxim possible: 3,75 punts)

-     Base 6.I.3: Altres mèrits (relacionats de la manera més detallada possible)

Pàg.***

Total (màxim possible: 1 punt)

-     Base 6.I.4: Coneixements en llengua catalana o altres idiomes

Pàg.***

Organisme impartidor

Nivell

Puntuació

Total (màxim possible: 0,07 punts)

* Tot aquell mèrit que no s'acrediti documentalment o que no tengui relació amb la convocatòria no serà tingut en compte.

**Cal presentar els contractes de treball o certificats d'empresa i, en qualsevol cas, la vida laboral.

*** Tota la documentació referida a experiència professional i formació acadèmica que s'adjunta ha d'anar paginada i incloure aquesta referència a la columna corresponent en forma d'índex.

, d de 20

SRA. BATLESSA PRESIDENTA”

 Contra aquestes bases -que esgoten la via administrativa- es pot interposar alternativament un recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació del present anunci davant l'Alcaldia d'aquest Ajuntament d'Alaior, de conformitat amb els articles 116 i 117 de Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, o un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquest anunci, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa. Si s'opta per recórrer en reposició, el recurs contenciós administratiu no es podrà interposar fins que el recurs de reposició es resolgui expressament o es desestimi per silenci. Tot això, sens perjudici de poder exercitar qualsevol altre recurs que estimi pertinent.

 El batle accidental

Arturo Pons Reurer