Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA DE LES ILLES BALEARS RAMON LLULL
Núm. 19497
Resolució de la directora gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears per la qual s’ordena la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d’un Data Mànager
Versió PDF
El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en l’article 15 estableix la competència per ordenar la inserció d’edictes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, en el punt 4, especifica que les institucions o els ens públics no esmentats en els tres primers punts han d’acreditar els òrgans i les persones que, d’acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s’ha d’entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l’òrgan, l’ens o la institució de què emana el text.
D’altra banda, d’acord amb l’article 27 dels Estatuts de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles altres actuacions que en aquesta matèria li encomanin, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.
Per tot això, dict la següent
Resolució
Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de les convocatòries per a la contractació d’un data mànager (vegeu l’annex adjunt).
Palma, 4 de novembre de 2014
La directora gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears
Marilena Jover Casasnovas
Annex 1
Convocatòria per a la provisió /contractació d’una plaça d’un Data Mànager de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull
La Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull té encomanades, entre d’altres, la funció/les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei de l’execució de programes d’investigació clínica, bàsica i aplicada, desenvolupament tecnològic i innovació en el camp de la salut.
Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació té la necessitat de dur a terme la incorporació temporal d’un data mànager pel grup d’investigació d’oncologia de son Esoases.
L’article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.
Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s’han d’aplicar els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.
L’apartat segon B de l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l’àmbit d’aplicació i de determinació de l’abast del control del punt 5 de l’Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Per tot això, i en exercici de les competències que m’atribueix l’article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigents.
Convoc
Requisits de la plaça
Funcions per desenvolupar
Requisits Mínims
La selecció tindrà lloc per la valoració dels mèrits acreditats pels aspirants d’acord amb el barem que tot seguit es desenvolupa, i una prova d’aptitud.
Barem de mèrits d’experiència i formació i valoració
Prova d’aptitud de 4 punts
Consistirà en introducció de dades en un CRD electrònic per valorar les aptituds dels candidats davant la principal tasca per aquest lloc de feina. La valoració la durà a terme la Dra. Terrassa amb l’ajuda d’una Data Mànager del seu servei i un adjunt del seu servei. La prova se realitzarà amb un ordenador de taula, i consistirà en la introducció de dades clíniques en el quadern de recollida de dades d’un determinat assaig procedent d’un historial clínic anònim d’un pacient per a poder introduir les dades del malalt en l’ordenador (de dedes clíniques, toxicitat i valoració de resposta Aquesta prova tindrà una durada de 20 minuts i se realitzarà de forma presencial en el gabinet d’oncologia de l’HUSE i no serà de forma simultània, sinó individualitzada per cada aspirant.
El dia i hora de la prova pràctica s’anunciarà a la pàgina web de la Fundació.
Forma d’acreditació dels requisits i mèrits
Correcció de deficiències
En cas que el tribunal observi deficiències a l’hora de presentar documentació, donarà 2 dies per tal de corregir-les.
Reserva a favor de discapacitats
Hi ha una reserva del 5% de llocs de treball per discapacitats, segons l’article 38.1 de la Llei 13/1982 del 7 d’abril de integració social de minusvàlids de l’Estatut Bàsic dels Treballadors
Modalitat de contractació: Contracte per obra i servei associat al projecte SERSD/ONC investigador principal Dr. Josefa Terrassa de 2 anys de durada.
• Remuneración bruta anual 26.635,98 € bruts.
Presentació de sol·licituds
La sol·licitud, a la qual s’han d’adjuntar el CV i la documentació acreditativa del compliment dels requisits i mèrits, s’ha de presentar a les oficines de la Fundació (Hospital Universitari Son Espases, Edifici S) o via correu electrònic idispa.rrhh@ssib.es referencia Data manager oncologia.
Termini de presentació
5 dies naturals des de la data de publicació.
Una vegada puntuats els candidats es publicarà a la web de la Fundació www.idispa.es la puntuació amb la persona seleccionada.
Palma, 4 de novembre de 2014
La directora gerent
Marilena Jover Casasnovas