Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA DE LES ILLES BALEARS RAMON LLULL

Núm. 19497
Resolució de la directora gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears per la qual s’ordena la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d’un Data Mànager

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en l’article 15 estableix la competència per ordenar la inserció d’edictes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, en el punt 4, especifica que les institucions o els ens públics no esmentats en els tres primers punts han d’acreditar els òrgans i les persones que, d’acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s’ha d’entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l’òrgan, l’ens o la institució de què emana el text.

D’altra banda, d’acord amb l’article 27 dels Estatuts de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles altres actuacions que en aquesta matèria li encomanin, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dict la següent

Resolució

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de les convocatòries per a la contractació d’un data mànager (vegeu l’annex adjunt).

Palma, 4 de novembre de 2014

 

La directora gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears

Marilena Jover Casasnovas

 

Annex 1

Convocatòria per a la provisió /contractació d’una plaça d’un Data Mànager de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull

La Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull té encomanades, entre d’altres, la funció/les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei de l’execució de programes d’investigació clínica, bàsica i aplicada, desenvolupament tecnològic i innovació en el camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació té la necessitat de dur a terme la incorporació temporal d’un data mànager pel grup d’investigació d’oncologia de son Esoases.

L’article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s’han d’aplicar els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L’apartat segon B de l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l’àmbit d’aplicació i de determinació de l’abast del control del punt 5 de l’Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, i en exercici de les competències que m’atribueix l’article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigents.

Convoc

  • El procés per a la contractació d’un diplomat en ciències de la salut, amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

Requisits de la plaça

  • Estar en possessió del títol de diplomat en ciències de la salut.

Funcions per desenvolupar

  • Assistir a l’Investigador Principal per a la inclusió de pacients en els diferents Assajos clínics (screening, randomització, petició de proves, cites amb altres col·laboradors…)
  • Recollida i introducció de dades en els diferents quaderns de recollida de dades (paper o electrònic).
  • Preparar les visites de monitorització (sol·licitar histories clíniques, introduir los dades de documents font en els quaderns de recollida de i atendre al monitor durant la visita.
  • Actualització de Base de Dades sobre el número d’assajos  que se realitzen en el Servei d’ Oncologia Mèdica i els seus respectius pacients.
  • Facilitar la comunicació entre el Promotor (monitor, entrada dades, farmacovigilància, etc.) i l’Investigador i el seu equip.
  • Assegurar-se del compliment del Protocol, de les Normes de Bona Pràctica Clínica i de la legislació vigent.
  • Coordinar cites amb els monitors, visites de pre-selecció i visites diinici.
  • Conèixer els Protocols dels diferents assajos clínics que se realitzen en el Servicio d’Oncologia Mèdica, conèixer el calendari de proves de cada assaig i els procedimients que requereixin  cada un d’ells.
  • Resoldre les discrepàncies (quèries).
  • Complir con els cortes de base de dades.
  • Informar a temps dels aconteixements Adversos Graves al Promotor (24 hores).
  • Assistir a les Reunions d’Investigadors.
  • Maneig del calendari de proves, sobretot farmacocinètica, farmacodinàmiques, genòmiques, radiològiques i controlar quan està citat cada pacient per programar les extraccions.
  • Extreure, processar, emmagatzemar i enviar mostres biològiques (sang, orina, biòpsies, teixitss) als diferents Laboratorios centrals.
  • Conèixer  les normes d’enviament de mostres (IATA).
  • Passar als pacients els qüestionaris de qualitat de vida.
  • Manteniment i registre de temperatura del congelador de mostres.

Requisits Mínims

  • Titulació mínima requerida:  diplomat  en Ciències de la Salut
  • Criteris de selecció dels aspirants

La selecció tindrà lloc per la valoració dels mèrits acreditats pels aspirants d’acord amb el barem que tot seguit es desenvolupa, i una prova d’aptitud.

Barem de mèrits d’experiència i formació i valoració

  • Experiència laboral en l’àmbit sanitari : 0,1 punt per mes treballat ( màxim 2 punts)
  • Publicacions en revistes indexades en JCR: 0.5 por publicació y 0.3 per presentació a congressos internacionals. Màxim 2 punts
  • Coneixement en idiomes (Màxim  2 punts): Nivell mitjà d’anglès i català 1,5 punt; Nivell superior d’anglès i català 2 punts.
  • Altres titulacions (màxim 1 punt no acumulable): grau o llicenciatura en ciències de la salut  (0.5 punts); llicenciat en medicina (0.5 punts). Doctorat en alguna d’aquestes branques 1 punt.

Prova d’aptitud de 4 punts

Consistirà en introducció de dades en un CRD electrònic per valorar les aptituds dels candidats davant la principal tasca per aquest lloc de feina. La valoració la durà a terme la Dra. Terrassa amb l’ajuda d’una Data Mànager del seu servei i un adjunt del seu servei. La prova se realitzarà amb un ordenador de taula, i consistirà en la introducció de dades clíniques en el quadern de recollida de dades d’un determinat assaig procedent d’un historial clínic anònim d’un pacient per a poder introduir les dades del malalt en l’ordenador (de dedes clíniques, toxicitat i valoració de resposta Aquesta prova tindrà una durada de 20 minuts i se realitzarà de forma presencial en el gabinet d’oncologia de l’HUSE i no serà de forma simultània, sinó individualitzada per cada aspirant.

El dia i hora de la prova pràctica s’anunciarà a la pàgina web de la Fundació.

Forma d’acreditació dels requisits i mèrits

  • Presentació del títol acadèmic requerit.
  • Presentació dels títols de cursos formatius relacionats amb el lloc de feina que s’especifica.
  • Presentació de certificat de vida laboral.
  • Informes o certificacions d’altres centres on ha treballat amb anterioritat.
  • Presentació de les publicacions i patents.

Correcció de deficiències

En cas que el tribunal observi deficiències a l’hora de presentar documentació, donarà 2 dies per tal de corregir-les.

Reserva a favor de discapacitats

Hi ha una reserva del 5% de llocs de treball per discapacitats, segons l’article 38.1 de la Llei 13/1982 del 7 d’abril de integració social de minusvàlids de l’Estatut Bàsic dels Treballadors

Modalitat de contractació: Contracte per obra i servei  associat al projecte SERSD/ONC investigador principal Dr.  Josefa Terrassa de 2 anys de durada.

•         Remuneración bruta anual  26.635,98 € bruts.

Presentació de sol·licituds

La sol·licitud, a la qual s’han d’adjuntar el CV i la documentació acreditativa del compliment dels requisits i mèrits, s’ha de presentar a les oficines de la Fundació (Hospital Universitari Son Espases, Edifici S) o via correu electrònic idispa.rrhh@ssib.es referencia Data manager oncologia.

Termini de presentació

5 dies naturals des de la data de publicació.

Una vegada puntuats els candidats es publicarà a la web de la Fundació www.idispa.es  la puntuació amb la persona seleccionada.

Palma, 4 de novembre de 2014

   

La directora gerent

Marilena Jover Casasnovas