Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT D'ALAIOR
Núm. 19436
Conveni de col·laboració entre el Cim i l'Aj.d'Alaior per dur a terme un programa d'activitat física per a persones majors que viuen a residències de Menorca o són usuàries de centres de dia
Versió PDF
D'acord amb l'article 8 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, feim públic el conveni que literalment diu:
“CONVENI DE COL·LABORACIÓ ENTRE EL CONSELL INSULAR DE MENORCA I L'AJUNTAMENT D'ALAIOR PER DUR A TERME UN PROGRAMA D’ACTIVITAT FÍSICA PER A PERSONES MAJORS QUE VIUEN A RESIDÈNCIES DE MENORCA O SÓN USUÀRIES DE CENTRES DE DIA
REUNITS
D’una part, l’Honorable Sr. Santiago Tadeo Florit, president del Consell Insular de Menorca.
D’altra part la senyora Misericòrdia Sugrañes Barenys, batlessa de l'Ajuntament d'Alaior.
Ambdues parts intervenen en virtut de la representació que per raó del seus respectius càrrecs assumeixen, i es reconeixen mútuament poders i facultats suficients per formalitzar aquest conveni.
ANTECEDENTS
1. Durant l’any 2014 el Consell Insular de Menorca promou un programa dirigit a la realització d’activitat física per a persones majors que viuen a residències o centres de dia de Menorca que anomenarem MoviMENTS.
2. l'Ajuntament d'Alaior ha estat consultat sobre aquest programa i ha mostrat el seu suport a aquesta iniciativa.
3. El programa està dirigit a les persones majors que viuen a les residències de Menorca o són usuàries de centres de dia.
4. L’objectiu del programa és ajudar a mantenir les capacitats, estimular, socialitzar i millorar la capacitat d’adaptació dels residents a les residències de la tercera edat de Menorca i dels usuaris de centres de dia, especialment:
5. Als efectes de desenvolupar el programa, un/a tècnic/a d’esports en activitat física per a gent gran es desplaçarà a les residències assistides o als centres de dia de Menorca:
6. A cadascun dels centres, segons les necessitats dels residents i els horaris, es desenvoluparan les activitats d'acord amb la planificació que farà el Consell Insular de Menorca.
Per tot això, manifestant expressament la voluntat de dur a terme aquesta tasca, en estar-hi d’acord les parts que intervenen en aquest acte, s’avenen a signar aquest CONVENI d’acord amb els següents:
PACTES
PRIMER. Objecte.
L’objecte del present conveni és la cooperació institucional entre el Consell Insular de Menorca i l’Ajuntament d'Alaior per donar continuïtat al programa d’activitat física per a persones majors que viuen a residències o són usuàries de centres de dia de Menorca durant el termini d’un any.
SEGON. Àmbit de cobertura.
L’àmbit de les actuacions vinculades a aquest conveni és el municipi d'Alaior.
TERCER. Funcions i responsabilitats de les parts.
Correspon a l’Ajuntament d'Alaior: La cessió de les instal·lacions a que es fa referència en la part expositiva i la coordinació amb els seus equips de treball.
El Consell Insular de Menorca: La contractació externa dels serveis per dur a terme el programa, així com assegurar-ne el compliment i la coordinació.
QUART. Durada del Conveni.
Aquest conveni entrarà en vigor el dia que se signi i finalitzarà el dia 31 de desembre de 2014.
CINQUÈ. Finançament i aportacions econòmiques.
El cost total d’aquest programa serà de 73.702,00 €, dels quals el Consell Insular de Menorca aportarà la quantitat de 44.958,00 € i els ajuntaments participants un total de 28.744,00 €.
SISÈ. Causes d’extinció del Conveni.
S’estableixen com a causes d’extinció del present conveni les següents:
I, en prova de conformitat amb cadascun dels ACORDS aquí recollits, signen el present conveni per triplicat en el lloc i data indicats més avall.
Maó, 29 d'abril de 2014
El president del Consell Insular La batlessa de l'Ajuntament d'Alaior
Santiago Tadeo Florit Misericòrdia Sugrañés Barenys”
Contra aquesta Resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar alternativament o un recurs de reposició potestatiu en el termini d'un mes comptador des de l'endemà d’haver-ne rebut la notificació davant l’òrgan que l’ha dictada, d’acord amb els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, o un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma de Mallorca en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà d’haver-ne rebut la notificació, d’acord amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Si s'opta per interposar un recurs de reposició potestatiu no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que aquell s’hagi resolt expressament o se n'hagi produït la desestimació per silenci. Tot això, sens perjudici de poder interposar qualsevol altre recurs que es pugui estimar més convenient en dret.
Ajuntament d'Alaior 21 / 10 / 2014
El batlle acctal
Emilio Agis Benejam