Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 18855
053/14 Departament Tributari. Notificació resolucions ICO i reserva d'estacionament

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Un cop iniciat el lliurament de notificacions, conformement a l’article 59 de la Llei de règim jurídic de les administracions públiques i de procediment administratiu comú, i atès que no ha pogut tenir efecte, es publica la relació dels interessats, d’acord amb l’apartat 4 del mateix article d’aquest cos legal. Així mateix, es fa saber que a partir de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el BOIB contra aquestes resolucions que posen fi a la via administrativa es podrà interposar en el seu cas, els recursos que s’esmenten al final de les resolucions

Tribut: Taxa per Entrada de Vehicles i Reserva d’Espai

Per Decret de l’Il.lm Sr. Tinent de Batle de l’Àrea d’Hisenda amb data 25 d’agost de 2014, núm. d’inscripció 14500, es disposà la següent RESOLUCIO:

- Donar de baixa el rebut núm. 1071 i l’expt. num. 5868 a nom de la SRA. HIGINIO BLANCO ULECIA.

- Donar de baixa el rebut núm. 5651/13 i l’expt. múm. 3071 a nom de GERMOVIL SA.

D’acord amb la sol.licitud de data 11/06/2014, presentada pel SR. JAIME REYNES TORRES, en la que sol.licitava la baixa de l’expedient pel que se emetian rebuts pel concepte de Taxa per Entrada de Vehicles, situació Pç Nins, 17, li comunicam que comprovat pel departament pertinent el que es va al.legar, s’ha procedit a la baixa de l’expedient 64058, amb efectes per l’exercici del 2014 i següents.

En relació a l’escrit de data 5/11/2013, a nom de la SRA. MARTA GONZALEZ BORT, EN NOM DE LA COMUNITAT DE PROPIETARIS 1674 0001 (C/ REINA CONSTANÇA, 1), en que sol.licitava el canvi de domicili fiscal del rebut emès anualment per la Taxa d’Entrada de Vehicles i Reserva d’Espai, pel gual ubicat al C/ Reina Constança, 1, expedient 66542, em plau informar-lo que: s’ha procedit pel present exercici, al canvi de domicili fiscal i a efectes de notificacions al C/ Foners nº 7, 2º de Palma. Al mateix temps, li comunicam que l’exercici del 2013 figura com a pendent de pagament, per la qual cosa per abonar el rebut de l’esmentat exercici, hauran d’acudir a la Recaptació Executiva del C/ Francesc de Borja Moll nº 22, on li serà lliurat el corresponent avís de pagament.

D’acord amb la seva sol.licitud de data 30/04/2014, a nom de D. ANTONIO SAMPOL BATLE, en la que sol.licitava baixa de l’expedient amb el qual s’emetien rebuts pel concepte de la Taxa per Entrada de Vehicles, situació en Gv Asima nº 18, li comunicam que comprovat pel departament pertinent l’al.legat, s’ha procedit a la baixa de l’expedient 62249, amb efectes per l’exercici del 2014.

Tribut: Impost sobre Construccions i  Obres

Per Decret de l’Il.lm Sr. Tinent de Batle de l’Àrea d’Hisenda amb data 10.03.14, núm. d’inscripció 3970, es disposà la següent RESOLUCIO:

Aplicar la bonificació del 95 % en la quota de l’Impost sobre Construccions, Instal.lacions i Obres preceptuada a l’art. 4.7 de l’Ordenança Fiscal corresponent, per obres derivades de la Inspecció tècnica d’edificis, als expedients que a continuació se relacionen, tota vegada que, efectuada consulta informàtica dels expedients ITE que se diran, les obres emparades per les llicències expressades són derivades de la Inspecció tècnica d’edificis en la seva totalitat, emetent-se per tot l’esmentat liquidació aplicant la bonificació del 95% en la quota íntegra de la mateixa, anul.lant-se les liquidacions girades sense contemplar l’esmentada bonificació:

EXPEDIENT OBRES: CS 2010/3441

SITUACIO: C/ Bala Roja, 7 – 7ª, y C/ Sant Cristòfol, 12.

TITULAR: C.P. 0160 0007

ITE 2010 03960000

Per Decret de l’Il.lm Sr. Tinent de Batle de l’Àrea d’Hisenda amb data 12.05.14, núm. d’inscripció 7968, es disposà la següent RESOLUCIO:

“TORNAR a la Sra. MARIA LOPEZ CUESTA la quantitat de SIS-CENTS SEIXANTA-UN EUROS AMB CATORZE CENTIMS (661,14€), satisfeta mitjançant  la liquidació 8/2012, càrrecs 01 i 02, emesa per  l’Impost sobre Construccions, Instal.lacions i Obres (ICIO), per obra a realitzar al C/ Llenaire, 5, expt. CN 2011/843, per existir renúncia a la llicència en qüestió i no haver-se realitzat l’obra, d’acord amb l’ofici emès en data 27.03.14 pel Servei de Tramitació de Llicències d’Obres d’aquest Ajuntament, disposant l’art. 6.5 de l’Ordenança fiscal reguladora de l’expressat Impost que la denegació, caducitat o desistiment de l’oportuna llicència d’obres o urbanística donarà dret a la devolució de les quotes ingressades, sempre  que no s’hagin realitzat les corresponents obres o instal.lacions. No essent susceptible de devolució la suma de 174’74€, de la que corresponen 132’23€ al recàrrec en via d’apressament i 42’51€ als interessos de demora, ingressada en data 17.10.13 (càrrec 01) i 21.01.13 (càrrec 02), a l’haver renunciat la sol.licitant a la llicència d’Obres el dia 29/01/2014, per tant amb posterioritat al pas a executiva de la liquidació que ens ocupa, pas que se produí en data 20/06/2012”.

Per Decret de l’Il.lm Sr. Tinent de Batle de l’Àrea d’Hisenda amb data 25.06.14, núm. d’inscripció 11162, es disposà la següent RESOLUCIO:

1. Estimar la sol.licitud formulada pel Sr Juan Martínez González, en nom de la COMUNITAT DE PROPIETARIS 1102 0063, i, en la seva conseqüència, aplicar la bonificació del 95% en la quota del Impost sobre Construccions, Instal.lacions i Obres a l’expt. CS 2013/2666, llicència per obra menor al C/ Murta, 63.

2. TORNAR a la COMUNITAT DE PROPIETARIS 1102 0063 la quantitat de CINC-CENTS SETENTA EUROS AMB NOU CÈNTIMS (570’09€), que se correspon al 95% de l’import satisfet mitjançánt l’autoliquidació 253829/13, quota 600’10€, emesa per l’Impost sobre Construccions, Instal.lacions i Obres per l’obra abans esmentada

Per Decret de l’Il.lm Sr. Tinent de Batle de l’Àrea d’Hisenda amb data 27.08.14, núm. d’inscripció 14668, es disposà la següent RESOLUCIO:

Estimar la sol.licitud formulada pel Sr. Jaime Espases Bestard, en representació de la COMUNITAT DE PROPIETARIS 1995 0025, i, en la seva conseqüència, aplicar la bonificació del 95% en la quota de l’Impost sobre Construccions, Instal.lacions i Obres a l’exp. CN 2011/1667, llicència per obra major al C/ Robert Graves, 25, anul.lant-se, per tot l’esmentat, la liquidació 1342/11, cuota 258’20€, emesa per l’Impost i obra expressats, practicant-se en la seva substitució nova liquidació aplicant la bonificació del 95% en la quota íntegra de la mateixa.

Per Decret de l’Il.lm Sr. Tinent de Batle de l’Àrea d’Hisenda amb data 27.08.14, núm. d’inscripció 14669, es disposà la següent RESOLUCIO:

Estimar la sol.licitud formulada per la Sra. Estefanía Azcona Juez, en representació de la COMUNITAT DE PROPIETARIS 0469 0001, i, en la seva conseqüència, aplicar la bonificació del 95% en la quota de l’Impost sobre Construccions, Instal.lacions i Obres a l’expedient CS 2011/2383, llicència per obra menor al C/ Constitució, 1, anul.lant-se, por tot l’esmentat, la liquidació 244/12, quota 259’72€, emesa per l’Impost i obra expressats, practicant-se en la seva substitució nova liquidació aplicant la bonificació del 95% en la quota íntegra de la mateixa.

En relació a la sol.licitud presentada por la Sra. Esther Oliver Pons, en representació de la COMUNITAT DE PROPIETARIS DEL C/ FRANCISCO SANCHO, 8, de bonificació del 95% en la quota de l’Impost sobre Construccions, Instal.lacions i Obres, respecte de l’obra a realitzar al C/ Aragó, 44, per tractar-se d’obra derivada d’ITE, i als  efectes de procedir a la devolució del 95% de la suma satisfeta mitjançant  l’autoliquidació 2010-255480, quota 1.555’10€, girada pels expressats Impost i obra, li comunicam que en el termini de quinze díes hàbils, a comptar des del dia següent al de recepció d’aquest escrit, en base al que  preceptua l’art. 71 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les Administracions Públiques, modificada por la Llei 4/1999, haurà de presentar la següent documentació:

- Imprès de transferència bancària degudament cumplimentat amb les dades de la titular de l’autoliquidació i diligenciat per l’entitat bancària.

En relació a la sol.licitud presentada pel Sr. Francisco Martínez Pardo, en representació de FECOMSA S.L., de devolució de part de la suma satisfeta mitjançant la liquidació 1703/09, càrrecs 01 y 02, quota en voluntària 7.900,00€ i 2.830,00€, respectivament, girada per l’Impost sobre Construccions, Instal.lacions i Obres (ICIO) per obra a realitzar al C/ Fray Antoni Llinàs, 20, exp. CN 2007/1361, i  als efecte de procedir a la resolució de la mateixa li comunicam que en el termini de quinze díes hàbils, a comptar des del dia següent al de recepció d’aquest escrit, en base al que  preceptua l’art. 71 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de las Administracions Públiques, modificada por la Llei 4/1999, haurà de presentar la següent documentació:

- Imprès de transferència bancària degudament cumplimentat amb les dades del titular de la liquidació (INMOBILIARIA SABRICAP SL), diligenciat per l’entitat bancària, o bé, cas de que s’aportin les dades d’un compte bancari amb un titular distint d’aquell, autorizació del titular de la liquidació, amb còpia del DNI, per tal que la devolució que ens ocupa s’ingressi en el compte que se’ns faciliti.

La documentació pot presentar-la en el Registre General d’aquesta Corporació situat a l’Oficina d’atenció a la Ciutadania -Cort, Pça. Santa Eulàlia nº 9, o bé a qaulsevol dels altres registres situats en las seigüents Oficines d’Atenció a la Ciutadania: Ad. Sant Ferran, 42 (Edifici Policía Local); C/ Emperadriu Eugènia, nº 6 (S’Escorxador); Av. Gabriel Alomar nº 18 (Ed. Avenidas); Av. Amèrica nº 11 (S’Arenal);  Av. Cid, ang. C/ Cabot y Soldado Moll (Son Ferriol);  C/ Margaluz, 30 (Sant Agustí),  y C/ Pere Llobera, 9 (Pere Garau) o en las dependències a què es refereix l’art. 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de las Administracions Públiques. Cas de no presentar-se en el termini assenyalat, podrà ser declarat, prèvia resolució, desistit de la seva  sol.licitud.

Tribut: IBI Rústica

Per Decret de l’Il.lm Sr. Tinent de Batle de l’Àrea d’Hisenda amb data 26.02.14, núm. d’inscripció 3040, es disposà la següent RESOLUCIO:

TORNAR al Sr. JOSE PASTOR AMENGUAL, la suma de TRENTA-TRES EUROS AMB VINT-I-UN CENTIMS (33’21€), satisfeta en excés mitjançant el rebut 2489/13, quota 142’04€, emesa per l’Impost sobre Bens Immobles de naturalesa rústica respecte dels immobles amb referència cadastral 07040A039000050000RS (polígon 39, parcel.la 5. Situació: Son Fiol), 07040A039000120000RW (polígon 39, parcel.la 12. Situació: Son Pujol Vell), i 07040A0500002790000RB (polígon 50, parcel.la 279. Situació: Son Oliver), tota vegada que mitjançant Resolució de la Gerencia Regional del Catastro se procedí a la baixa de titularitat cadastral del bé immoble situat al Paratge Son Oliver, polígon 50, parcel.la 279 (valor cadastral 2013: 4.518,86€), amb efectes des del 13 de maig de 2010, per la qual cosa la base imposable a satisfer hauria d’haver estat de 14.806,14€ i no la satisfeta en el seu moment pel sol.licitant (19.325,00€), per la qual cosa s’ha generat un ingrés en més de 33’21€, d’acord amb el càlcul següent:

Quota satisfeta: 19.325,00€ X 0,735% = 142,04€

Quota correcta: 19.325,00€ - 4.518,86€ = 14.806,14€    14.806,14€ X 0,735% = 108,83€

A tornar 142,04€ - 108,83€ = 33,21€.

Per Decret de l’Il.lm Sr. Tinent de Batle de l’Àrea d’Hisenda amb data 25.08.14, núm. d’inscripció 14506, es disposà la següent RESOLUCIO:

“No accedir a la sol.licitud efectuada pel SR. MANUEL CORTES CORTES relativa a la bonificació prevista per a famílies nombroses en el rebut de l’IBI (Rústica) de l’exercici 2014, per l’immoble situat al Polígon 32, parcel.la 62 (Son Genovés)-Son Ferriol de Palma, referència cadastral 07040A032000620000RT”.

Contra la resolució que es notifica es pot interposar, potestativament, recurs de reposició davant l’Il·lm Sr. Tinent de Batlia d’Hisenda, en el termini d’un mes comptat des de l’endemà de la data de recepció de la notificació, o reclamació econòmica-administrativa davant del Tribunal EconòmicAdministratiu Municipal de Palma, en idèntic termini i mitjançant escrit dirigit a l’Il·lm Sr. Tinent de Batlia d’Hisenda, la qual és prèvia al recurs contenciós administratiu. L’escrit es pot presentar en el Registre General d’aquesta Corporació situat a la Oficina d’Atenció a la Ciutadania-Cort, plaça Sta. Eulàlia, 9, o bé a qualsevol dels altres registres ubicats a les següentes Oficines d’Atenció a la Ciutadania: Ad Sant Ferran, 42 (Edifici de la Policia Local); C/ Emperadriu Eugènia, 6 (S’Escorxador); Av. Gabriel Alomar, 18 (Ed. Avingudes); Av. Amèrica nº 11 (S’Arenal); Av. Cid, ang. C/ Cabot i Soldado Moll (Son Ferriol); C/ Margaluz, 30 (Sant Agustí); i C/ Pere Llobera, 9 (Pere Garau). Tot això sense perjudici de qualsevol altre que considereu procedent. La mera interposició del recurs no interromprà, en el seu cas, l’acció administrativa per a l’ingrés de l’import liquidat (Art. 14. 2. i) del Text Refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals, aprovat per R.D.L. 2/2004, de 5 de març).

 

Palma de Mallorca a 17 d’octubre de 2014

 

El cap del Departament,

por delegació (Decret de Batlia 3000, BOIB nº 30 de 04-03-2014)

Xavier Calafat Rotger