Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 18846
Licitació del contracte de serveis per a la redacció de la revisió del PEPCH

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

ANUNCI DE LICITACIÓ PER A L’ADJUDICACIÓ DEL CONTRACTE DE SERVEIS DELS TREBALLS DE REDACCIÓ DE LA REVISIÓ DEL PLA ESPECIAL DE PROTECCIÓ DEL CONJUNT HISTÒRIC (PEPCH) DE CIUTADELLA DE MENORCA.

1.- Entitat adjudicatària

a. Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

b. Dependència que tramita l’expedient: Secretaria-Contractació

c. Número d’expedient: 2014/1606

2.- Objecte del contracte

a. Tipus: servei

b. Descripció de l’objecte: realització estudis i documents de revisió del PEPCH

c.  Termini d’execució: 28 mesos

3.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació

a. Tramitació: ordinària

b.  Procediment: obert

c.  Criteris d’adjudicació: els especificats a la clàusula 15 del plec de clàusules administratives

4.- Pressupost de licitació

a. Valor estimat:  110.000,00euros

b.  Correspon en concepte d’IVA la quantitat de: 23.100,00 euros

c.   Pressupost total de la licitació: 133.100,00 euros

5.- Garanties

a. Garantia Provisional: No s’exigeix.

b. Garantia Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte IVA exclòs.

6.- Obtenció de documentació i informació

a. Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca (Secretaria-Contractació)

b.  Domicili: Plaça. des Born, 15

c.  Localitat i Codi Postal: Ciutadella de Menorca, 07760

d. Telèfon: 971381050  

e. Telefax: 971385500

f. E-mail: contractacio@ajciutadella.org

g. Perfil del Contractant de la pàgina web de l’Ajuntament: www.ajciutadella.org.

7.- Requisits específics del contractista: --

8.- Presentació d’ofertes

a.Termini de presentació: quinze (15) dies naturals a comptar a partir del dia següent al de la publicació de l’anunci, fins a les 14 hores.

b. Documentació a presentar: la que s’estableix al Plec de clàusules particulars (clàusules 13 i 14).

c. Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella, plaça des Born, 15. Ciutadella. Registre d’entrada.

9.- Obertura de propostes

a. Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

b. Domicili: Plaça des Born, 15.

c. Localitat: Ciutadella de Menorca.

d.Data: la Mesa es reunirà per a l’obertura de la documentació administrativa (sobre A) un cop conclòs el termini de presentació de proposicions i sempre que hagin transcorregut set (7) dies, des de la publicació en el perfil de contractant de l’Ajuntament, de la composició de la referida Mesa. Les ofertes (sobre B) s’obriran a continuació de l’acte d’obertura de la documentació administrativa (sobre A) si no hi ha deficiències a esmenar pels licitadors.

e. Lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.

10.- Altres informacions

a.Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas que se’n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en que sigui necessari per a resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l’esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.

b. Despeses: Correran a càrrec de l’adjudicatari totes les despeses d’anuncis d’aquesta licitació fins a un màxim de 600,00 euros.

c. Punt d’accés electrònic on figuren les informacions relatives a la convocatòria: www.ajciutadella.org - perfil de contractant.

Ciutadella de Menorca, 23 d’octubre de 2014

L’Alcalde

Ramón Sampol Antich