Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 18846
Licitació del contracte de serveis per a la redacció de la revisió del PEPCH
Versió PDF
ANUNCI DE LICITACIÓ PER A L’ADJUDICACIÓ DEL CONTRACTE DE SERVEIS DELS TREBALLS DE REDACCIÓ DE LA REVISIÓ DEL PLA ESPECIAL DE PROTECCIÓ DEL CONJUNT HISTÒRIC (PEPCH) DE CIUTADELLA DE MENORCA.
1.- Entitat adjudicatària
a. Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
b. Dependència que tramita l’expedient: Secretaria-Contractació
c. Número d’expedient: 2014/1606
2.- Objecte del contracte
a. Tipus: servei
b. Descripció de l’objecte: realització estudis i documents de revisió del PEPCH
c. Termini d’execució: 28 mesos
3.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació
a. Tramitació: ordinària
b. Procediment: obert
c. Criteris d’adjudicació: els especificats a la clàusula 15 del plec de clàusules administratives
4.- Pressupost de licitació
a. Valor estimat: 110.000,00euros
b. Correspon en concepte d’IVA la quantitat de: 23.100,00 euros
c. Pressupost total de la licitació: 133.100,00 euros
5.- Garanties
a. Garantia Provisional: No s’exigeix.
b. Garantia Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte IVA exclòs.
6.- Obtenció de documentació i informació
a. Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca (Secretaria-Contractació)
b. Domicili: Plaça. des Born, 15
c. Localitat i Codi Postal: Ciutadella de Menorca, 07760
d. Telèfon: 971381050
e. Telefax: 971385500
f. E-mail: contractacio@ajciutadella.org
g. Perfil del Contractant de la pàgina web de l’Ajuntament: www.ajciutadella.org.
7.- Requisits específics del contractista: --
8.- Presentació d’ofertes
a.Termini de presentació: quinze (15) dies naturals a comptar a partir del dia següent al de la publicació de l’anunci, fins a les 14 hores.
b. Documentació a presentar: la que s’estableix al Plec de clàusules particulars (clàusules 13 i 14).
c. Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella, plaça des Born, 15. Ciutadella. Registre d’entrada.
9.- Obertura de propostes
a. Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
b. Domicili: Plaça des Born, 15.
c. Localitat: Ciutadella de Menorca.
d.Data: la Mesa es reunirà per a l’obertura de la documentació administrativa (sobre A) un cop conclòs el termini de presentació de proposicions i sempre que hagin transcorregut set (7) dies, des de la publicació en el perfil de contractant de l’Ajuntament, de la composició de la referida Mesa. Les ofertes (sobre B) s’obriran a continuació de l’acte d’obertura de la documentació administrativa (sobre A) si no hi ha deficiències a esmenar pels licitadors.
e. Lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.
10.- Altres informacions
a.Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas que se’n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en que sigui necessari per a resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l’esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.
b. Despeses: Correran a càrrec de l’adjudicatari totes les despeses d’anuncis d’aquesta licitació fins a un màxim de 600,00 euros.
c. Punt d’accés electrònic on figuren les informacions relatives a la convocatòria: www.ajciutadella.org - perfil de contractant.
Ciutadella de Menorca, 23 d’octubre de 2014
L’Alcalde
Ramón Sampol Antich