Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE MARRATXÍ
Núm. 18487
exp 133-14 expedient medi ambient
Versió PDF
Com a conseqüència de l’expedient incoat en aquest Negociat per suposada infracció mediambiental, i al haver intentat la notificació sense resultat positiu, per la present notificació del tràmit d’audiència es notifica a l’interessat el (dades personals ocultes)de conformitat amb el que es disposa a l’article 59.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, l’escrit de data 4 d’agost de 2014, que transcrit diu: “ASSUMPTE: AUDIENCIA A SR ANTONIO LOPEZ AZOGUEZ(dades personals ocultes)
S’ha instruït el corresponent expedient administratiu, sobre la imposició d’ordre d’execució per restablir les condicions de seguretat, salubritat i ornat públic, vist l’informe emès per la Zeladora Municipal de Medi Ambient de data 1 d’agost de 2014, informant el següent:
“ Atès que dia 25 de març de 2014 l’Àrea de Medi Ambient d’aquest Ajuntament va informar al propietari d’un solar situat al carrer de la professora Rosa Roig, 7, de la urbanització Son Ramonell, amb referència cadastral 5055502DD7855N0001TI, de les deficiències que presenta.
Realitzada visita d’inspecció a data d’avui, tinc a bé informar el següent:
Descripció de la deficiència: solar tancat ubicat a sòl urbà que no es troba en correctes condicions d’higiene i salubritat a causa de la presència de vegetació abundant.
El que emet per a que consti i produeixi els efectes que es considerin oportuns.”
Els serveis jurídics municipals informen que amb caràcter previ a que es dicti l’ordre d’execució s’ha de concedir el tràmit d’audiència de QUINZE DIES al (dades personals ocultes)(dades personals ocultes)(dades personals ocultes)
Pel present i de conformitat amb el que s’estableix a l’article 84 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre del Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del procediment Administratiu Comú, se li posa de manifest l’expedient en el Negociat de Medi Ambient al carrer de Son Ametler núm. 5 (de 8:15 a 14:00h., de dilluns a divendres), als efectes de que, durant el termini de QUINZE DIES, pugui com a interessat al·legar i presentar tots els documents i justificants que estimi oportuns. Marratxí, 04 d’agost de 2014”
Marratxí, 1 d’octubre de 2014
EL BATLE,
TOMEU OLIVER PALOU