Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 18065
Sanitat.- Animals.- Expedient M121/2013.- Notificació de resolució.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per no haver pogut esser efectuada la preceptiva notificació a la persona que a continuació es relaciona, pel present Edicte se li notifica que, en relació a l’expedient que es tramita a l’Àrea Delegada de Sanitat  i Consum,  amb el núm. M121/2013,  segons  infracció  de l’article 46  de les OO.MM. per a la inserció dels animals de companyia a la societat urbana de 25-05-2009 vigent  (publicada  al BOIB núm. 93  de data 27-06-2009),  aquesta Batia, mitjançant Decret núm. 14006  de data 08 d’agost del 2014,  ha acordat :

Ordenar  al SR. David Aloy García,   amb  DNI.  nº  43170998-K,  que en el termini de deu dies comptats a partir de la recepció de la present  notificació, procedeixi a adoptar les mesures correctores que s’especifiquen a l’esmentat decret nº 14006 de data 08 d’agost del 2014, així com apercebre al Sr. David Aloy García,  i pel cas que no complís el que se li ha ordenat en el termini assenyalat, de que podria decretar-se la retirada del animal de l’actual ubicació, i essent responsable dels danys i perjudicis que poguessin ocasionar-se; tot i  això sense perjudici del trasllat de les actuacions efectuades al jutjat corresponent, als efectes pertinents.

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició, davant el mateix òrgan que l’ha dictada, d’acord amb l’article 116 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, segons la redacció de la Llei 4/99 de 13 de gener. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició.

El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 38.4 de la Llei 30/92 de 26 de novembre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt ni notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article  abans esmentat i els 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.

 

Palma,  a  13 d’Octubre  del 2014

 

LA CAP DE DEPARTAMENT

Rosa  Llinas Bosch