Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ, CULTURA I UNIVERSITATS

Núm. 18038
Resolució del director general d’Educació, Personal Docent, Universitats i Recerca de 10 d’octubre de 2014 de convocatòria específica i excepcional per a cobrir, en règim d’interinitat, places vacants de determinades funcions en centres públics d’ensenyaments no universitaris dependents de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats del Govern de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedent

Les bases generals del procediment de selecció de personal funcionari interí docent per cobrir vacants i substitucions a centres públics d’ensenyament no universitari dependents de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats del Govern de les Illes Balears, estan regulades per la Resolució del director general de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans de 13 de maig de 2014 (BOIB núm. 68 de 17 de maig de 2014) en correcció donada al BOIB núm. 70 de 22 de maig de 2014.

Consideracions Jurídiques

La Resolució del director general de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans de 13 de maig de 2014 (BOIB núm. 68 de 17 de maig), la qual regula, a la base divuitena, el procediment específic i extraordinari de selecció de personal funcionari interí docent, i permet completar les borses formades segons el procediment ordinari mitjançant una convocatòria pública amb la finalitat de cobrir places d’alguna o algunes especialitats o funcions i/o illes quan no s’hagi pogut seleccionar cap aspirant mitjançant el procediment ordinari, o bé quan s’hagin exhaurit les borses d’aspirants formades o sigui previsible que s’exhaureix.

La Resolució de la consellera d’Educació, Cultura i Universitats de 9 de juliol de 2013 de delegació de determinades competències en matèria de gestió de personal (BOIB núm. 101 de 20 de juliol de 2013) va delegar en el director general de l’extinta Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans, la competència establerta a la lletra b) de l’apartat primer consistent en convocar i resoldre els procediments ordinaris de provisió de llocs de feina, establir-ne les bases i nomenar els membres del òrgans de valoració.

D’acord amb el Decret 10/2014 (BOIB núm. 134 de 3 d’octubre de 2014) que atribueix les competències que en matèria d’ordenació o gestió de personal docent corresponien a l’extinta Direcció General de Planificació. Infraestructures Educatives i Recursos Humans, el director general d’Educació, Personal Docent, Universitats i Recerca és competent per resoldre els procediments ordinaris de provisió de llocs de feina.

Per tot això, dict la següent

Resolució

 1. Obrir una convocatòria específica i excepcional per a cobrir, en règim d’interinitat, places vacants en centres públics d’ensenyaments no universitaris dependents de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats del Govern de les Illes Balears de les següents funcions:

Professors d’Escoles Oficials d’Idiomes

  • Anglès

Professors d’ensenyament secundari

  • Anglès

2. Fer constar que els requisits són els establerts a la Resolució del director general de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans de 13 de maig de 2014 (BOIB 68 de dia 17 de maig).

3. Els aspirants que vulguin prendre part en aquesta convocatòria han d’emplenar la sol·licitud que figura a l’annex d’aquesta Resolució.

Per tal de formalitzar la sol·licitud s’ha de registrar aquesta juntament amb els documents justificatius compulsats que acreditin els requisits per poder participar en la convocatòria, i el document oficial que acrediti la nota mitjana de l’expedient acadèmic d’una de les titulacions al·legades per a l’accés a les distintes funcions.

4. Presentació de la sol·licitud de participació

 La sol·licitud de participació i la documentació corresponent es podrà registrar:

a) A qualsevol dels registres de la Conselleria d’Educació, Cultura i     Universitats o a les Delegacions Territorials d’Educació, Cultura i Universitats a Menorca o a Eivissa i Formentera.

b) A qualsevol dels llocs que preveu l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre (BOE núm. 285, de 27-11-1992), de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener (BOE núm. 12, de 14-1-1999).

En el cas que s’opti per presentar la sol·licitud en una oficina de Correus, s’ha de fer en sobre obert per tal que la sol·licitud sigui datada i segellada pel funcionari abans de ser certificada.

5. Termini de presentació de sol·licituds

 El termini de presentació de sol·licituds i de la documentació pertinent per participar en la convocatòria serà de 3 dies naturals comptadors des del mateix dia de la publicació.

6. Publicació de la llista d’ admesos i exclosos.

 Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i revisades aquestes i la documentació adjunta, si n’hi ha, el director general d’Educació, Personal Docent, Universitats i Recerca ha de dictar, una resolució per aprovar les llistes provisionals d’aspirants a funcionaris interins docents admesos a les borses i exclosos a les borses, així com les llistes específiques provisionals d’aspirants exclosos per no haver acreditat tenir els coneixements adequats de la llengua catalana d’acord amb el que estableix el Decret 115/2001, de 14 de setembre, i l’Ordre de la consellera d’Educació, Cultura I Universitats de 14 d’abril de 2014.

Les llistes d’admesos han d’indicar les especialitats i funcions en les quals l’aspirant està admès.

Les llistes d’exclosos han d’indicar les especialitats i funcions en les quals l’aspirant està exclòs, així com la causa d’exclusió.

En les llistes específiques d’aspirants exclosos per no haver acreditat tenir els coneixements adequats de llengua catalana, s’han d’aplicar els criteris d’ordenació.

Totes les llistes han d’indicar la valoració de mèrits de l’aspirant o, si pertoca, els criteris d’ordenació a la borsa.

El mateix dia en què es dicti aquesta resolució, s’ha de fer pública a la pàgina web de la Direcció General d’Educació, Personal Docent, Universitats i Recerca (http://dgpdocen.caib.es).

S’ha d’obrir un termini de tres dies naturals comptadors des de l’endemà del dia en què es facin publiques les llistes d’ admesos i d’ exclosos perquè els interessats puguin esmenar la causa d’exclusió aportant els documents que acreditin que el dia en què va acabar el termini per presentar les sol·licituds complien els requisits exigits.

La Direcció General d’Educació, Personal Docent, Universitats i Recerca estimarà o desestimarà les reclamacions presentades mitjançant la resolució en què es faran públiques les llistes definitives d’aspirants admesos i exclosos. Les llistes s’exposaran a l’adreça (http://dgpdocen.caib.es.)

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el director general d’Educació, Personal Docent, Universitats i Recerca en el termini d’un mes comptador des de l’endemà del dia en què es publiqui en el BOIB, d’acord amb els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions publiques i del procediment administratiu comú, i els articles 25.5 i 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També s’hi pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la publicació en el BOIB, d’acord amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Palma,  10 d’octubre de 2014 

El director general d’Educació, Personal Docent, Universitats i Recerca
Miguel José Deyá Bauzá

ANNEX

Convocatòria específica i excepcional per a cobrir, en règim d’interinitat, places vacants de determinades funcions en centres públics d’ensenyaments no universitaris dependents de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats del Govern de les Illes Balears per al curs 2014-2015.

Model de sol·licitud

DADES PERSONALS

DNI/passaport

Data de caducitat

1r llinatge

2n llinatge

Nom

Data de naixement

Província de naixement

Localitat de naixement

Home c

Donac

Nacionalitat (només per a estrangers)

DADES A EFECTES DE NOTIFICACIÓ I COMUNICACIÓ

Telèfon fix

Telèfon mòbil

Adreça

Codi postal

Municipi

Província

Correu electrònic

FUNCIONS

Funció

Cos

Marcar  amb una ‘X’

0592011-ANGLÉS

PROFESSORS D’ESCOLES OFICIALS D’IDIOMES

0590011- ANGLÉS

PROFESSORS D’ENSENYAMENT SECUNDARI

Sol·licit ser admès/a al concurs públic al qual es refereix aquesta sol·licitud.

DECLAR que són certes les dades consignades i que complesc els requisits i les condicions per poder participar en aquesta convocatòria.

_________________, ____ d  __________________de  2014

Signatura:

Política de privacitat

Les dades facilitades al llarg del procés d’inscripció a la llista d’aspirants a interins seran recollides i tractades en un fitxer de titularitat de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats, amb domicili al Carrer Alfons el Magnànim, 29 CP 07004, Palma de Mallorca.

La finalitat d’aquest tractament és gestionar els processos d’inscripció a la llista d’interins de la Direcció General d’Educació, Personal Docent, Universitats i Recerca els processos posteriors de selecció per cobrir places vacants o substitucions en centres docents dependents de la Conselleria.

En qualsevol moment podrà exercir els drets reconeguts en la Llei, i en particular, els d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, dirigint-se per escrit a la Direcció General d’Educació, Personal Docent, Universitats i Recerca a la direcció postal abans indicada o per mitjà d’un correu electrònic a la direcció secundaria@dgpdocen.caib.es des del correu que proporciona la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats.

He llegit la política de privacitat i accept  c

DIRECCIÓ GENERAL D’EDUCACIÓ, PERSONAL DOCENT, UNIVERSITATS I RECERCA