Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 17701
Protecció. Notificació DP 2008/88 Requerir documentació
Versió PDF
Atès que no s’ha pogut notificar l’ofici de requeriment de documentació de l’Ajuntament de Palma de data 8 d’abril de 2014, a JUAN CARLOS BADIA GONZÁLEZ, amb DNI 43.042.031-S, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient DP 2008/88 del Negociat de Protecció de l’Edificació i en relació al immoble ubicat al C/ JOAN MIRÓ, NÚM. 250 de conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte:
Us comunic que:
Com a continuació de la tramitació de l’expedient de Protecció de l’edificació DP 2008/88, relatiu a l’immoble situat al carrer Joan Miró 250 (r.c. 06682501), us trasllat l’informe tècnic de data 25.03.2014, amb (r.i. data 07.04.2014), que transcrit diu:
“Realitzada visita d’inspecció el passat vint-i-dos gener i examinada la documentació inclosa a l’expedient, s’ha observat que:
CONCLUSIÓ.
Atès que s’han realitzat part de les obres ordenades , el tècnic que subscriu es de la opinió que es reiteri l’ordre del punt 6 que fa referència “ certificar de solidesa de l’immoble, signat per tècnic competent i visat pel corresponent col·legi professional.”
Per tant, us requerim que, en un termini de deu dies, comptats a partir del dia següent de la recepció d’aquesta notificació, aporteu la documentació sol·licitada pel tècnic municipal al seu informe tal i com preveu l’article 76 de la Llei 30/1992 de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. Una vegada transcorregut el termini sense que s’hagi aportat la documentació requerida, es continuarà la tramitació de l’expedient, sens perjudici de la imposició de sancions tal com disposa l'article 84 de la Llei 23/2006 de Capitalitat de Palma de Mallorca.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 7 d’octubre de 2014.
La Cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis
Per delegació (D.B. 3000 de data 26/02/2014,
BOIB núm. 30 de data 04/03/2014)
Elvira Salvá Armengod.