Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 17699
Protecció. Notificació DP 2009/55 trasllat D.B. núm. 4802 de data 21.03.2014
Versió PDF
Atès que no s’ha pogut notificar el Decret de Batlia núm. 4802 de data 21 de març de 2014 de l’ajuntament de Palma, a DIRK JOACHIM RUDOLF KESSEMEIER, amb i PT. X2596467-C, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient, DP 2009/55, en relació al immoble ubicat al C/ HOSTALS, NÚM, 19, del Negociat de Protecció de l’Edificació, de Disciplina Urbanística.
De conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte:
Us notific que per decret del tinent de batle de l’Àrea d’Urbanisme i Habitatge núm. 4802 de data 21.03.2014 s’ha disposat el següent:
I. Atès que en data 28 d’agost de 2013, i arrel del reiterat incompliment per part de la propietat, es va sol·licitar a l’empresa CONTRATAS BARTOLOMÉ RAMÓN, SA, amb CIF A-57115701, pressupost per a dur a terme, per via d’execució subsidiària, les actuacions ordenades i reiterades pels Decrets de Batllia núm. 8263, de data 14 de maig de 2009, i núm. 17700, de data 4 d’octubre de 2012, respectivament.
II. Atesa la factura núm. DS 130029, de data 13 de desembre de 2013, per un import de 55,37 € (CINQUANTA-CINC EUROS I TRENTA-SET CÈNTIMS), de l’empresa CONTRATAS BARTOLOMÉ RAMÓN, SA, relativa als honoraris de redacció de pressupost, que obra a l’expedient informada favorablement a l’informe tècnic emès en data 2 de gener de 2014, que transcrit diu:
“(...) Informe:
A.- A la vista de la factura presentada núm. DS 130029, de data 13/12/2013, relativa al pressupost elaborat per l’empresa CONTRATAS BARTOLOMÉ RAMÓN, SA, en relació de les obres ordenades per via d’execució subsidiària de l’immoble situat al carrer Hostals 19, s’informa que és des del punt de vista tècnic correcta.
B.- L’ import total de la factura DS 130029 presentada ascendeix a la quantitat de //55,37.-€// impostos inclosos i s’ajusta bàsicament al treball d’elaboració de pressupost descrit al punt “A”.”
III. Per tot això, cal procedir al pagament a l’empresa CONTRATAS BARTOLOMÉ RAMÓN, SA amb càrrec a la partida 08.151.00.226.32, essent aquestes despeses a càrrec del propietari de l’immoble/terreny afectat.
En conseqüència, atesa la normativa d’aplicació: article 9.1 del Reial Decret Legislatiu 2/2008, de 20 de juny, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de sòl; articles 10 i 11 Llei 10/1990, de 23 d’octubre, de disciplina urbanística; articles 83 i 84 de la Llei 23/2006, de 20 de desembre, de capitalitat de Palma; l’Ordenança municipal sobre protecció d’edificis, publicada al BOIB núm. 185 EXT., de 31 de desembre de 2008, i que va entrar en vigor el 22 de gener de 2009; article 124 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, modificada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre, de mesures per a la modernització del govern local; i el Reglament de la Gerència d’Urbanisme; les Bases d’execució del Pressupost municipal (Base 23); i vistos el Decret de Batllia núm. 8436, de data 13 de maig de 2013, BOIB núm. 70 de 18 de maig de 2013, de nomenament dels titulars de les àrees de govern, i el Decret de Batllia núm. 954, de data 27 de gener de 2014, d’organització dels serveis administratius de l’Ajuntament de Palma, i l’altra normativa aplicable, cal formular proposta per l’aprovació del següent,
DECRET
1r) APROVAR la factura núm. DS 130029, de data 13 de desembre de 2013, per un import de 55,37€ (CINQUANTA-CINC EUROS I TRENTA-SET CÈNTIMS) de l’empresa CONTRATAS BARTOLOMÉ RAMÓN, SA, amb CIF A-57115701. Els treballs inclosos en la factura són en concepte d’honoraris de redacció de pressupost, amb motiu de la sol·licitud realitzada en data 28 d’agost de 2013.
2n) AUTORITZAR el pagament a l’empresa CONTRATAS BARTOLOMÉ RAMÓN, SA de l’import de 55,37 € (CINQUANTA-CINC EUROS I TRENTA-SET CÈNTIMS), assenyalat al paràgraf anterior, quantitat que serà carregada a la partida: obres a càrrec de particulars núm. 08.151.00.226.32 del pressupost municipal vigent.
3r) DISPOSAR L’EXACCIÓ DEFINITIVA del cost de la factura núm. DS 130029, de data 13 de desembre de 2013, en concepte d’honoraris de redacció de pressupost, per un import de 55,37 € (CINQUANTA-CINC EUROS I TRENTA-SET CÈNTIMS), que serà de compte de la propietat de l’immoble: DIRK JOACHIM RUDOLF KESSEMEIER, amb NIF X2596467C.
4t) DONAR COMPTE d’aquest Decret al Departament financer als efectes previstos als resolutius 2n i 3r d’aquest Decret.
5è) NOTIFICAR aquesta resolució al Sr. DIRK JOACHIM RUDOLF KESSEMEIER, amb NIF X2596467C; i a l’empresa CONTRATAS BARTOLOMÉ RAMÓN, SA, amb CIF A-57115701.
Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, d’acord a l’article 116 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, segons la redacció de la Llei 4/1999, de 13 de gener. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre la present notificació i en aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s’hagi resolt el de reposició.
El recurs de reposició potestatiu s’ha de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament (1) o a les dependències a què es refereix l’article 38, 4t de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada. S’entén desestimat quan no s’ha resolt i notificat la resolució en el termini d’un mes comptat des de l’endemà que s’ha interposat. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.
Si no utilitzau el recurs potestatiu de reposició, podeu interposar directament recurs contenciós administratiu, segons el que estableix l’article abans esmentat, i els articles 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el jutjat contenciós administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre la present notificació. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 09 de octubre de 2014
La Cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis
Per delegació (D.B. 3000 de data 26/02/2014,
BOIB núm. 30 de data 04/03/2014)
Elvira Salvá Armengod.