Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT D'ALARÓ

Núm. 17236
r.b.720-2014 incoació sancionador per infracció ordenança neteja de les vies públiques

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Intentada sense efecte la notificació per correu certificat amb justificant de recepció, i no havent-se pogut efectuar per ignorar-se el domicili o no haver-se trobat en el mateix a l´interessat que se relaciona, es procedeix, en compliment del que estableix l´article 59.5 de la Llei 30/1992 de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, a la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en el tauler d´anuncis de l´Ajuntament d’Alaró, de la següent:

“Resolució de Batlia núm.720-2014

Vist l’informe de la policia local de 5 d’agost de 2014 (registre d’entrada núm. 3863, de 05.08.2014).

En exercici de les atribucions conferides per l’article 21.1, n) de la Llei  7/1985, de 2 d’ abril, reguladora de las bases del règim local,
Resolc:

- Iniciar procediment administratiu sancionador contra (dades personals ocultes)er una presumpta infracció de l’ordenança reguladora de la neteja de les vies públiques, instal.lacions públiques i de la recollida de residus urbans municipals (Boib núm.130 de 28.08.07).

Contingut d’aquest procediment sancionador:

1r. Identificació de la persona presumptament responsable.

(dades personals ocultes)

2n. Fets que motiven la incoació del procediment.

El dia 2 d’agost de 2014, aproximadament a les 8.00 hores, Carles Tudurí Borràs va depositar quatre bosses de fems dintre dels contenidors situats davant les portes del Punt Verd, quan el recinte encara no estava obert, ja que l’horari per aquell dia era de 9 a 12 hores.

Es fa constar que els fets han estat constatats gràcies a la visualització d’un vídeo gravat per la càmara de vigilància situada a l’exterior del recinte del Punt Verd.

3r. Qualificació provisional del fets, infracció comesa, sanció, i normativa.

La qualificació provisional dels fets, sense perjudici del resultat de la instrucció, constitueix una infracció de l’article 18 en relació a l’art.22 de l’ordenança reguladora de la neteja de les vies públiques, instal.lacions públiques i de la recollida de residus urbans municipals (Boib núm.130 de 28.08.07) i d’acord amb l’article 37  la sanció és de multa de 60€.

4t. Circumstàncies modificatives de la responsabilitat.

-

5è. Danys i perjudicis ocasionats.

- (no en consten).

6è. Òrgan resolutori competent, fonament normatiu, reconeixement voluntari de la responsabilitat, amb pagament, i finalització. 

L’òrgan municipal competent per a la resolució del procediment és la Batlia, (art. 21,1, n de la Llei 7/1985, de 2 d’abril). 

La persona presumptament responsable pot reconèixer voluntariament la seva responsabilitat i efectuar el pagament de les sancions pecuniàries, amb els efectes d’imposició de sanció i finalització del procediment.

7è. Instructor i secretari del procediment.

Instructor: Juan Antonio Lozano León, regidor; secretari: Jaume Nadal Bestard, secretari de l’ajuntament; recusables en els termes prevists en els articles 28 i 29 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

8è. Mesures de caràcter provisional acordades.

- (cap).

9è. Dret a formular al·legacions, audiència, proposició de prova i terminis.

De conformitat amb el que disposa l’art. 8,3 del Decret 14/1994, de 10 de febrer, reglament del procediment en l’exercici de la potestat sancionadora, la persona interessada podrà formular al•legacions i proposar prova, concretant el mitjans que es vulguin fer servir, dins el termini comú de 15 dies hàbils comptats a partir del dia següent al rebut de la present notificació.

Així mateix, i dins aquest termini, la persona interessada podrà consultar l’expedient administratiu que consta de: denúncies de particular, informes d’agent/s de l’autoritat, i d’aquest acord d’incoació.

Advertència:

Si no s’efectuen al·legacions dins el termini esmentat, la iniciació podrà ser considerada proposta de resolució (art. 8,4 del Decret 14/1994, de 10 de febrer).

Terminis.

L’expedient s’ha de resoldre en el termini màxim d’un any des de la data d´incoació i s’entendrà caducat el procediment, i es procedirà a l’arxiu de les actuacions, una vegada  transcorregut  el venciment del termini en què s’hagué de dictar la resolució.

Cosa que es fa pública per al seu coneixement, compliment  i efectes

  

Alaró, 1 d’octubre de  2014

 

El Secretari,

Jaume Nadal Bestard