Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 17200
Secció de Contractació. Anunci per a la licitació de servei de suport de l’eix 2: risc d’exclusió social dels infants, joves i de les seves famílies (4 lots). Exp. 2014-030-A

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

ANUNCI per a la LICITACIÓ del contracte de SERVEI DE SUPORT DE L’EIX 2: RISC D’EXCLUSIÓ SOCIAL DELS INFANTS, JOVES I DE LES SEVES FAMÍLIES (4 LOTS), segons plecs de condicions aprovats per la Junta de Govern de dia 30.07.2014 i 17.09.2014

1r. Entitat adjudicadora:

  • Organisme: Ajuntament de Palma.
  • Dependència que tramita l’expedient: SECCIÓ DE CONTRACTACIÓ
  • Exp.: 2014-030-A

2n.- Objecte del contracte:

  • Descripció:  Servei de suport de l’eix 2: risc d’exclusió social dels infants, joves i de les seves famílies (4 lots)
  • Divisió dels lots:
    • Lot 1 :  Territoris adscrits als CMSS Nord, Ponent i Mestral.
    • Lot 2 :  Territoris adscrits als CMSS Ciutat Antiga i Llevant Sud.
    • Lot 3 :  Territoris adscrits als CMSS Litoral i Est.
    • Lot 4:   Territoris adscrits als CMSS Llevant Nord i Estacions.
  • Termini d’execució: 9 mesos, prorrogables per 4 mesos més

3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:

  • Tramitació:URGENT.
  • Procediment: OBERT.
  • Forma: NO SUBJECTE A REGULACIÓ HARMONITZADA (NO SARHA).

4t.- Pressupost: 423.613,00 € més 42.361,30 € d’IVA. Total  465.974,30 € amb l'IVA inclòs per 9 mesos de contracte per a tots els lots.

Divisió dels lots:

  • Lot 1: 134.071,00 €  més 13.407,10 € d’IVA. Total: 147.478,10 € amb l'IVA inclòs per a 9 mesos de contracte.
  • Lot 2: 96.514,00 € més 9.651,40 €  d’IVA. Total: 106.165,40 € amb l'IVA inclòs per a 9 mesos de contracte.
  • Lot 3: 96.514,00 € més 9.651,40 € d’IVA Total: 106.165,40 € amb l'IVA inclòs per a 9 mesos de contracte
  • Lot 4: 96.514,00 €  més 9.651,40 € d’IVA. Total: 106.165,40 € amb l'IVA inclòs per a 9 mesos de contracte.

5è.- Obtenció de documentació i informació:

  • Al Perfil del Contractant de l’Ajuntament: www.palmademallorca.es

6è.- Requisit empresarial: Inscripció en el Registre Unificat de Serveis Socials de les Illes Balears.

7è.- Presentació d’ofertes:

  • Termini: De 9:00 a 14:00 hores, durant els 8 (VUIT) dies naturals comptats a partir del mateix dia de la publicació d’aquest anunci.
  • Documentació a presentar: L’especificada al plec de clàusules que regeix la contracta.
  • Lloc de presentació:
    1. Entitat: Ajuntament de Palma (Contractació).
    2. Domicili: Plaça de Santa Eulàlia, 9, 4t.
    3. Localitat i CP: Palma de Mallorca. CP 07001.
    4. Tel 971 22 59 00 (ext. 1425-1427-1430); FAX 971 72 80 04
  • Horari de presentació: de 9:00 a 14:00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d’ofertes.
  • Admissió de variants: no s’admeten solucions variants

8è.- Obertura de les ofertes:

  • Entitat: Ajuntament de Palma (Saló de Sessions).
  • Domicili : Plaça de Cort 1, 1er. Palma.
  • Data i hora: A les 09:00 hores del primer dilluns hàbil següent al de la data de finalització de presentació de propostes.

9è.- Les despeses dels anuncis de la present licitació seran a càrrec de l'adjudicatari.

 

Palma, a 1 d’octubre de 2014

El cap de departament d’Interior

p.d. Decret de batlia núm. 3000 de 26 febrer de 2014

publicat al BOIB núm. 30, de 4 de març de 2014

Juan Carlos Sastre Sastre