ANUNCI per a la LICITACIÓ del contracte de SERVEI DE SUPORT DE L’EIX 2: RISC D’EXCLUSIÓ SOCIAL DELS INFANTS, JOVES I DE LES SEVES FAMÍLIES (4 LOTS), segons plecs de condicions aprovats per la Junta de Govern de dia 30.07.2014 i 17.09.2014
1r. Entitat adjudicadora:
-
Organisme: Ajuntament de Palma.
-
Dependència que tramita l’expedient: SECCIÓ DE CONTRACTACIÓ
-
Exp.: 2014-030-A
2n.- Objecte del contracte:
-
Descripció: Servei de suport de l’eix 2: risc d’exclusió social dels infants, joves i de les seves famílies (4 lots)
-
Divisió dels lots:
-
Lot 1 : Territoris adscrits als CMSS Nord, Ponent i Mestral.
-
Lot 2 : Territoris adscrits als CMSS Ciutat Antiga i Llevant Sud.
-
Lot 3 : Territoris adscrits als CMSS Litoral i Est.
-
Lot 4: Territoris adscrits als CMSS Llevant Nord i Estacions.
-
Termini d’execució: 9 mesos, prorrogables per 4 mesos més
3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:
-
Tramitació:URGENT.
-
Procediment: OBERT.
-
Forma: NO SUBJECTE A REGULACIÓ HARMONITZADA (NO SARHA).
4t.- Pressupost: 423.613,00 € més 42.361,30 € d’IVA. Total 465.974,30 € amb l'IVA inclòs per 9 mesos de contracte per a tots els lots.
Divisió dels lots:
-
Lot 1: 134.071,00 € més 13.407,10 € d’IVA. Total: 147.478,10 € amb l'IVA inclòs per a 9 mesos de contracte.
-
Lot 2: 96.514,00 € més 9.651,40 € d’IVA. Total: 106.165,40 € amb l'IVA inclòs per a 9 mesos de contracte.
-
Lot 3: 96.514,00 € més 9.651,40 € d’IVA Total: 106.165,40 € amb l'IVA inclòs per a 9 mesos de contracte
-
Lot 4: 96.514,00 € més 9.651,40 € d’IVA. Total: 106.165,40 € amb l'IVA inclòs per a 9 mesos de contracte.
5è.- Obtenció de documentació i informació:
-
Al Perfil del Contractant de l’Ajuntament: www.palmademallorca.es
6è.- Requisit empresarial: Inscripció en el Registre Unificat de Serveis Socials de les Illes Balears.
7è.- Presentació d’ofertes:
-
Termini: De 9:00 a 14:00 hores, durant els 8 (VUIT) dies naturals comptats a partir del mateix dia de la publicació d’aquest anunci.
-
Documentació a presentar: L’especificada al plec de clàusules que regeix la contracta.
-
Lloc de presentació:
-
Entitat: Ajuntament de Palma (Contractació).
-
Domicili: Plaça de Santa Eulàlia, 9, 4t.
-
Localitat i CP: Palma de Mallorca. CP 07001.
-
Tel 971 22 59 00 (ext. 1425-1427-1430); FAX 971 72 80 04
-
Horari de presentació: de 9:00 a 14:00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d’ofertes.
-
Admissió de variants: no s’admeten solucions variants
8è.- Obertura de les ofertes:
-
Entitat: Ajuntament de Palma (Saló de Sessions).
-
Domicili : Plaça de Cort 1, 1er. Palma.
-
Data i hora: A les 09:00 hores del primer dilluns hàbil següent al de la data de finalització de presentació de propostes.
9è.- Les despeses dels anuncis de la present licitació seran a càrrec de l'adjudicatari.
Palma, a 1 d’octubre de 2014
El cap de departament d’Interior
p.d. Decret de batlia núm. 3000 de 26 febrer de 2014
publicat al BOIB núm. 30, de 4 de març de 2014
Juan Carlos Sastre Sastre