Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT D'INCA

Núm. 17081
Aprovació definitiva de les bases reguladores per la convocatoria d'ajuts complementaris als estudiants participants en el programa Erasmus curs 2013/2014

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En data 26 d'agost de 2014 es publica al BOIB núm. 115 sec. III Pàg. 39391, l’acord de Ple de l’Ajuntament d’Inca realitzat en data 25 de juliol de 2014, pel qual s’aproven inicialment les bases reguladores per la convocatoria d'ajuts complementaris als estudiants participants en el programa Erasmus curs 2013/2014. De conformitat amb lo disposat a l’Art. 102 de la Llei de 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, s’ha exposat al públic el referit acord , per un termini de 30 dies, des de el següent a la publicació de dit acord en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, als efectes de que tots els interessats presentin alegacions en contra el mateix davant el Ple Municipal.

Donat que transcorregut el plac no han hagut alegacions al respecte, les bases reguladores de les subvencions per al foment de l’ocupació es consideren definitivament aprovades en el següent contingut literal.

AJUDES COMPLEMENTÀRIES ALS ESTUDIANTS PARTICIPANTS EN EL PROGRAMA ERASMUS

L'Ajuntament d'Inca, mitjançant l'Àrea de Cultura i Educació i dins la tasca que desenvolupa el Centre Universitari d'Inca orientada al foment d'estudis superiors, convoca ajudes amb una dotació econòmica de 6.000 € per a ESTUDIANTS  PARTICIPANTS EN EL PROGRAMA ERASMUS, entre l'1 d'octubre del 2013 i l'1 d'octubre del 2014.

BASES QUE REGULEN LA CONVOCATÒRIA

1. Objecte  i finalitat

S'estableixen ajudes complementàries amb la finalitat de donar suport econòmic a les despeses que tenen els actuals estudiants empadronats al municipi d'Inca i que han gaudit d'una beca de mobilitat internacional Erasmus dins el període comprès entre l'1 d'octubre de 2013 i l'1 d'octubre del 2014.

2. Dotació pressupostària

La dotació econòmica total de la present convocatòria, per a l'any 2014 és de 6.000 € a càrrec de la partida pressupostaria núm 330-489 pressupost general de l'Ajuntament d'Inca de l'any 2014.

3. Destinataris

- El beneficiari ha d'estar empadronat al municipi d'Inca amb una antiguitat mínima d'un any.

- El sol·licitant ha d'estar matriculat  durant el curs 2013/2014, i ha d'haver estat titular d'una beca Erasmus Plus.

- Haver gaudit d'una beca ERASMUS i haver-la realitzada dins el període comprès entre l'1 d'octubre del 2013 i l'1 d'octubre del 2014.

4. Documentació a presentar per accedir a l’ajuda:

a) Sol·licitud degudament emplenada i presentada dins els períodes establerts a les presents bases.

b) Fotocòpia del DNI/NIE del sol·licitant o document equivalent.

c) Certificat d'empadronament on consti l'antiguitat mínima d’un any.

d) Fotocòpia de la matrícula de la persona sol·licitant (curs 2013/2014), en què s'especifiquin el nombre d'assignatures matriculades.

f) Fotocòpia de la carta d'atorgament de la beca Erasmus, expedida pel centre d'estudis corresponent.

g) Fotocòpia compulsada del certificat acadèmic emès pel centre d'estudis  estranger on s'ha realitzat la beca Erasmus (segellat o certificada pel centre).

h) Declaració jurada que no estar sotmès a a cap de les prohibicions que preveu l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

i) Quan la persona beneficiària sigui deutora de l’Ajuntament d’Inca, com a conseqüència d’un deute vençut, liquidat i exigible, es pot acordar la compensació.

5. Lloc de presentació de la sol·licitud d’ajuda:

La documentació es pot presentar:

a) Tramitació presencial

AJUNTAMENT D'INCA

Registre d'entrada

Plaça Espanya, 1

Horari;De dilluns a divendres de 8:30 h a 14:00 hores.

Dissabte de les 8 h a les 13 hores.

b) Tramitació administrativa mitjançant correu postal

Oficines de correus

En el cas que la sol·licitud s'enviï mitjançant tramitació administrativa per correu postal, és convenient posar-se en contacte previ en el 971.50.71.23.

Tota la documentació s'haurà de presentar a l'oficina de correus dins sobre obert, per tal que aquesta oficina dati i segelli l'exemplar destinat a l'Ajuntament d'Inca.

6. Termini de presentació de la documentació i calendari de tramitació de les sol·licituds.

Per tal de presentar les sol·licituds conforme a les presents  bases s'avendrà de conformitat amb els següents terminis:.

- PERIODE DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS.

(Des de les 8:30 hores del dilluns 10 de setembre fins a les 13 hores del dissabte 30 de setembre de 2014).

-PUBLICACIÓ DE LLISTES PROVISIONALS

(es publicaran a la pàgina web de l'Ajuntament http://incaciutat.com/administracio-municipal )

(A partir 10 d'octubre de 2014).

En un termini de deu (10) dies, una vegada acabat el termini de presentació de sol·licituds, la Regidora de Cultura i Educació, Centre Universitari publicarà la llista provisional d'admesos i els exclosos, per no haver presentat la documentació adient o no complir els requisits de les bases.

- PERÍODE D'ESMENA D'ERRORS - Per manca de documentació-

(Del 11 al 21 d'octubre de 2014- fins a les 13:00 h.)

Els sol·licitants exclosos disposaran d'un termini de deu (10) dies a comptar des de la publicació de la llista provisional per presentar la documentació requerida, en el Registre d’Entrades de l’Ajuntament d’Inca dins l’horari establert.

En cas de no presentar la documentació requerida, el sol·licitant quedarà exclòs.

-PUBLICACIÓ DE LLISTES DEFINITIVES

(es publicaran a la pàgina web de l'Ajuntament  http://incaciutat.com/administracio-municipal )

(Dia 3 de novembre de 2014)

La resolució de la convocatòria amb els alumnes beneficiaris i l'import de la beca concedida, s'exposaran al tauler dels Casal de Joves d'Inca i la pàgina WEB de l'Ajuntament d'Inca.

7.  Criteris / Quantia destinada i repartiment.

La quantia destinada a cada ajut anirà en funció als mesos d'estada i es repartirà de manera proporcional entre les sol·licituds presentades. Es realitzarà un informe des de l’àrea d’Educació amb l'avaluació de les sol·licituds presentades i una proposta de repartiment de les Ajudes a concedir.

8. Justificació i pagaments.

La justificació de l’ajuda complementària es realitza amb la presentació de tota la documentació acreditativa del compliment dels requisits per accedir a la mateixa.

L'ajut es liquidarà mitjançant un sol pagament, que es farà una vegada s'hagi conclòs la tramitació administrativa de la present convocatòria, i atenent la disposició del departament municipal d'Intervenció.

 ACCÈS ALS MODELS I SOL·LICITUDS

El model de sol·licitud, les presents bases i tota la informació complementària es podrà trobar al següents llocs:

1- Ajuntament d'Inca

(registre d'entrada)

Plaça Espanya, 1

dins l'horari d'atenció al públic.

2- Casal de Joves d'Inca

Avinguda de Lluc, 299

Telf. 971.50.71.23

dins l'horari d'atenció al públic.

3- Al web municipal www.ajinca.net

Tota la informació referent a les següents bases es farà pública de forma simultània al tauler del Casal de Joves d'Inca i a la pàgina web municipal.

Per a qualsevol consulta o revisió prèvia de les sol·licituds us podeu posar en contacte amb la responsable del Centre Universitari d'Inca.

   

Inca 29 de setembre de 2014.

   

El Batle-president

Rafel Torres Gómez