Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FONS DE GARANTIA AGRÀRIA I PESQUERA DE LES ILLES BALEARS (FOGAIBA)

Núm. 17045
Resolució del president del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA) per la qual es modifica i s’incrementa el crèdit previst a la Resolució del president del FOGAIBA, per la qual es convoquen ajudes per al foment de les races autòctones de les Illes Balears, corresponents a l’any 2014

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En data 15 d'abril de 2014, es va publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) núm. 51 la Resolució del president del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA), per la qual es convoquen ajudes per al foment de les races autòctones de les Illes Balears, corresponents a l’any 2014; modificada posteriorment mitjançant la Resolució del president del FOGAIBA de 16 de juny de 2014 (BOIB núm. 83 de 19 de juny de 2014). 

Segons el que estableix el punt 1 de l’apartat segon de la Resolució de convocatòria, aquesta línia hi destina al seu finançament un import màxim de deu mil euros (10.000,00€), amb possibilitat d’ampliació de la dotació de la partida pressupostària, amb càrrec als pressuposts del FOGAIBA. 

D'altra banda, el punt 3 de l'apartat segon estableix que, de conformitat amb el que preveu l’article 58 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, la quantia prevista en el punt 1 es podrà incrementar amb la quantia addicional d’un màxim de 400.000,00 euros, condicionada l’efectivitat d’aquesta quantia addicional a la declaració de disponibilitat de crèdit, com a conseqüència de les circumstàncies assenyalades a l’apartat a) del punt 2 de l’article 58 esmentat, amb l'aprovació prèvia de la modificació pressupostària corresponent, si pertoca, amb anterioritat a la resolució de concessió de la subvenció.  

Tenint en compte que aquesta línia d’ajudes està en procés de tramitació i que la demanda d’ajudes per al foment de les races autòctones de les Illes Balears s’ha incrementat respecte a allò previst inicialment i atesa la dotació que ha fet el Ministeri, es procedeix a incrementar-ne la quantia i a modificar-ne el finançament. 

Per tot això, fent ús de les atribucions que tenc conferides, a proposta del director gerent del FOGAIBA, dict la següent

RESOLUCIÓ 

Primer

S’incrementa el crèdit destinat a la convocatòria d'ajudes per al foment de les races autòctones de les Illes Balears corresponents a l’any 2014, convocada per Resolució del president del FOGAIBA, per la qual es convoquen ajudes per al foment de les races autòctones de les Illes Balears, corresponents a l’any 2014 (BOIB núm. 51, de 15 d'abril de 2014), en cent noranta quatre mil sis-cents euros (194.600,00 €) i en queda destinat un crèdit final de dos-cents quatre mil sis-cents euros (204.600,00€), que serà finançat al 100% pel Ministeri d’Agricultura, Alimentació i Medi Ambient (MAGRAMA). 

Segon

Aquesta Resolució s’ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears

Palma, 26 de setembre de 2014

El president del FOGAIBA
Gabriel Company Bauzá