Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE TURISME I ESPORTS

Núm. 16735
Resolució del secretari general de la conselleria de Turisme i Esports per la qual s’anuncia la licitació del contracte d’obres de demolició de grades de formigó en pistes de tennis, reparació i condicionament de la paret mitgera i construcció d’escala d’emergència en el Poliesportiu Príncipes de España

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:

a) Organisme: Conselleria de Turisme i Esports.

b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.

c) Obtenció de la documentació i informació:

1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació

2) Domicili: carrer de Montenegro, 5

3) Localitat i codi postal: Palma - 07012

4) Telèfon: 971 17 71 55 /971 17 72 06

5) Fax: 971 17 63 68

6) Correu electrònic: contractacio@turisme.caib.es

7) Direcció d’Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 26 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

d) Número d’expedient: CONTR 2014/3517

2. Objecte del contracte: demolició de grades  en pistes de tennis i construcció d’escala d’emergència en el Poliesportiu Príncipes de España

a) Tipus: Obres

b) Descripció: Obres de demolició de grades de formigó en pistes de tennis, reparació i condicionament de la paret mitgera i construcció d’escala d’emergència en el Poliesportiu Príncipes de España.

c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d’unitats: no

d) Lloc d’execució/lliurament: Poliesportiu Príncipes de España. C/ del Gremi de Forners, 4 (polígon de Son Castelló) - 07009 Palma.

e) Termini d’execució/lliurament: 50 dies des de la signatura de l’acta de comprovació del replanteig.

f) Admissió de pròrroga: no

g) Establiment d’un acord marc: no

h) Sistema dinàmic d’adquisició: no

i) CPV : 450000007

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Subhasta electrònica: no

d) Criteris d’adjudicació: Oferta econòmica, fins a 80 punts, ampliació del termini de garantia superior a 12 mesos, fins a 10 punts i nombre de treballadors, fins a 10 punts.

4. Valor estimat del contracte: 79.703,95 euros

5. Pressupost base de licitació

a) Import net: 79.703,95 euros. IVA: 16.170,92 euros. Import total: 95.874,87 euros

 

6. Garanties exigides

Provisional: no.

Definitiva: 5% del pressupost de licitació (IVA exclòs).

7. Requisits específics del contractista

a) Classificació: No.

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:

  • Solvència econòmica i financera:

Criteris de selecció: l’empresa ha d’haver assolit en cadascun dels tres darrers anys, un volum global de negocis d’almenys 95.874,87 euros/any.

  • Solvència tècnica:

Criteris de selecció: el licitador ha d’haver realitzat, en el conjunt dels cinc darrers anys, 3 treballs anàlegs al de l’objecte del contracte, per import igual o superior a 95.874,87 euros/any.

 

c) Altres requisits específics: no

d) Contractes reservats: no

8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: 26 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

b) Modalitat de presentació: la prevista en els punts 13 i 14 del plec de clàusules administratives particulars.

c) Lloc de presentació

1. Dependència: Servei de contractació de la Conselleria de Turisme i Esports (UAC).

2. Domicili: carrer de Montenegro, 5

3. Localitat i Codi Postal: Palma– 07012

4. Adreça electrònica: contractacio@turisme.caib.es

d) Nombre previst d’empreses (proc. restringit): no

e) Admissió de variants: no.

f) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos comptadors des de l’endemà de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.

9. Obertura d’ofertes

a) Descripció: en els termes exposats en el PCAP.

b) Adreça: carrer de Montenegro, 5.

c) Localitat i codi postal: Palma - 07012

d) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà al perfil del contractant.

10. Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari fins a 400 €.

11. Altres informacions: no

Palma, 23 de setembre de 2014

El secretari general,

Joaquín Legaza Cotayna