Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 16675
Protecció. Notificació DP 2009/129 Comunicació requerir documentació
Versió PDF
Atès que no s’ha pogut notificar l’ofici de requeriment de documentació de l’Ajuntament de Palma de data 4 d’abril de 2014, a Comunitat de Propietaris C/ Oms, 6, i a Juan Carlos Segura com a representant, amb CIF. H57647810 i DNI. 43.031.732-C respectivament, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient DP 2009/129 del Negociat de Protecció de l’Edificació i en relació al immoble ubicat al C/ OMS, NÚM. 6 de conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte:
Us comunic que:
Atès l’expedient de Protecció de l’edificació DP 2009-129, relatiu a l’immoble situat al carrer Oms 6, R.C. 002090-04, i com a continuació de la seva tramitació, us comunic l’informe tècnic de data 03.09.2012, amb registre intern doc. núm. 186.418 de 06.09.2012, que transcrit diu:
“ Examinada la documentació inclosa a l’expedient, s’ha observat que:
-Les obres estan bàsicament acabades mancant l’aportació del certificat final d’obres.
CONCLUSIÓ
Atès que les obres s’han realitzat baix direcció tècnica, i que per tant s’ha donat compliment a l’ordre d’execució dictada mitjançant decret de batlia 22.558 de 30 de desembre de 2009, cal reiterar a la propietat la manca de la següent documentació.
- Certificat tècnic de finalització de les obres.
Tot significant a la propietat el deure intrínsec de conservació de les edificacions en forma ajustant-se a uns paràmetres de salubritat i seguretat pública d’acord amb el que es prescriu a l’article 10 de la LDU CAIB.
Per tant, us requerim que, en un termini de deu dies, comptats a partir del dia següent de la recepció d’aquesta notificació, aporteu la documentació sol·licitada pel tècnic municipal al seu informe tal i com preveu l’article 76 de la Llei 30/1992 de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. Una vegada transcorregut el termini sense que s’hagi aportat la documentació requerida, es continuarà la tramitació de l’expedient, sense prejudici de la imposició de sancions tal com disposa l'article 84 de la Llei 23/2006 de Capitalitat de Palma de Mallorca.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 16 de setembre de 2014.
La Cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis
Per delegació (D.B. 3000 de data 26/02/2014,
BOIB núm. 30 de data 04/03/2014)
Elvira Salvá Armengod.