Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT D'ESPORLES
Núm. 16573
Notificacio providencia 106 procediment regularitzacio padronal en el padro municipal habitants
Versió PDF
Atès que no ha pogut tenir efecte la notificació de la Resolució d’inici d’expedient per a la regularització de l’inscripció padronal, en cumpliment de l’article 59 de la llei 30/92, de 26 de novembre, de regim jurídic de les administracions públiques i del procediment administració comú, en la redacció de la Llei 4/1999 de 13 de gener, a través del present anunci es notifica el següent:
El Sr. Batle mitjançant Decret número 106 de data 10/03/2014 acordà la següent resolució, que en la seva part expositiva i dispositiva, és del literal següent:
VIST que en les tasques realitzades d’acord amb el Decret num. 137 de 06/04/2010, no s’han pogut notificar les dades padronals en els domicilis que figuren en el full padronal, de les següents persones:
Passaport AA1174721 BONANNO FRANCO ANDREA
FONAMENTS DE DRET
Per tot això, VIST allò disposat en els articles 69.1, 79.1 i 84 de la vigent Llei 30/92, de 26 de novembre, i 165.2 del Reglament d’Organització i Règim Jurídic de les Corporacions Locals, així com en els articles 54, 59.2 i 72 del vigents Reglament de Població i Demarcació Territorial, modificat per RD 2612/1996, de 20 de desembre, i l’apartat II-1-C.2) de la Resolució d’1 d’abril de 1997, per la quals es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió i revisió del Padró Municipal, he resolt dictar la següent:
PROVIDÈNCIA
1. INICIAR EXPEDIENT, per a la regularització de la inscripció patronal, en base a l’informació municipal, el qual consta en el respectiu expedient, de de la(es) persona(es) abans indicades:
2. NOTIFICAR LA PRESENT PROVIDÈNCIA AL(S) INTERESSAT(S), posant-li(os) de manifest l’expedient, a l’objecte que per aquest i en el termini de 15 dies i en compliment d’allò disposat en els articles 35.e, 79.1 i 84 de la vigent Llei 30/92, de 26 de novembre, pugui al·legar i presentar els documents i justificacions que consideri pertinents per acreditar que la seva residència habitual és aquesta que figura com a domicili en el Padró Municipal d’Habitants, significant-li que, en cas de no fer-ho, s’impulsarà d’ofici el procediment per a que la seva inscripció padronal coincideixi amb el domicili de la seva residència habitual i que aquest procediment podria, si en fos el cas, resoldre’s en el sentit de causar baixa padronal en el vigent Padró Municipal d’Habitants i en el Cens Electoral.
Esporles, 12 de juny de 2014
La Secretària,
Mª Dolores Sureda Trujillo