Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE SALUT

Núm. 16557
Requeriment d’esmena de deficiències de la documentació presentada en el concurs de mèrits per a l’adjudicació d’una oficina de farmàcia a la zona farmacèutica de Muro, dins el perímetre del sòl urbà del nucli de Platja de Muro, en el terme municipal de Muro, després del Pont dels Anglesos direcció a Artà

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. La base IV de la Resolució de la directora general de Farmàcia de 27 d’abril de 2010 (BOIB núm. 69, de 6 de maig de 2010), de convocatòria d’un concurs de mèrits per a l’adjudicació d’una oficina de farmàcia a la zona farmacèutica de Muro, dins el perímetre del sòl urbà del nucli de Platja de Muro, en el terme municipal de Muro, després del Pont dels Anglesos direcció a Artà, disposa:

En el supòsit que alguna sol·licitud no compleixi els requisits exigits a la Llei de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es concedeix un termini de 10 dies perquè l’interessat esmeni les deficiències observades o aporti els documents preceptius, amb els efectes que per l’incompliment es preveuen a l’article 71 de l’esmentada Llei. Aquest requeriment, així com totes les notificacions que s’hagin de fer als participants en el concurs, es farà mitjançant publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

2. La Resolució del director general de Gestió Econòmica i Farmàcia de 22 d’abril de 2014 va disposar executar la Sentència 40/2014, de 31 de gener, de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el sentit d’incloure la farmacèutica M. Teresa Balsalobre Burgos en el procediment selectiu derivat de la Resolució de la directora general de farmàcia de 27 d’abril de 2010 (BOIB núm. 69, de 6 de maig de 2010), així com en la llista definitiva d’admesos de l’annex I de la Resolució de la directora general de Farmàcia d’1 d’abril de 2011 (BOIB núm. 56, de 14 d’abril de 2011) i dur a terme tots els actes derivats d’aquesta inclusió.

3. La base VI de la convocatòria per a l’adjudicació, entre d’altres, de l’oficina de farmàcia esmentada, preveu la constitució d’una comissió de valoració per a la instrucció del procediment i la valoració dels mèrits dels concursants que hi participen. Per Resolució del director general de Gestió Econòmica i Farmàcia de 22 de maig de 2014 es creà la Comissió de valoració del concurs de mèrits i se’n designaren els membres.

4. La Comissió a què fa referència el punt anterior va dur a terme la sessió constitutiva el dia 20 de juny, va examinar la sol·licitud presentada per la concursant M. Teresa Balsalobre que aspira a l’adjudicació de l’oficina de farmàcia a la Platja Muro i, segons figura en l’acta, va acordar requerir-la mitjançant un anunci publicat en el BOIB núm. 91 de 5 de juliol de 2014 perquè esmenàs diverses deficiències que s’hi havia observat.

5. La Sra. M. Teresa Balsalobre va presentar la documentació requerida en data 11 de juliol de 2014, és a dir, dins el termini i en la forma escaient.

6. La Comissió de valoració es va reunir el 3 de setembre de 2014 i, una vegada revisada la documentació presentada per la interessada, i atès que els termes del primer requeriment podrien generar dubtes sobre allò efectivament sol·licitat, dubtes que s’incrementen amb els documents presentats per la interessada, d’acord amb el que figura en l’acta, acordà fer un segon requeriment perquè es puguin esclarir diversos aspectes de la documentació aportada el dia 11 de juliol de 2014.

Per tot això, d’acord amb la base IV de la Resolució esmentada i amb l’article 71 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es requereix la concursant M. Teresa Balsalobre Burgos perquè en un termini de 10 dies, comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest requeriment en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, aporti la documentació que consta a continuació, amb l’advertiment que, si no ho fa, la Comissió de valoració del concurs podrà no valorar el mèrit corresponent. La documentació que ha de presentar és la següent:

- Els documents que descriu el punt 2.II.1 e de la Resolució de la directora general de Farmàcia de 27 d’abril de 2010 (BOIB núm. 69, de 6 de maig de 2010) i que es transcriuen a continuació:

En el supòsit que el sol·licitant sigui o hagi estat, amb anterioritat, titular o cotitular d’una altra oficina de farmàcia, ho ha de fer constar en la sol·licitud, i ha d’adjuntar-hi, també, la certificació del corresponent Col·legi Oficial de Farmacèutics, una còpia de la Resolució d’autorització de l’oficina de farmàcia i de l’acta d’obertura i posada en funcionament, o document acreditatiu de la data de l’obertura. Els titulars o cotitulars d’oficines de farmàcia hauran de presentar, així mateix, documentació acreditativa de la cotització a la Seguretat Social.

- Els documents que descriu el punt 2.II.7 de la Resolució de la directora general de Farmàcia de 27 d’abril de 2010 (BOIB núm. 69, de 6 de maig de 2010) i que es transcriuen a continuació:

L’exercici professional prestat com a farmacèutic regent, substitut o adjunt, s’ha d’acreditar mitjançant el corresponent nomenament o document acreditatiu equivalent, en el cas de comunitats autònomes que no facin nomenaments, i s’hi adjuntarà, en tot cas, la certificació de cotització com a llicenciat en farmàcia del període del qual es tracti, expedida per l’òrgan competent de la Seguretat Social, que, en tot cas, haurà de correspondre amb el grup de cotització 01 (titulats superiors), excepte en el cas del cònjuge, descendents, ascendents i altres parents per consanguinitat o adopció que poden cotitzar pel règim especial de treballadors per compte propi o autònoms. S’haurà de presentar documentació acreditativa del parentiu. En cas que no s’acrediti el nomenament o bé la cotització, no es valorarà el període de temps corresponent.

No obstant això, quan l’exercici professional que s’ha d’acreditar correspongui a un període anterior al 22 de novembre de 1998, i no es disposi de l’oportú nomenament, s’haurà d’adjuntar còpia del contracte laboral que especifiqui el període i la tasca desenvolupada i, a més, la certificació assenyalada anteriorment. En el cas que no pugui aportar còpia del contracte laboral, s’ha de probar l’existència d’aquest, així com el seu període de vigència i la tasca desenvolupada pel farmacèutic a través qualsevol mitjà de prova admès en dret.

 

Palma, 12 de setembre de 2014

El secretari

Fernando Villa Álvarez

El president de la Comissió

César Vicente Sánchez