Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE TURISME I ESPORTS

Núm. 16141
Resolució del secretari general de la conselleria de Turisme i Esports per la qual s’anuncia la licitació del contracte de subministrament i manteniment de 10 fotocopiadores multifunció a la Conselleria de Turisme i Esports

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:

a) Organisme: Conselleria de Turisme i Esports.

b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.

c) Obtenció de la documentació i informació:

1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació

2) Domicili: carrer de Montenegro, 5

3) Localitat i codi postal: Palma - 07012

4) Telèfon: 971 17 71 55 /971 17 72 06

5) Fax: 971 17 63 68

6) Correu electrònic: contractacio@turisme.caib.es

7) Direcció d’Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació:.

d) Número d’expedient: CONTR 2014/2990

2. Objecte del contracte: subministrament i manteniment de 10 fotocopiadores multifunció a la Conselleria de Turisme i Esports

a) Tipus: subministrament

b) Descripció: subministrament de 10 equips multifunció, instal·lació i configuració dels mateixos equips al sistema informàtic de la Conselleria, subministrament dels consumibles i manteniment durant 5 anys dels 10 equips subministrats.

c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d’unitats: no

d) Lloc d’execució/lliurament: dependències del contractista.

e) Termini d’execució/lliurament: cinc anys (5 anys), des de l’1 de setembre de 2014 o data posterior de la signatura del contracte.

f) Admissió de pròrroga: no

g) Establiment d’un acord marc: no

h) Sistema dinàmic d’adquisició: no

i) CPV : 30121100

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Subhasta electrònica: no

d) Criteris d’adjudicació: Oferta econòmica subministrament consumibles i manteniment, fins a 60 punts, oferta econòmica subministrament de 10 equips multifuncionals, fins a 30 punts i aplicació informàtica per tal de controlar el número de còpies realitzades per cada equip i usuari, 10 punts.

4. Valor estimat del contracte: 63.679,00 euros

5. Pressupost base de licitació:

a) Import net: 59.715,00 euros. IVA: 12.540,15 euros. Import total: 72.255,15 euros

6. Garanties exigides.

Provisional: no.

Definitiva: 5% del pressupost de licitació (IVA exclòs).

7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació: No.

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:

Solvència econòmica i financera:

Criteris de selecció: l’empresa ha d’haver assolit en cadascun dels tres darrers anys, un volum global de negocis d’almenys el pressupost de licitació (IVA exclòs).

Solvència tècnica:

Criteris de selecció: el licitador ha d’haver realitzat, en el conjunt dels tres darrers anys, treballs anàlegs al de l’objecte del contracte, per import igual o superior al pressupost de licitació (IVA exclòs).

c) Altres requisits específics: no

d) Contractes reservats: no

8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: 14 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

b) Modalitat de presentació: la prevista en els punts 13 i 14 del plec de clàusules administratives particulars.

c) Lloc de presentació

1. Dependència: Servei de contractació de la Conselleria de Turisme i Esports (UAC).

2. Domicili: carrer de Montenegro, 5

3. Localitat i Codi Postal: Palma– 07012

4. Adreça electrònica: contractacio@turisme.caib.es

d) Nombre previst d’empreses (proc. restringit): no

e) Admissió de variants: no.

f) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos comptadors des de l’endemà de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.

9. Obertura d’ofertes:

a) Descripció: en els termes exposats en el PCAP.

b) Adreça: carrer de Montenegro, 5.

c) Localitat i codi postal: Palma - 07012

d) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà al perfil del contractant.

10. Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari fins a 400 €.

11. Altres informacions: no

Palma, 9 de setembre de 2014

El director general de Ports i Aeroports

Antonio Deudero Mayans

(Per absència del secretari general de la conselleria de Turisme i Esports.

Resolució del conseller de 24 de gener de 2014

BOIB núm.15, de 30 de gener).