Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE TURISME I ESPORTS
Núm. 16141
Resolució del secretari general de la conselleria de Turisme i Esports per la qual s’anuncia la licitació del contracte de subministrament i manteniment de 10 fotocopiadores multifunció a la Conselleria de Turisme i Esports
Versió PDF
1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:
a) Organisme: Conselleria de Turisme i Esports.
b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.
c) Obtenció de la documentació i informació:
1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació
2) Domicili: carrer de Montenegro, 5
3) Localitat i codi postal: Palma - 07012
4) Telèfon: 971 17 71 55 /971 17 72 06
5) Fax: 971 17 63 68
6) Correu electrònic: contractacio@turisme.caib.es
7) Direcció d’Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació:.
d) Número d’expedient: CONTR 2014/2990
2. Objecte del contracte: subministrament i manteniment de 10 fotocopiadores multifunció a la Conselleria de Turisme i Esports
a) Tipus: subministrament
b) Descripció: subministrament de 10 equips multifunció, instal·lació i configuració dels mateixos equips al sistema informàtic de la Conselleria, subministrament dels consumibles i manteniment durant 5 anys dels 10 equips subministrats.
c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d’unitats: no
d) Lloc d’execució/lliurament: dependències del contractista.
e) Termini d’execució/lliurament: cinc anys (5 anys), des de l’1 de setembre de 2014 o data posterior de la signatura del contracte.
f) Admissió de pròrroga: no
g) Establiment d’un acord marc: no
h) Sistema dinàmic d’adquisició: no
i) CPV : 30121100
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
c) Subhasta electrònica: no
d) Criteris d’adjudicació: Oferta econòmica subministrament consumibles i manteniment, fins a 60 punts, oferta econòmica subministrament de 10 equips multifuncionals, fins a 30 punts i aplicació informàtica per tal de controlar el número de còpies realitzades per cada equip i usuari, 10 punts.
4. Valor estimat del contracte: 63.679,00 euros
5. Pressupost base de licitació:
a) Import net: 59.715,00 euros. IVA: 12.540,15 euros. Import total: 72.255,15 euros
6. Garanties exigides.
Provisional: no.
Definitiva: 5% del pressupost de licitació (IVA exclòs).
7. Requisits específics del contractista:
a) Classificació: No.
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:
Solvència econòmica i financera:
Criteris de selecció: l’empresa ha d’haver assolit en cadascun dels tres darrers anys, un volum global de negocis d’almenys el pressupost de licitació (IVA exclòs).
Solvència tècnica:
Criteris de selecció: el licitador ha d’haver realitzat, en el conjunt dels tres darrers anys, treballs anàlegs al de l’objecte del contracte, per import igual o superior al pressupost de licitació (IVA exclòs).
c) Altres requisits específics: no
d) Contractes reservats: no
8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
a) Data límit de presentació: 14 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
b) Modalitat de presentació: la prevista en els punts 13 i 14 del plec de clàusules administratives particulars.
c) Lloc de presentació
1. Dependència: Servei de contractació de la Conselleria de Turisme i Esports (UAC).
2. Domicili: carrer de Montenegro, 5
3. Localitat i Codi Postal: Palma– 07012
4. Adreça electrònica: contractacio@turisme.caib.es
d) Nombre previst d’empreses (proc. restringit): no
e) Admissió de variants: no.
f) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos comptadors des de l’endemà de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.
9. Obertura d’ofertes:
a) Descripció: en els termes exposats en el PCAP.
b) Adreça: carrer de Montenegro, 5.
c) Localitat i codi postal: Palma - 07012
d) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà al perfil del contractant.
10. Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari fins a 400 €.
11. Altres informacions: no
Palma, 9 de setembre de 2014
El director general de Ports i Aeroports
Antonio Deudero Mayans
(Per absència del secretari general de la conselleria de Turisme i Esports.
Resolució del conseller de 24 de gener de 2014
BOIB núm.15, de 30 de gener).