Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 15759
Secció de Contractació. Anunci per a la licitació de serveis postals de l’ajuntament de palma (lot 1: Illes Balears i lot 2: península i estranger) Exp. 2014-024-A

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Anunci per a la licitació del contracte de SERVEIS POSTALS DE L’AJUNTAMENT DE  PALMA (LOT 1: ILLES BALEARS I LOT 2: PENÍNSULA I ESTRANGER), segons plecs de condicions aprovats per la Junta de Govern de dia 30.07.2014

1r. Entitat adjudicadora:

  • Organisme: Ajuntament de Palma.
  • Dependència que tramita l’expedient: CONTRACTACIÓ
  • Exp.: 2014-024-A

2n.- Objecte del contracte:

  • Descripció: serveis postals de l’Ajuntament de Palma (lot 1: Illes Balears i lot 2: península i estranger)
  • Divisió dels lots:

Lot 1 : prestació del serveis postals generats per l’Ajuntament amb destinació a les Illes Balears, exclòs el municipi de Palma

Lot 2 : prestació del serveis postals generats per l’Ajuntament amb destinació universal excepte Illes Balears i el municipi de Palma

  • Termini d’execució: 4 anys, prorrogable 24 mesos en períodes màxims de 12 mesos

3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:

  • Tramitació:ORDINÀRIA.
  • Procediment: OBERT.
  • Forma: SUBJECTE A REGULACIÓ HARMONITZADA (SARHA).

4t.- Pressupost: 1.580.000,00 € més 420.000,00 € d’IVA. Total  2.000.000,00 € amb l'IVA inclòs per als dos lots i 4 anys de contracte.

  • Divisió dels lots:

Lot 1:  1.106.000,00 € més 294.000,00 € d’IVA. Total 1.400.000,00 € amb l'IVA inclòs per a 4 anys de contracte.

Lot 2:  474.000,00 € més € 126.000,00 d’IVA. Total  600.000,00 € amb l'IVA inclòs per a 4 anys de contracte.

5è.- Obtenció de documentació i informació:

  • Al Perfil del Contractant de l’Ajuntament: www.palmademallorca.es

6è.- Classificació contractista per ambdós lots: Grup R , subgrup 09 , categoria C.

7è.- Presentació d’ofertes:

  • Termini: De 9:00 a 14:00 hores, fins el dia  20 d’octubre de 2014
  • Documentació a presentar: L’especificada al plec de clàusules que regeix la contracta.
  • Lloc de presentació:
    1. Entitat: Ajuntament de Palma (Contractació).
    2. Domicili: Plaça de Santa Eulàlia, 9, 4t.
    3. Localitat i CP: Palma de Mallorca. CP 07001.
    4. Tel 971 22 59 00 (ext. 1425-1427-1430); FAX 971 72 80 04
  • Horari de presentació: de 9:00 a 14:00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d’ofertes.
  • Admissió de variants: no s’admeten solucions variants

8è.- Obertura de les ofertes:

  • Entitat: Ajuntament de Palma (Saló de Sessions).
  • Domicili : Plaça de Cort 1, 1er. Palma.
  • Data i hora: A les 09:00 hores de dia 27 d’octubre de 2014.

9è.- Les despeses dels anuncis de la present licitació seran a càrrec de l'adjudicatari.

10è.- Data d’enviament de l’anunci al DOUE: 28 d’agost de 2014

Palma, a 9 de setembre de 2014

El cap de departament d’Interior

p.d. Decret de batlia núm. 3000 de 26 febrer de 2014

publicat al BOIB núm. 30, de 4 de març de 2014

Juan Carlos Sastre Sastre