Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT D'ANDRATX
Núm. 15399
Servei d'activitats dirigides en el medi aquàtic i socorrisme, i activitats dirigides a les instal·lacions esportives municipals
Versió PDF
ANUNCI EN EL BUTLLETÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA I EN EL PERFIL DE CONTRACTANT
De conformitat amb el Decret núm. 2037/2014 de data 08 d’agost 2014, mitjançant aquest anunci s’efectua convocatòria del procediment obert, tot atenent a l’oferta econòmicament més avantatjosa, diversos criteris d’adjudicació, per a l’adjudicació del contracte de servei D'ACTIVITATS DIRIGIDES EN EL MEDI AQUÀTIC I SOCORRISME, I ACTIVITATS DIRIGIDES A LES INSTAL·LACIONS ESPORTIVES MUNICIPALS
De conformitat amb l’article 142 del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, aprovat per Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, es procedeix a l’anunci de la licitació en els termes següents, i simultàniament, s’exposen al públic els plecs de clàusules administratives particulars reguladors de la licitació per un termini de DEU (10) dies naturals, comptadors a partir del següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, perquè les persones interessades els puguin examinar i presentar les reclamacions que considerin adients, d’acord amb l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears; si durant el termini d’exposició al públic dels plecs s’hi presenten reclamacions, se suspendrà la licitació i també el termini per presentar proposicions en els casos que sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.
1.- Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:
a) Organisme. Regidora delegada del Àrea de Contractació a excepció de l’adjudicació per Junta de Govern Local ( Decret 2532/2011)
b) Dependència que tramita l’expedient.- Unitat de Contractació
c) Obtenció de documentació i informació:
1) Dependència.- Unitat de Contractació
2) Domicili. Av. de la Cúria, 1
3) Localitat i codi postal. Andratx 07150
4) Telèfon. 971628000.- Ext. 312-306
5) Telefax. 971628005
6) Correu electrònic. contractacio@andratx.cat
7) Adreça d’Internet del perfil del contractant.- www.andratx.cat
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació.- Un dia abans a la finalització del termini de presentació d’ofertes
d) Número d’expedient. SERVEIS 03/2014
2.- Objecte del contracte:
a) Tipus.- Servei
b) Descripció.- D'ACTIVITATS DIRIGIDES EN EL MEDI AQUÀTIC I SOCORRISME, I ACTIVITATS DIRIGIDES A LES INSTAL·LACIONS ESPORTIVES MUNICIPALS
c) Lloc d’execució/lliurament.- Andratx
1) Domicili.- Andratx
2) codi postal.- 07150
d) Termini d’execució/ lliurament.- 2 anys , possibilitat de prorroga 2 anys més
3. Tramitació i procediment:
a) Tramitació.- Ordinària
b) Procediment.- Obert
c) Forma: Un únic criteri d’adjudicació: Diversos criteris
Els criteris ponderats que s’aplicaran per a l’adjudicació del contracte seran els següents:
PROPOSTA ECÒNOMICA..........100 PUNTS, amb una ponderació del 70%.
La proposta econòmica haurà de contemplar els preus unitaris, a efecte únicament indicatiu, de cada servei ( socorrista, monitors de natació i monitor d’activitats dirigides) a fi i efecte de disposar de preus de referència per eventuals ampliacions del serfvei.
Puntuació: Max P ( PBL- Oi)/ (PBL – MO)
MO= millor oferta.
Oi= oferta presentada.
PBL= preu base de licitació.
PROPOSTA DE MILLORES.........100 PUNTS amb una ponderació del 30%.
Adquisició de material a estrenar:S'ha d'adjuntar la fitxa tècnica amb fotografia del producte.
Realització d’activitats a les festes patronals i dates puntuals Vos desglossam les diferents festes:
Les activitats consistirien en l'organització de diades on es realitzarien demostracions pràctiques amb qui volguessi participar de les diferents activitats tant aquàtiques com dirigides (spinning, pilates, balls, etc...) El cost dels monitors per aquestes activitats anirà a càrrec de l'adjudicatari.
4. Pressupost base de la licitació:
TOTAL DEL CONTRACTE INCLOSES LES POSSIBLES PRORROGUES: 375,045,28 € MÉS 78,759,51 EN CONCEPTE D'IVA.
Import anual del contracte: 93.761,32 € més 19.689,87 € en concepte d'IVA.
5. Garanties exigides:
Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte, sense incloure l’IVA
6. Requisits específics del contractista:
A) SOLVÈNCIA
Solvència econòmica i financera:
Les empreses licitadores hauran de justificar la seva capacitat financera i econòmica a través de tots els mitjans que s’indiquen a continuació, a més dels que els licitadors considerin oportuns.
1.- Informe d’institucions financeres sobre la solvència del licitador en relació amb el contracte en particular.
2.- Justificant de l’existència o compromís de subscripció abans de la formalització del contracte d’una assegurança.
SOLVÈNCIA TÈCNICA:
Les empreses licitadores hauran de justificar la seva solvència tècnica a través dels mitjans que s’indiquen a continuació, a més dels quals els licitadors considerin oportuns:
1.- Una relació dels principals serveis o treball realitzats en els últims tres anys que inclogui import, dates i destinatari, públic o privat. Els serveis o treballs efectuats s’acrediten mitjançant certificats expedits o visats per l’òrgan competent, quan el destinatari és una entitat del sector públic o, quan el destinatari es un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d’aquest certificat, mitjançant una declaració de l’empresari.
2.- Les titulacions acadèmiques i professionals de l’empresari i del personal directiu de l’empresa i, en particular, del personal responsable de l’execució del contracte.
Els documents es podran aportar per original, còpia autèntica, còpia legitimada per notari o còpia compulsada per Secretari o persona competent de l’Ajuntament d’Andratx.
7. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació:
a) Data límit de presentació. El 15è dia següent al de la publicació de l’anunci de licitació al Butlletí de les Illes Balears d’acord amb l’article 159.2 del TRLCSP. Si el darrer dia de l’esmentat termini es dissabte, diumenge o festiu, el mateix s’entendrà prorrogat fins a les 13 hores del primer dia hàbil següent.
b) Documents a presentar: Els senyalats a la Clàusula 11 i 12 del Plec de Clàusules administratives.
c) Lloc de presentació: Ajuntament d’Andratx
1. Dependència.- Tresoreria Municipal de 9 a 13 hores
2. Domicili. Av. de la Cúria, 1
3. Localitat i codi postal. Andratx 07150
8. Obertura d’ofertes:
a) Descripció.- Ajuntament d’Andratx
b) Adreça.- Ajuntament d’Andratx, Av. de la Cúria, 1
c) Localitat i codi postal.- 07150 Andratx
d) Data i hora.- S’anunciarà al perfil del contractant
9. Despeses de Publicitat.- A càrrec de l’adjudicatari
10. Altres Informacions
Andratx, 18 d'agost de 2014
El batle,
Llorenç Suau Simó