Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA DE LES ILLES BALEARS RAMON LLULL

Núm. 15352
Resolució de la directora gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears per la qual s’ordena la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació de un DATA MANAGER

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en l’article 15 estableix la competència per ordenar la inserció d’edictes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, en el punt 4, especifica que les institucions o els ens públics no esmentats en els tres primers punts han d’acreditar els òrgans i les persones que, d’acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s’ha d’entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l’òrgan, l’ens o la institució de què emana el text.

D’altra banda, d’acord amb l’article 27 dels Estatuts de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles altres actuacions que en aquesta matèria li encomanin, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dict la següent

Resolució

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de les convocatòries per a la contractació d’un DATA MÀNAGER (vegeu l’annex adjunt).

 

Palma, 1 de setembre de 2014

La directora gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears

Marilena Jover Casasnovas

 

Annex 1

Convocatòria per a la provisió /contractació d’una plaça d’un DATA MÀNAGER de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull

La Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull té encomanades, entre d’altres, la funció/les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei de l’execució de programes d’investigació clínica, bàsica i aplicada, desenvolupament tecnològic i innovació en el camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació té la necessitat de dur a terme la incorporació temporal d’un  DATA MÀNAGER per el grup d’Hematologia del Dr. Besalduch.

L’article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s’han d’aplicar els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L’apartat segon B de l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l’àmbit d’aplicació i de determinació de l’abast del control del punt 5 de l’Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, i en exercici de les competències que m’atribueix l’article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigents.

Convoc

El procés per a la contractació d’un LLICENCIAT EN BIOLOGIA, amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

Requisits de la plaça

Estar en possessió del títol de Llicenciat en Biologia

Funcions per desenvolupar

  • Coordinació de tots els assajos clínics oberts en l’actualitat en el Servei d’Hematologia del Hospital Universitari de son Espases: visites de monitors, controls de qualitat de les inclusions i dels quaderns de recollida de dades electròniques, control de la realització de les proves corresponents…
  • Preparació de tota la documentació necessària per a l’obertura de nous assajos.
  • Processar mostres  biològiques dels distints assajos.
  • Actualització constant de tots els assajos
  • Cultius cel·lulars hematològiques
  • Desenvolupament de tècniques amb RTCA (Real Time Cell Analysis)

Criteris de selecció dels aspirants

La selecció tindrà lloc per la valoració dels mèrits acreditats pels aspirants d’acord amb el barem que tot seguit es desenvolupa, i una entrevista personal.

Barem de mèrits d’experiència i formació i valoració

  • Experiència laboral com data manager en hematologia: 0,1 punts per mes treballat (màxim 2 punts)
  • Experiència en participació en Assajos clínics o Protocols d’investigació. 0,1 punts per participació com Coordinador i 0.2 com Investigador Principal o Co-Investigador. Màximo 2 punts.
  • Experiència laboral en cultius cel·lulars i concretament en el maneig del RTCA (0.5 Punts)
  • Formació en  Coordinació d’Investigació clínica en hematologia : 0,25 punts per curso, màxim 1 punt.
  • Publicacions en revistes indexades en JCR en l’àrea de OncoHematologia: 0.3 per publicació y 0.2 por presentació a congressos internacionals o nacionals. Màxim 2,5 punts
  • Coneixement d’idiomes amb un màxim d’1 punt. 0,4 punts per el certificat de nivell C de català i 0,5 punts per un nivell superior. Certificat de nivell mitjà d’anglès 0,4 punts i 0,5 punts per un nivell superior. Només se valorarà el nivell més alt.

Entrevista personal (1 punt)

L’entrevista personal versarà sobre l’adequació dels coneixements de l’aspirant en relació al lloc de treball. Pel que fa a la seva valoració en cap cas podrà superar un 10% de la puntuació total.

Forma d’acreditació dels requisits i mèrits

  • Presentació del títol acadèmic requerit.
  • Presentació dels títols de cursos formatius relacionats amb el lloc de feina que s’especifica.
  • Presentació de certificat de vida laboral.
  • Informes o certificacions d’altres centres on ha treballat amb anterioritat.
  • Presentació de les publicacions i patents.

Correcció de deficiències

En cas que el tribunal observi deficiències a l’hora de presentar documentació, donarà 2 dies per tal de corregir-les.

Reserva a favor de discapacitats

Hi ha una reserva del 5% de llocs de treball per discapacitats, segons l’article 38.1 de la Llei 13/1982 del 7 d’abril de integració social de minusvàlids de l’Estatut Bàsic dels Treballadors

Modalitat de contractació: Contracte per obra i servei associat al projecte d’hematologia, de 4 mesos i 28 dies de durada, en el qual l’Investigador Principal és el Dr. Besalduch.

Retribució: 752 € bruts mensuals.

Presentació de sol·licituds

La sol·licitud, a la qual s’han d’adjuntar el CV i la documentació acreditativa del compliment dels requisits i mèrits, s’ha de presentar a les oficines de la Fundació (Hospital Universitari Son Espases, Edifici S) o per correu electrònic a idispa.rrhh@ssib.es, referència DATA MÀNAGER.

Termini de presentació

5 dies naturals des de la data de publicació.

Una vegada puntuats i entrevistats els candidats es publicarà a la web de la Fundació www.idispa.org la puntuació amb la persona seleccionada.

Palma, 1 de setembre de 2014

La directora gerent,

Marilena Jover Casasnovas