Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 15304
Departament de Personal. Servei de Selecció i Provisió. Resolució recursos contra la convocatòria per cobrir una plaça d’Intendent de la Policia Local
Versió PDF
La Regidora de l’Àrea de Funció Pública i Govern Interior, per resolució número 14.264 de 19 d’agost de 2014, va acordar el següent:
PRIMER.- Estimar definitivament en el sentit de la seva estimació els diferents recursos de reposició interposats contra la convocatòria i les bases específiques per cobrir una plaça d’Intendent de la Policia local de Palma pel procediment de concurs-oposició per torn lliure, aprovades per Decret núm. 11948, de 3 de juliol de 2014, i publicades al Butlletí Oficial de les Illes Balears, núm. 98, de 13 de juliol de 2013, així com el decret núm. 15148, de 3 de setembre, mitjançant el qual s’aprovava la llista de persones admeses i excloses al procediment de selecció, pel que fa a la part dels mateixos que motivà la suspensió del procediment i quedà pendent d’estudi.
Aquesta part feia referència a la manca d’adequació i insuficiència del temari de les bases específiques, en relació a les funcions pròpies de la plaça de intendent per considerar que estaven dirigides a la demostració del coneixement respecte de matèries únicament tangencials en les funcions a desenvolupar.
Tot això, d’acord amb allò establert a l’informe emès pel Departament de Personal, notificat als interessats, i a l’informe emès en data 9 de juliol de 2014 per part de l’EBAP, mitjançant el qual, es determina que, pel que fa al temari que s’inclou a les bases de la convocatòria com a annex A, només serviria per avaluar la consecució de part de les competències bàsiques per a l’exercici del lloc de treball d’Intendent de Policia local, considerant que no s’ha inclòs cap temari per avaluar altres competències professionals bàsiques que hauria de demostrar un intendent de policia local.
A més, es destaca la inclusió en el temari de l’annex A de diverses matèries més properes a qüestions purament operatives pròpies d’escales jeràrquicament inferiors, que a les de direcció que son pròpies d’un intendent de la Policia local. En conseqüència, s’observa que amb el temari proposat no s’aconseguiria l’avaluació de moltes de les competències elementals pròpies de la plaça convocada. S’adjunten els informes com a annexos a la present resolució
SEGON. En conseqüència de l’anterior, deixar sense efecte la convocatòria i les bases específiques per cobrir una plaça d’Intendent de la Policia local de Palma pel procediment de concurs-oposició per torn lliure, publicades al Butlletí Oficial de les Illes Balears, núm. 98, de 13 de juliol de 2013, així com el decret núm. 15148, de 3 de setembre, mitjançant el qual s’aprovava la llista de persones admeses i excloses al procediment de selecció.
TERCER.- Retrotraure el procediment al moment de l’elaboració i negociació de les bases específiques de l’esmentada plaça.
QUART.- Desestimar l’al·legació presentada pel Sr. Vera per no aportar cap motivació o argument jurídic en relació al trasllat atorgat.
CINQUÈ.- Procedir a la devolució de la quantitat de 25,75 euros, abonada pels aspirants que es relacionen a continuació, en concepte de drets d’examen del procés selectiu convocat, comunicant-ho a la Secció de Comptabilitat (Negociat d’Ingressos), del Departament Financer.
|
1 |
(dades personals ocultes) |
(dades personals ocultes) |
|
2 |
(dades personals ocultes) |
(dades personals ocultes) |
|
3 |
(dades personals ocultes) |
(dades personals ocultes) |
|
4 |
(dades personals ocultes) |
(dades personals ocultes) |
|
5 |
(dades personals ocultes) |
(dades personals ocultes) |
SISÈ.- Notificar als interessats i publicar el present Acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web de la Corporació.
Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs contenciós administratiu d’acord amb els articles 109 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; 52 de la Llei 7/85, de 2 d’abril, de bases del règim local, i 45 i següents de la llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que considereu pertinent.
Palma, 1 de setembre de 2014
El cap de departament de Personal
p.d. Decret de batlia núm. 3000 de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 15/03/2014)
Juan García Lliteras