Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 15035
Protecció. Notificació DP 2013/134 ACGU de data 15.06.2014 disposar execució subsidiària

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès que no s’ha pogut notificar el Consell de Gerència d´Urbanisme de data 15 de juny de 2014, a PROMOCIONES BALANGUERA SL., i al seu representant López Raigal, José Antonio, amb CIF. B57198780, i DNI 43.051.943-Z, respectivament per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient: DP 2013/134, en relació al immoble ubicat al C/ BALANGUERA, NÚM 29, del Negociat de Protecció de l’Edificació, de Disciplina Urbanística.

De conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte:

Us notific que pel Consell de Gerència d’Urbanisme, en data 15.06.2014 es va acordar el següent:

I. Atès que mitjançant Decret del tinent de batlle de l’Àrea d’Urbanisme i Habitatge núm. 5295, de data 28 de març de 2014, es varen ordenar al propietari de l’immoble ubicat al carrer Balanguera, núm. 29 (PC 09213406), les actuacions descrites a l’informe tècnic de data 17 de març de 2014.

II. Atès l’informe tècnic de data 24 d’abril de 2014, que transcrit diu:

“En contestació a la sol·licitud del Negociat de Protecció de l’Edificació de dia 23 d’abril de 2014 d’informar si s’ha donat compliment al D.B.nº5295 de data 28-03-14, cal informar:

  • DESCRIPCIÓ.

Es tracta d’un edifici residencial plurifamiliar entre mitgeres de planta baixa i cinc plantes pis. La seva estructura és de pòrtics i forjats de formigó i la seva coberta plana transitable.

  • QUALIFICACIÓ URBANÍSTICA I INFORMACIÓ CADASTRAL.

Està qualificat com a sòl urbà amb una ordenació de alineació de vial formant illeta tancada i una fondària edificable màxima de 12 metres zona B6a, segons la revisió del PGOU de 1999. La referència cadastral es la 92134-06.

  • INFORME TÈCNIC.

Realitzada visita d’inspecció el dia d’avui  s’ha observat que:

  • S’ha realitzat la neteja de la brutícia que hi havia al interior de la planta baixa. Dita feina la realitzada una brigada del servei de neteja de EMAYA.

  • Provisionalment hi ha tanques d’obra que impedeix l’entrada a la planta baixa.

  • La porta d’accés a les plantes pis roman amb un pany i cadena.

CONCLUSIÓ.

Atès que les obres de tancament de la planta baixa no s’han executat, no donant compliment al D.B.nº5295 de data 28-03-14, és opinió del tècnic que subscriu que l’Ajuntament executi subsidiàriament els treballs no realitzats per la propietat de l’immoble, d’acord amb el detall que segueix:

EXECUCIÓ SUBSIDIÀRIA D’OBRES

 Procedir sota direcció tècnica competent a:

  1. Tancament amb material d’obra la planta baixa fins l’altura del forjat sostre.

Per tant es SOL·LICITA a l’empresa que aporti la següent documentació, que haurà d’ésser informada favorablement pel tècnic abans de dur a terme qualsevol actuació:

Pressupost desglossat que inclogui els següents conceptes:

- Import execució material de les obres.

Aquet pressupost haurà de diferenciar cadascun dels apartats abans referits per a que, en el cas que es produeixi la suspensió de l´execució subsidiaria, s´abonara la factura pels treballs realitzat fins a la data.

Termini de presentació: 10.”

III. Atès que en data 16 de maig de 2014 l’empresa Contratas Bartolomé Ramón, S.A. va presentar pressupost per a dur a terme l’execució subsidiària de les actuacions relatives a l’immoble situat al carrer Balanguera, núm. 29 (PC 09213406), per un import de 1.994,31€, el qual va ésser informat favorablement pels serveis tècnics municipals, mitjançant informe tècnic de data 16 de maig de 2014, que transcrit diu:

“En relació a l'expedient abans referenciat i a la vista de la sol·licitud d’informe del Servei  de Disciplina Urbanística, per a comprovar el pressupost presentat per part de l’empresa CONSTRUCCIONES BARTOLOME RAMON S.A en data 16-05-2013.

Cal Informar:

A.- Que les obres contemplades en el present pressupost s’ajusten a les aprovades pel Decret de Batllia nº5295 de data 28-03-14.

B.- El pressupost s’informa favorablement en quant s’ajusta bàsicament al plec de condiciones facultatives per realitzar per via d’execució subsidiària. En referència al preus aplicats s’han aplicat els del llibre de preus de la construcció edició nº 38 de data juliol 2013.

C.- Aquest pressupost encara que s’informa favorablement queda condicionat a possibles variacions de les partides del capítol 3 i capítol 5, que s’hauran de justificar un cop realitzades amb comprovant diaris firmats per tècnic del material i ma d’obra empleats.

Les obres es facturaran a medició real .

D.- L’import inicial del pressupost ascendeix a la quantitat de //1.994,31€// amb impostos inclosos.”

III. Atès que s’ha donat tràmit d’audiència a la propietat del pressupost esmentat a l’expositiu anterior, per a que, en el termini de 10 dies, poguessin al·legar el que estimessin oportú, sense que s’hagin presentat al·legacions.

Atesa la normativa d’aplicació: article 9.1 del Reial Decret Legislatiu 2/2008, de 20 de juny, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de sòl; article 117 de la Llei 2/2014, de 25 de març, d’ordenació i ús del sòl de la CAIB (BOIB núm. 43, de 29/03/2014); article 98 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú; articles 172 i 175 del Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Corporacions Locals; el Reglament de la Gerència d’Urbanisme, i l’altra normativa aplicable, cal formular la present proposta al Consell de Gerència d’Urbanisme per l’adopció del següent

ACORD

1r) DISPOSAR L’EXECUCIÓ SUBSIDIÀRIA, en relació a l’expedient DP 2013/134, de part de les obres ordenades mitjançant el Decret tinent de batlle de l’Àrea d’Urbanisme i Habitatge núm. 5295, de data 28 de març de 2014, i d’acord amb l’informe tècnic de data 24 d’abril de 2014, respecte de l’immoble situat al carrer Balanguera, núm. 29 (PC 09213406), consistent en:

  • Tancament amb material d’obra la planta baixa fins a la altura del forjat sostre.

2n) APROVAR el pressupost presentat per l’empresa Contratas Bartolomé Ramón S.A. en data 16 de maig de 2014, que ascendeix a la quantitat de 1.994,31€ (MIL NOU-CENTS NORANTA-QUATRE EUROS I TRENTA-UN CÈNTIMS), a reserva de la definitiva liquidació degudament justificada pels serveis tècnics municipals.

3r) ENCARREGAR a l’empresa Contratas Bartolomé Ramón S.A., amb CIF A-57115701, i domicili al carrer Francesc Manuel de los Herreros, 26, 1er dta., 07005 Palma, la realització de les obres enumerades al dispositiu I d’aquest Acord, en relació amb l’immoble situat al carrer Balanguera, núm. 29 (PC 09213406), d’acord amb al pressupost aprovat, amb càrrec a la partida 08.151.00.226.32. Podent iniciar-se les obres a partir de la data que aquest Acord sigui ferm i estigui expedita l’entrada domiciliària si fos el cas.

4t) DISPOSAR que el cost de l’execució subsidiària de les obres esmentades serà de compte de la propietat de l’immoble.

5è) NOTIFICAR la present resolució a l’entitat Promociones Balanguera, SL, amb CIF B57198780, a través del seu administrador, Sr. José Antonio López Raigal, amb DNI 43.051.943-Z; i a l’empresa Contratas Bartolomé Ramón S.A, amb CIF A-57115701.

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, d’acord a l’article 116 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, segons la redacció de la Llei 4/1999, de 13 de gener. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre la present notificació i en aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s’hagi resolt el de reposició.

El recurs de reposició potestatiu s’ha de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament (1) o a les dependències a què es refereix l’article 38, 4t de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada. S’entén desestimat quan no s’ha resolt i notificat la resolució en el termini d’un mes comptat des de l’endemà que s’ha interposat. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.

Si no utilitzeu el recurs potestatiu de reposició, podeu interposar directament recurs contenciós administratiu, segons el que estableix  l'article 116 abans esmentat i els articles 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el jutjat contenciós administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre la present notificació. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.

Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).

Palma, 20 d’agost de 2014

La Cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis
Per delegació (D.B. 3000 de data 26/02/2014,
BOIB núm. 30 de data 04/03/2014)
Elvira Salvá Armengod.