Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE TURISME I ESPORTS

Núm. 14889
Resolució del secretari general de la conselleria de Turisme i Esports per la qual s’anuncia la licitació del contracte de subministrament de vestiment i equipament esportiu per participar als campionats d’Espanya en edat escolar per a l’any 2015

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:

a) Organisme: Conselleria de Turisme i Esports.

b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.

c) Obtenció de la documentació i informació:

1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació

2) Domicili: carrer de Montenegro, 5

3) Localitat i codi postal: Palma - 07012

4) Telèfon: 971 17 71 55 /971 17 72 06

5) Fax: 971 17 63 68

6) Correu electrònic: contractacio@turisme.caib.es

7) Direcció d’Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 14 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

d) Número d’expedient: CONTR 2014/3024

2. Objecte del contracte:

a) Tipus: subministrament

b) Descripció: subministrament de vestiment i equipament esportiu per participar al campionats d’Espanya en edat escolar per a l’any 2015.

c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d’unitats: si. Quatre lots.

d) Lloc d’execució/lliurament: Direcció General d’Esports. C/ de l'Uruguai, s/n Palma Arena - 07010 Palma.

e) Termini d’execució/lliurament: una vegada formalitzat el contracte, i fins al 10 de febrer de 2015. El subministrament es farà efectiu en dos terminis segons els lots i unitats de lliurament: un, abans del 25 de novembre de 2014 i l’altre, abans del 10 de febrer de 2015.

f) Admissió de pròrroga: no

g) Establiment d’un acord marc: no

h) Sistema dinàmic d’adquisició: no

i) CPV : 37400000

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Subhasta electrònica: no

d) Criteris d’adjudicació: oferta econòmica fins a 75 punts, qualitat de les unitats fins a 25 punts.

4. Valor estimat del contracte: 48.168,66 €

5. Pressupost base de licitació:

Import de la totalitat dels lots (IVA exclòs): 48.168,66 €

IVA: 10.115,43 €

Import amb IVA de la totalitat dels lots: 58.284,09 €

Lot 1: roba competició esportiva

Import sense IVA: 11.368,12 €

IVA: 2.387,31 €

Import total: 13.755,43 €

Lot 2: roba desplaçaments i actes protocol·laris

Import sense IVA: 22.122,25 €

IVA: 4.645,67 €

Import total: 26.767,92 €

Lot 3: motxilla

Import sense IVA: 7.057,49 €

IVA: 1.482,08 €

Import total: 8.539,57 €

Lot 4: jaqueta

Import sense IVA: 7.620,80 €

IVA: 1.600,37 €

Import total: 9.221,17 €

6. Garanties exigides.

Provisional: no.

Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació (IVA exclòs).

7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació: no.

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:

  • Solvència econòmica i financera: veure el punt F.1 del PCAP.
  • Solvència tècnica: veure el punt F.2 del PCAP.

c) Altres requisits específics: no.

d) Contractes reservats: no

8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: 15 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (hora límit a les 14.00 hores).

b) Modalitat de presentació: la indicada en el plec de clàusules administratives particulars i plec de prescripcions tècniques.

c) Lloc de presentació

 

1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació de la Conselleria de Turisme i Esports.

2. Domicili: carrer de Montenegro, 5

3. Localitat i Codi Postal: Palma– 07012

4. Adreça electrònica: contractacio@turisme.caib.es

 

d) Nombre previst d’empreses (proc. restringit): no

e) Admissió de variants: no.

f) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos comptadors des de l’endemà de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.

9. Obertura d’ofertes:

a) Descripció: en els termes exposats en el PCAP.

b) Adreça: carrer de Montenegro, 5.

c) Localitat i codi postal: Palma - 07012

d) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà al perfil del contractant.

10. Despeses de publicitat:

A càrrec de l’adjudicatari fins a 500 €.

 

11. Altres informacions: no

 

Palma, 21 d’agost de 2014

El secretari general
Joaquín Legaza Cotayna