Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE TURISME I ESPORTS
Núm. 14889
Resolució del secretari general de la conselleria de Turisme i Esports per la qual s’anuncia la licitació del contracte de subministrament de vestiment i equipament esportiu per participar als campionats d’Espanya en edat escolar per a l’any 2015
Versió PDF
1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:
a) Organisme: Conselleria de Turisme i Esports.
b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.
c) Obtenció de la documentació i informació:
1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació
2) Domicili: carrer de Montenegro, 5
3) Localitat i codi postal: Palma - 07012
4) Telèfon: 971 17 71 55 /971 17 72 06
5) Fax: 971 17 63 68
6) Correu electrònic: contractacio@turisme.caib.es
7) Direcció d’Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 14 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
d) Número d’expedient: CONTR 2014/3024
2. Objecte del contracte:
a) Tipus: subministrament
b) Descripció: subministrament de vestiment i equipament esportiu per participar al campionats d’Espanya en edat escolar per a l’any 2015.
c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d’unitats: si. Quatre lots.
d) Lloc d’execució/lliurament: Direcció General d’Esports. C/ de l'Uruguai, s/n Palma Arena - 07010 Palma.
e) Termini d’execució/lliurament: una vegada formalitzat el contracte, i fins al 10 de febrer de 2015. El subministrament es farà efectiu en dos terminis segons els lots i unitats de lliurament: un, abans del 25 de novembre de 2014 i l’altre, abans del 10 de febrer de 2015.
f) Admissió de pròrroga: no
g) Establiment d’un acord marc: no
h) Sistema dinàmic d’adquisició: no
i) CPV : 37400000
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
c) Subhasta electrònica: no
d) Criteris d’adjudicació: oferta econòmica fins a 75 punts, qualitat de les unitats fins a 25 punts.
4. Valor estimat del contracte: 48.168,66 €
5. Pressupost base de licitació:
Import de la totalitat dels lots (IVA exclòs): 48.168,66 €
IVA: 10.115,43 €
Import amb IVA de la totalitat dels lots: 58.284,09 €
Lot 1: roba competició esportiva
Import sense IVA: 11.368,12 €
IVA: 2.387,31 €
Import total: 13.755,43 €
Lot 2: roba desplaçaments i actes protocol·laris
Import sense IVA: 22.122,25 €
IVA: 4.645,67 €
Import total: 26.767,92 €
Lot 3: motxilla
Import sense IVA: 7.057,49 €
IVA: 1.482,08 €
Import total: 8.539,57 €
Lot 4: jaqueta
Import sense IVA: 7.620,80 €
IVA: 1.600,37 €
Import total: 9.221,17 €
6. Garanties exigides.
Provisional: no.
Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació (IVA exclòs).
7. Requisits específics del contractista:
a) Classificació: no.
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:
c) Altres requisits específics: no.
d) Contractes reservats: no
8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
a) Data límit de presentació: 15 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (hora límit a les 14.00 hores).
b) Modalitat de presentació: la indicada en el plec de clàusules administratives particulars i plec de prescripcions tècniques.
c) Lloc de presentació
1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació de la Conselleria de Turisme i Esports.
2. Domicili: carrer de Montenegro, 5
3. Localitat i Codi Postal: Palma– 07012
4. Adreça electrònica: contractacio@turisme.caib.es
d) Nombre previst d’empreses (proc. restringit): no
e) Admissió de variants: no.
f) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos comptadors des de l’endemà de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.
9. Obertura d’ofertes:
a) Descripció: en els termes exposats en el PCAP.
b) Adreça: carrer de Montenegro, 5.
c) Localitat i codi postal: Palma - 07012
d) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà al perfil del contractant.
10. Despeses de publicitat:
A càrrec de l’adjudicatari fins a 500 €.
11. Altres informacions: no
Palma, 21 d’agost de 2014
El secretari general
Joaquín Legaza Cotayna