Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 14856
Resolució de Governació número 001041 de data 13-08-2014 d'estructuració de l'organització dels serveis administratius i de delegació de competències

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

L'Alcaldia, mitjançant la resolució número 001041 amb data 13/08/2014, va dictar la resolució següent:

“D'acord amb les facultats que confereix a aquesta Alcaldia la legislació vigent en matèria de Règim Local, Llei 7/1985 de 2 d'abril reguladora de les bases de règim local, el Reial Decret Legislatiu 781/86 de 18 d'abril, pel que s'aprova el text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local i Reial Decret 2568/1986 de 28 de novembre, pel que s'aprova el reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals.

RESOLC:

PRIMER. Estructurar l'organització dels serveis administratius de l'Ajuntament en tres àrees, en virtut del que s'estableix a la Disposició Addicional Quarta de l'RD 2568/1986 i delegar el coneixement previ, la preparació dels acords, i la resolució dels assumptes que s'especifiquen en els següents Regidors/-es, en compliment del que s'estableix a l'article 23 de la Llei 7/1985 i Reglament Orgànic Municipal (Articles 90 i 91 en relació al 38).

ÀREA D'HISENDA, POLICIA, GOVERNACIÓ, TURISME, MEDI AMBIENT I COMERÇ

A la Primera Tinenta d'Alcalde Sra. Francisca Marquès Taltavull, les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers en relació a POLICIA, PROTECCIÓ CIVIL, HISENDA.

A la mateixa Primera Tinenta d'Alcalde Sra. Francisca Marquès Taltavull, les facultats en relació a la signatura dels manaments de pagament i d'ingrés derivats de la gestió econòmica municipal conforme el pressupost aprovat.

A la regidora Sra. Juana Maria Pons Torres, les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers en relació a GUALS, TRÀNSIT I CIRCULACIÓ I LA SEVA POTESTAD SANCIONADORA; LLICÈNCIES D'INSTAL·LACIÓ I D'OBERTURA I ACTIVITATS REGLAMENTADES I CLASSIFICADES, OCUPACIÓ DE VIA PÚBLICA, TÈNDALS I RÈTOLS.

A la mateixa regidora Sra. Juana Maria Pons Torres, les facultats de dirigir i gestionar en temes de DISCIPLINA GOVERNATIVA.

Al regidor Sr. Daniel Prats Florit, les facultats de dirigir i gestionar en temes de MEDI AMBIENT.

Al Tercer Tinent d'Alcalde Sr. Pedro Gener Pons, les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers en relació a TURISME.

A la regidora Sra. Esperança Juaneda Salord, les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers en relació a MERCATS, FESTES I COMERÇOS.

ÀREA D'URBANISME, OBRES I SERVEIS, SANITAT I SERVEIS SOCIALS

A la Primera Tinenta d'Alcalde Sra. Francisca Marquès Taltavull les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers en relació a SERVEIS SOCIALS I HOSPITAL MUNICIPAL.

Al Tercer Tinent d'Alcalde Sr. Pedro Gener Pons, dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers en temes de SERVEIS MUNICIPALS, INFRASTRUCTURES, I LES SEVES LLICÈNCIES, OBRES PÚBLIQUES, BRIGADA, AIGÜES I CLAVEGUERAM, LLICÈNCIES DE CONNEXIÓ D'AIGUA, I URBANITZACIONS.

Al mateix Tercer Tinent d'Alcalde Sr. Pedro Gener Pons, les facultats de dirigir i gestionar en matèria de CAMINS RURALS.

Al regidor Sr. Lorenzo Coll Arredondo les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers en relació a SANITAT I CONSUM, ESCORXADOR, CANERA I RELACIONS SOLIDÀRIES.

A la regidora Sra. Esperança Juaneda Salord les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers en relació a serveis funeraris i de cementiris de l'àrea de SANITAT.

ÀREA DE PERSONAL, PARTICIPACIÓ CIUTADANA, CULTURA, PATRIMONI, JOVENTUT, ESPORTS I EDUCACIÓ

A la Segona Tinenta d'Alcalde Sra. Inmaculada González Casado, les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers en relació a PERSONAL, RÈGIM INTERIOR, PROMOCIÓ ECONÒMICA I LABORAL, ESPORTS I JOVENTUT.

A la regidora Sra. Auxiliadora Pons Sabater, les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers en relació a CULTURA, PLANIFICACIÓ CULTURAL, POLÍTICA LINGÜÍSTICA I EDUCACIÓ.

A la mateixa regidora Sra. Auxiliadora Pons Sabater les facultats de dirigir i gestionar el relacionat amb el Projecte Educatiu de Ciutat.

SEGON. Per a l'eficàcia d'aquestes delegacions serà necessària la seva acceptació expressa pel regidor/a delegat. Aquest decret es publicarà en el BOIB, d'acord amb l'article 44 del ROF, i es donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que se celebri.

TERCER. L'Alcaldia es reserva l'exercici de les atribucions delegades, sense acte exprés de revocació de les mateixes, en aquells casos que s'estimi urgents per la pròpia Alcaldia.

QUART. Ratificar totes les resolucions preses pels delegats des del dia 31 de juliol i fins a la seva acceptació expressa.”

   

Ciutadella de Menorca, 19 d'agost de 2014

   

L'alcalde

Ramón Sampol Antich