Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
CONSELL INSULAR DE MENORCA
Núm. 14709
Formalització del contracte de serveis per a la vigilància i seguretat d'alguns edificis públics i serveis del Consell Insular de Menorca
Versió PDF
En compliment d’allò que s’ha disposat en l’article 154.1 del Text refós de la Llei de contractes del sector públic, aprovat per Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, (TRLCSP), es fa pública la següent formalització de contracte:
1. Entitat adjudicadora.
a) Organisme: Consell Insular de Menorca
b) Dependència que tramita l’expedient: Servei de contractació
c) Número d’expedient: 4301/000002.Ser/2014
d) Direcció d’internet del Perfil de contractant: http://www.cime.es/contractes
2. Objecte del contracte.
a) Tipus de contracte: Serveis
b) Descripció: Contracte de serveis per a la vigilància i seguretat d'alguns edificis públics i serveis del Consell Insular de Menorca
c) Lot:---
d) CPV (Referència de Nomenclatura): 79713000-S Serveis de guàrdies de seguretat
e) Acord d’inici d’expedient: Resolució de la consellera del Departament de Serveis Generals, Treball i Innovació del CIM, de data: 10/01/2014
f) Butlletí o diari oficial i data de publicació de l’anunci de licitació: DO/S núm. S30 de data 12/02/2014
3. Tramitació, procediment i forma d’adjudicació.
a) Tramitació: ordinària
b) Procediment: obert
c) Empreses/professionals convidats: ---
d) Ofertes presentades: quatre (4)
4. Valor estimat.
a) Valor estimat del contracte: 661.793,91€ sense IVA
5. Pressupost base de licitació.
a) Import sense IVA: 315.139,96 €
b) IVA al 21%: 66.179,39 €
c) Import amb IVA: 381.391,35 €
6. Formalització del contracte.
a) Òrgan de contractació: Consell Executiu
b) Data d’adjudicació: 16 de juny de 2014
c) Data formalització: 31/07/2014
d) Contractista: CIA. MEDITERRANEA DE VIGILÀNCIA, SA
e) CIF: A07673304
f) Nacionalitat: espanyola
g) Import d’adjudicació:
- Import sense IVA: 303.436 €
- IVA al 21%: 63.721,56€
- Import màxim amb IVA: 367.157,56€
h) Motivació: Atès que ha estat la proposta presentada més favorable i en conseqüència la més avantatjosa econòmicament, d’acord amb els informes tècnics emesos, la proposta de la Mesa de contractació de data 16/5/2014, i els criteris d’adjudicació prevists en el plec de clàusules administratives que regeixen aquesta contractació.
Maó, 31 de juliol de 2014
El secretària interina del CIM
Rosa Salord Oleo