Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ, CULTURA I UNIVERSITATS
Núm. 14589
Resolució de la consellera d’Educació, Cultura i Universitats de 7 d’agost de 2014 relativa a la contractació de personal laboral temporal per part de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears
Versió PDF
A proposta de la Junta Directiva del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears, el Patronat de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears, en la sessió de dia 15 de juliol de 2014, va aprovar les bases i la convocatòria de personal laboral temporal del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears per al curs 2014-2015.
D’acord amb el que disposa l’article 16.2 de la Llei 8/2013, de 23 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’any 2014 (BOIB núm. 181, de 31 de desembre de 2013), la contractació de personal temporal ha de tenir lloc en casos excepcionals i per cobrir necessitats urgents i inajornables i requereix les autoritzacions prèvies del director general de Pressuposts i Finançament i del director general de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis.
El 17 de juliol de 2014, el director general de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis va emetre un informe favorable sobre les bases que han de regir la convocatòria per a la selecció de personal laboral temporal per cobrir llocs vacants, necessitats o substitucions a la plantilla de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears, amb unes observacions que han estat esmenades segons l’informe de la gerent de la Fundació amb data de 30 de juliol de 2014.
Pel que fa a l’autorització del director general de Pressuposts i Finançament, el 30 de juliol de 2014 va emetre un informe favorable sobre la convocatòria i les bases per cobrir necessitats o substitucions a la plantilla de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears per al curs 2014-2015.
De conformitat amb l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007 de modificació de l’àmbit d’aplicació i de determinació de l’abast del control de l’article 5 de l’Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, el control previ, preceptiu i vinculant del compliment dels principis de publicitat i d’objectivitat en la selecció de personal ¾fix i temporal¾ s’estén a les fundacions de l’àmbit docent i l’òrgan competent per dur a terme aquest control és la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats, és a dir, la conselleria competent en matèria de personal docent.
Per tot això, dict la següent
RESOLUCIÓ
Primer
Autoritzar, amb caràcter previ, la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears perquè dugui a terme la contractació temporal d’un màxim de trenta professors interins per al curs 2014-2015, d’acord amb el que disposa l’article 16.2 de la Llei 8/2013, de 23 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’any 2014.
Segon
Autoritzar la convocatòria i les bases per a la selecció de personal laboral temporal de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears per al curs 2014-2015, les quals s’adeqüen a les regles aplicables per seleccionar personal establertes per a aquestes entitats en l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007.
Tercer
Ordenar la publicació de la convocatòria i de les bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 7 d’agost de 2014
La consellera d’Educació, Cultura i Universitats
Joana M. Camps Bosch
Convocatòria i bases per a la selecció de personal laboral temporal per cobrir llocs vacants, necessitats o substitucions en la plantilla de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears
A proposta de la Junta Directiva del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears, el Patronat de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears, en la sessió de dia 15 de juliol de 2014, va aprovar les bases i la convocatòria de personal laboral per cobrir llocs vacants de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears per al curs 2014-2015, les quals s’havien de sotmetre als informes legalment preceptius.
Atès que no existeix una borsa de treball de les categories que cal cobrir, es duu a terme una convocatòria pública per seleccionar personal laboral de durada determinada per tal de donar compliment als principis de publicitat, concurrència i objectivitat en l’accés a l’ocupació pública, tal com preveu la lletra b de l’apartat B del punt segon de l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007.
D’acord amb això, la Direcció General de Pressuposts i Finançament i la Direcció General de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis han emès sengles informes favorables sobre aquesta convocatòria i les bases que l’han de regir.
La consellera d’Educació, Cultura i Universitats ha autoritzat la contractació de personal laboral temporal derivada d’aquesta convocatòria mitjançant la Resolució de dia 7 d’agost de 2014.
El marc normatiu aplicable a aquesta convocatòria està constituït per les disposicions següents:
Bases generals
1. Objecte de la convocatòria
L’objecte de les bases d’aquesta convocatòria és regular el procés selectiu, adreçat a persones amb experiència professional i amb titulació, per proveir temporalment, per al curs 2014-2015, diferents llocs vacants de professor de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears.
En l’annex 1 d’aquesta convocatòria figuren els llocs vacants, per assignatures, que s’han de cobrir per al curs 2014-2015 amb caràcter temporal i dedicació a temps parcial, amb la indicació expressa de la previsió d’hores lectives, les titulacions i els requisits exigits per a cada lloc i les observacions oportunes.
2. Llocs vacants convocats
Departament de Composició
A01. Composició amb mitjans audiovisuals.
A02. Electroacústica.
Especialitat d’interpretació: instruments de corda
A03. Repertori orquestral de violí.
A04. Viola.
A05. Repertori orquestral de viola.
A06. Violoncel i repertori orquestral de violoncel.
A07. Contrabaix.
A08. Repertori orquestral de contrabaix i improvisació amb instruments de corda.
Especialitat d’interpretació: instruments de vent de fusta
A09. Oboè i repertori orquestral d’oboè.
A10. Clarinet.
A11. Repertori orquestral de clarinet.
A12. Fagot i repertori orquestral de fagot.
Departament de Pedagogia
A13. Psicologia educativa i desenvolupament en edat escolar.
A14. Didàctica de la música.
A15. Dansa educativa: improvisació i coreografia.
Especialitat d’interpretació: saxòfon
A16. Quartet de saxòfon i lectura a vista (perfil saxòfon).
A17. Improvisació i creativitat i innovació (perfil saxòfon).
A18. Conjunt de saxòfons.
Especialitat d’interpretació: instruments de vent de metall
A19. Trompeta i repertori orquestral de trompeta.
A20. Trompa.
A21. Repertori orquestral de trompa.
A22. Tuba.
A23. Repertori orquestral de tuba.
Especialitat d’interpretació: instruments de percussió
A24. Percussió i repertori orquestral de percussió.
A25. Repertori de la música contemporània i multipercussió.
A26. Conjunt de percussió i conjunt instrumental.
Especialitat d’interpretació: veu
A27. Escena lírica.
A28. Educació vocal aplicada, cor de pedagogia i repertori coral, i introducció a la fonètica.
A29. Fonètica i idiomes (veu): alemany.
A30. Música de cambra (veu).
3. Característiques del contracte
El nombre d’hores que, en l’annex 1, figura al costat de cada lloc convocat és orientatiu i pot disminuir en començar el curs acadèmic. Una vegada matriculats els alumnes, l’horari lectiu dels professors s’ha d’adequar a les necessitats docents del centre, a partir de les quals s’ha de definir la jornada laboral de cada professor durant el curs i el sou total que ha de percebre.
4. Requisits dels aspirants
Per ser admesos al procés selectiu d’aquesta convocatòria, el dia en què acabi el termini per presentar les sol·licituds els aspirants han de complir i acreditar els requisits següents:
5. Drets d’admissió
Per poder ser admesos a aquest procediment de selecció, els aspirants han d’abonar, en concepte de drets d’inscripció, 40 € (quaranta euros) per cada una de les places a les quals opten, encara que siguin de la mateixa especialitat. L’abonament s’ha de fer a l’entitat Banca March, al compte corrent núm. 0061-0206-92-0015690110 (IBAN: ES1000610206920015690110, BIC: BMARES2M), el titular del qual és la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears. S’ha de fer un ingrés per separat per cada lloc abans d’acabar el termini d’admissió de sol·licituds.
El fet de no abonar els drets d’inscripció suposa la no admissió de l’aspirant al procés de selecció.
6. L’òrgan de selecció
Seguint el que estableix l’article 46 del Reglament d’organització i funcionament acadèmic del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears, el president del Patronat de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears ha de nomenar una comissió tècnica perquè s’encarregui del procés de selecció d’aquesta convocatòria, amb capacitat per interpretar les bases i per resoldre qualsevol incidència que es produeixi durant el procés. La composició d’aquesta Comissió Tècnica de Selecció s’ha de publicar, abans que comenci a actuar, al tauler d’anuncis del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears (c. d’Alfons el Magnànim, 64, 07004 Palma) i a la pàgina web <http://www.conservatorisuperior.com>. Perquè la Comissió es constitueixi vàlidament, hi han de ser presents, com a mínim, quatre dels membres que la integren.
Per a les proves pràctiques, s’han de nomenar uns tribunals qualificadors amb especialistes. La composició d’aquests tribunals s’ha de publicar al tauler d’anuncis i a la web del Conservatori Superior després de la sessió de constitució de la Comissió Tècnica de Selecció.
La Instrucció de 31 de juliol de 2013 estableix que, per a la selecció de personal laboral de les fundacions del sector públic regulades en el títol II de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la comunitat autònoma de les Illes Balears (com és el cas de la Fundació per al Conservatori), de conformitat amb la disposició addicional primera de l’EBEP, únicament són d’aplicació a aquestes fundacions els articles 52, 53, 54, 55 i 59 de l’EBEP, i, en canvi, no hi és d’aplicació l’article 60, relatiu als òrgans de selecció. No obstant això, seguint les recomanacions de la Direcció General de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis, en aquesta convocatòria s’ha optat per aplicar els criteris de l’article 60.
El secretari de la Comissió és el responsable de publicar al tauler d’anuncis i a la pàgina web del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears els documents que s’indiquen en aquesta convocatòria i en les bases que la regulen. Cada vegada que es publiqui un document, el secretari ha d’estendre una diligència en la qual s’ha d’indicar la data de la publicació. Aquesta diligència s’ha d’incorporar a l’expedient corresponent.
7. Reserva per a aspirants amb discapacitat
S’han d’adoptar les mesures necessàries per complir el que preveuen l’article 59 i la disposició addicional primera de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’estatut bàsic de l’empleat públic (EBEP).
8. Sol·licituds
Les persones interessades a prendre part en aquest procés de selecció han de presentar una sol·licitud segons el model que figura en l’annex 2 d’aquesta convocatòria i que també està disponible a la pàgina web <http://www.conservatorisuperior.com>.
Les sol·licituds i la documentació s’han de presentar al Registre del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears (c. d’Alfons el Magnànim, 64, 07004 Palma). L’horari per presentar aquesta documentació és de 9.00 h a 14.00 h de dilluns a divendres (excepte els dies festius). Les sol·licituds també es poden presentar per correu urgent i certificat. En aquest cas, la sol·licitud s’ha de dur a una oficina de Correus dins un sobre obert per tal que la puguin datar i segellar abans de certificar la tramesa.
Les sol·licituds han d’anar adreçades a: Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears (c. d’Alfons el Magnànim, 64, 07004 Palma).
Els aspirants han de presentar una sol·licitud per cada lloc vacant al qual optin, acompanyada de dos sobres tancats amb el nom i els llinatges, la referència del lloc vacant i el número de sobre escrits a l’exterior, i amb el contingut següent:
Sobre 1. Acreditació dels requisits:
Sobre 2. Projecte docent i acreditació dels mèrits:
La documentació que aportin els aspirants ha de seguir l’ordre establert en l’apartat 2.3 de l’annex 1 segons l’especialitat, i s’ha de lliurar en el format de fotocòpies enquadernades en un volum o més. Si no es compleix algun d’aquests requisits, s’ha de donar un termini de cinc dies naturals perquè l’aspirant esmeni aquestes mancances.
La documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits aportats ha d’estar en català o castellà, o bé, si és redactada en un altre idioma, anar acompanyada de la traducció jurada oficial corresponent, que doni fe pública del contingut i la fidelitat de la traducció. No es valorarà cap document que no s’ajusti a aquest requisit.
9. Termini i format de presentació de les sol·licituds i la documentació
El termini per presentar les sol·licituds i la documentació és de vint dies naturals comptadors a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Els documents continguts dins els sobres 1 («Acreditació dels requisits») i 2 («Projecte docent» i «Acreditació dels mèrits») han de ser originals o fotocòpies simples. Posteriorment, un cop s’hagi publicat la llista definitiva de professors seleccionats i sempre abans de la signatura del contracte de treball, els aspirants a qui s’hagi assignat algun lloc han d’aportar els originals de les fotocòpies simples presentades juntament amb la sol·licitud, a fi que el personal del Registre de la Fundació les pugui compulsar.
La persona que en aquest termini no aporti tots els originals de les fotocòpies simples que va presentar per acreditar els requisits i els mèrits resultarà automàticament exclosa del procés i el lloc que inicialment li corresponia s’adjudicarà al següent professor de la llista segons l’ordre de prelació dels aspirants seleccionats.
La Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears ha de garantir la custòdia, durant el temps que duri el procés de selecció, de tota la documentació lliurada pels aspirants. Un cop finalitzat el procés i publicada la llista definitiva de professors seleccionats, les persones interessades poden sol·licitar la devolució de la documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits. La documentació s’ha de recollir personalment o a través d’una tercera persona autoritzada per escrit. Sempre que hi hagi una petició expressa, també es pot tornar per correu postal contra reembossament de les despeses d’enviament. Un cop transcorregut el termini de dos mesos comptadors a partir de l’endemà de la publicació de la llista definitiva de professors seleccionats, la Fundació pot destruir els documents presentats pels aspirants.
10. Admissió d’aspirants
Un cop transcorregut el termini per presentar les sol·licituds, la Comissió Tècnica de Selecció ha de revisar la documentació aportada pels aspirants en el sobre 1 i, una vegada comprovada, s’ha de publicar la llista provisional d’aspirants admesos i exclosos al tauler d’anuncis del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears (c. d’Alfons el Magnànim, 64, 07004 Palma) i a la web <http://www.conservatorisuperior.com>. En el cas dels exclosos, s’ha d’indicar la causa d’exclusió.
En tot cas, amb la finalitat d’evitar errors i, si se’n produeixen, possibilitar-ne l’esmena dins el termini previst i en la forma escaient, les persones interessades han de comprovar no solament que no figuren en la relació de persones excloses sinó que, a més, el seu nom consta en la relació d’aspirants admesos.
Per esmenar els possibles errors o aportar els documents preceptius, els aspirants disposen d’un termini de cinc dies naturals comptadors a partir de l’endemà de la publicació de la llista provisional. Una vegada ateses les reclamacions i esmenats els errors, si n’hi ha hagut, s’ha de publicar la llista definitiva d’aspirants admesos i exclosos al tauler d’anuncis i a la pàgina web del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears. Contra l’aprovació de la llista definitiva, s’hi pot interposar un escrit d’al·legacions en un termini de cinc dies naturals, comptadors des de l’endemà de la publicació, davant el Protectorat de la Fundació (Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats), d’acord amb el que disposen els articles 34, 35 i 43 de la Llei 50/2002, de 26 de desembre, de fundacions, i a l’efecte de controlar la legalitat del procediment.
La resolució del Protectorat es pot impugnar davant l’ordre jurisdiccional contenciós administratiu.
11. Fases del procés de selecció
El procés de selecció consta de les tres fases següents:
Aquesta fase, que té caràcter eliminatori, s’ha de qualificar de 0 a 10 punts. Per superar la prova, els aspirants han d’obtenir una qualificació mínima de 5 punts.
Una vegada avaluats tots els aspirants, el tribunal qualificador ha de fer pública, al tauler d’anuncis del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears i a la pàgina web <www.conservatorisuperior.com>, l’acta amb les qualificacions obtingudes pels candidats, així com la convocatòria dels aspirants que hagin superat aquesta segona fase. El secretari del tribunal qualificador ha d’estendre una diligència amb la data de publicació de l’acta de la segona fase al tauler d’anuncis i a la pàgina web del centre.
12. Finalització del concurs
Una vegada que la Comissió Tècnica de Selecció ha resolt el concurs, ha d’aprovar la llista provisional de professors seleccionats, que s’ha d’exposar al tauler d’anuncis del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears (c. D’Alfons el Magnànim, 64, 07004 Palma) i a la pàgina web <http://www.conservatorisuperior.com>. Contra l’aprovació d’aquesta llista, s’hi poden presentar reclamacions, en el termini de tres dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació, davant la Comissió Tècnica de Selecció, la qual disposa d’un termini de deu dies naturals per resoldre-les i aprovar la llista definitiva, que també s’ha de publicar al tauler d’anuncis i a la pàgina web del Conservatori Superior.
Contra l’aprovació de la llista definitiva, s’hi pot interposar, en el termini de cinc dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació, un escrit d’al·legacions davant el Protectorat de la Fundació (Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats), d’acord amb el que disposen els articles 34, 35 i 43 de la Llei 50/2002, de 26 de desembre, de fundacions, i a l’efecte de controlar la legalitat del procediment. La resolució del Protectorat es pot impugnar davant l’ordre jurisdiccional contenciós administratiu.
13. Reclamacions i al·legacions
Contra aquesta convocatòria i les bases que la regeixen, s’hi poden interposar, en un termini de deu dies hàbils comptadors des de la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, escrits d’al·legacions davant el Protectorat de la Fundació (Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats). La resolució del Protectorat es pot impugnar davant l’ordre jurisdiccional contenciós administratiu, d’acord amb els articles 34, 35 i 43 de la Llei 50/2002, de 26 de desembre, de fundacions.
Palma, 7 d’agost de 2014
La presidenta de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears
Joana Maria Camps Bosch
ANNEX 1
Requisits corresponents als llocs vacants, descripció de les fases del procés de selecció i barem de mèrits
1. Requisits corresponents als llocs vacants
1.1. Llocs vacants A04, A06, A07, A09, A10, A12, A16, A19, A20, A22 , A24 i A25
Les titulacions requerides per a cadascuna de les especialitats són les que s’indiquen a continuació:
Especialitat d’interpretació: instruments de corda
A04. Viola (4,5 hores per setmana): títol superior de l’especialitat.
A06. Violoncel i repertori orquestral de violoncel (5,5 hores per setmana): títol superior de l’especialitat.
A07. Contrabaix (4,5 hores per setmana): títol superior de l’especialitat.
Especialitat d’interpretació: instruments de vent de fusta
A09. Oboè i repertori orquestral d’oboè (7 hores per setmana): títol superior de l’especialitat.
A10. Clarinet (6 hores per setmana): títol superior de l’especialitat.
A12. Fagot i repertori orquestral de fagot (6,5 hores per setmana): títol superior de l’especialitat.
Especialitat d’interpretació: saxòfon
A16. Quartet de saxòfon i lectura a vista (perfil saxòfon) (7 hores per setmana): títol superior de saxòfon.
Especialitat d’interpretació: instruments de vent de metall
A19. Trompeta i repertori orquestral de trompeta (11 hores per setmana): títol superior de l’especialitat.
A20. Trompa (6 hores per setmana): títol superior de l’especialitat.
A22. Tuba (7,5 hores per setmana): títol superior de l’especialitat.
Especialitat d’interpretació: instruments de percussió
A24. Percussió i repertori orquestral de percussió (7 hores per setmana): títol superior de l’especialitat.
A25. Repertori de la música contemporània i multipercussió (2,5 hores per setmana): títol superior de l’especialitat.
1.2. Llocs vacants A02, A13, A14, A15, A26, A27, A28, A29 i A30
Les titulacions requerides per a cadascuna de les especialitats són les que s’indiquen a continuació:
Departament de Composició
A02. Electroacústica (3 hores per setmana): títol específic de l’especialitat.
Departament de Pedagogia
A13. Psicologia educativa i desenvolupament en edat escolar (1,5 hores per setmana): titulació en psicopedagogia o psicologia.
A14. Didàctica de la música (10 hores per setmana): títol superior en pedagogia musical.
A15. Dansa educativa: improvisació i coreografia (1,5 hores per setmana): títol superior de dansa.
Especialitat d’interpretació: instruments de percussió
A26. Conjunt de percussió i conjunt instrumental (3 hores per setmana): títol superior de l’especialitat.
Especialitat d’interpretació: veu
A27. Escena lírica (3 hores per setmana): títol superior en art dramàtic.
Lloc per substituir un càrrec directiu amb reducció horària
A28. Educació vocal aplicada, cor de pedagogia i repertori coral, i introducció a la fonètica (9 hores per setmana): títol superior de veu i certificat avançat d’idiomes (EOI).
Lloc eventual per a necessitats de producció
A30. Música de cambra (veu) (30 hores del 9 d’octubre al 30 de novembre de 2014, ambdós inclosos): títol superior de direcció d’orquestra o de direcció coral.
1.3. Llocs vacants A01, A03, A05, A08, A11, A17, A18, A21 i A23
Les titulacions requerides per a cadascuna de les especialitats són les que s’indiquen a continuació:
A01. Composició amb mitjans audiovisuals (1,5 hores per setmana): títol superior específic de l’especialitat.
A03. Repertori orquestral de violí (2 hores per setmana): títol superior específic de l’especialitat.
A05. Repertori orquestral de viola (1 hora per setmana): títol superior específic de l’especialitat.
A08. Repertori orquestral de contrabaix i improvisació amb instruments de corda (2 hores per setmana): títol superior específic de l’especialitat.
A11. Repertori orquestral de clarinet (2 hores per setmana): títol superior específic de l’especialitat.
A17. Improvisació i creativitat i innovació (perfil saxòfon) (3 hores per setmana): títol superior específic de l’especialitat.
A18. Conjunt de saxòfons (3 hores per setmana): títol superior específic de l’especialitat.
A21. Repertori orquestral de trompa (2 hores per setmana): títol superior específic de l’especialitat.
A23. Repertori orquestral de tuba (2 hores per setmana): títol superior específic de l’especialitat.
Places eventuals per a necessitats de producció
A29. Fonètica i idiomes (veu): alemany (1,5 hores per setmana): títol superior de piano (perfil corepetició de lied).
2. Fases del procés de selecció
2.1. Primera fase: exercici pràctic (llocs vacants A04, A06, A07, A09, A10, A12, A16, A19, A20, A22 , A24 i A25)
El dia de la primera prova, el president del tribunal qualificador ha d’indicar als aspirants el calendari que se seguirà i les instruccions per a les fases restants. També ha d’informar-los de la data aproximada en què es publicaran els resultats de la primera prova. Els resultats de cadascuna de les proves s’han de publicar al tauler d’anuncis del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears i a la pàgina web <www.conservatorisueperior.com>. No presentar-se el dia de la primera prova implica l’exclusió de l’aspirant del procés de selecció.
La finalitat d’aquesta primera fase és avaluar les qualitats i les capacitats musicals i tècniques de l’aspirant que es considerin necessàries per ensenyar cada matèria.
L’exercici pràctic consisteix en la interpretació d’un programa de lliure elecció d’una durada aproximada de 20 minuts. Els aspirants han de proporcionar, juntament amb la sol·licitud, tres exemplars de les obres que tenen previst interpretar. També han d’aportar el pianista acompanyant per fer la prova.
Aquesta fase és eliminatòria. Els exercicis dels aspirants s’han de qualificar de 0 a 10 punts. En totes les places, per superar la prova s’ha d’obtenir una qualificació mínima de 5 punts.
Una vegada avaluats els aspirants, el tribunal qualificador ha de publicar, al tauler d’anuncis de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears i a la pàgina web del Conservatori, l’acta amb les qualificacions obtingudes pels candidats en aquesta primera fase. El secretari del tribunal qualificador ha d’estendre una diligència amb la data de publicació de l’acta.
2.2. Segona fase: defensa oral del projecte docent (per a totes les places)
La finalitat de la segona fase és avaluar l’aptitud pedagògica dels aspirants, els quals han de defensar oralment el projecte docent de l’especialitat davant el tribunal qualificador segons el calendari i els criteris d’organització que fixi el mateix tribunal. El calendari i els criteris s’han de publicar al tauler d’anuncis del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears i a la pàgina web <www.conservatorisuperior.com>.
Aquesta fase és eliminatòria i s’ha de qualificar de 0 a 10 punts. Per superar la prova, els aspirants han d’obtenir una qualificació mínima de 5 punts.
S’ha de valorar la viabilitat del projecte docent dins el projecte educatiu del centre i la innovació pedagògica que aporta. L’aspirant disposa d’un temps màxim de 20 minuts per defensar oralment el projecte i el tribunal pot formular les preguntes que consideri convenients sobre el contingut de l’exposició.
El tribunal qualificador ha de valorar la defensa oral del projecte docent d’acord amb els criteris següents:
Una vegada avaluats tots els aspirants, el tribunal qualificador ha de publicar, al tauler d’anuncis del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears i a la pàgina web <www.conservatorisuperior.com>, l’acta amb les qualificacions obtingudes pels candidats. El secretari del tribunal qualificador ha d’estendre una diligència amb la data de publicació de l’acta.
2.3. Tercera fase: valoració del currículum dels aspirants (títols, certificats, còpies de documents i enregistraments, etc.)
La qualificació final d’aquesta fase és el resultat de ponderar cada un d’aquests apartats segons els percentatges següents:
2.3.1. Mèrits acadèmics (puntuació màxima: 10 punts)
a. Titulació superior específica relacionada amb l’assignatura (exceptuant la titulació al·legada com a requisit) obtinguda a una institució acadèmica oficial o a una escola internacional de prestigi reconegut: 2 punts per titulació (màxim: 2 punts).
b. Formació relacionada amb l’especialitat, cursada a universitats, centres oficials i/o centres de prestigi reconegut: cursos de formació i postgraus. Puntuació màxima: 5 punts. La puntuació per cada activitat formativa, segons la durada, és la següent:
c. Estudis de tercer cicle. Puntuació màxima: 2 punts, d’acord amb els criteris següents:
d. Altres titulacions de règim especial. Tenen aquesta consideració els estudis superiors de dansa, d’art dramàtic, de conservació i restauració de béns culturals, els estudis superiors de disseny i els d’arts plàstiques. En cap cas no s’han de valorar les titulacions que s’aporten com a requisit de la convocatòria. Document justificatiu: fotocòpia del certificat o del justificant d’abonament dels drets d’expedició. Puntuació màxima: 1 punt, d’acord amb els criteris següents:
2.3.2. Experiència com a docent (puntuació màxima: 10 punts)
2.3.3. Experiència laboral professional (puntuació màxima: 10 punts)
2.3.4. Experiència artística (puntuació màxima: 10 punts)
Altres mèrits relacionats amb el lloc al qual opta:
a. Per la impartició de seminaris i conferències i la presentació de comunicacions en congressos: 0,25 punts per cada un, fins a un màxim de 4 punts.
b. Per publicacions relacionades amb la temàtica musical i enregistraments: fins a un màxim d’1,50 punts. Documents justificatius: els exemplars corresponents. No es valoren les publicacions que estiguin obligades a dur l’ISBN o l’ISSN i que no el duguin. Tampoc no es valoren els exemplars obligats a dur el dipòsit legal corresponent i que no el duguin.
Treballs monogràfics: 0,30 punts.
Treballs sobre desenvolupament curricular: 0,20 punts.
Documents sobre organització de centres: 0,30 punts.
c. Per concerts oferts i obres estrenades (fins a un màxim d’1,50 punts). Tota la documentació justificativa d’aquest apartat s’ha de presentar ordenada en funció del fet que correspongui a la mateixa especialitat del lloc al qual s’opta.
Documents justificatius: una fotocòpia del contracte o dels contractes laborals signats amb l’orquestra, en què s’indiqui el lloc de feina que hi ha ocupat l’aspirant (solista, concertino, tutti, etc.).
Sala important:
Repertori de gran dificultat: 0,20 punts.
Repertori de dificultat mitjana: 0,15 punts.
Repertori de poca dificultat: 0,10 punts.
Sala mitjana:
Repertori de gran dificultat: 0,14 punts.
Repertori de dificultat mitjana: 0,10 punts.
Repertori de poca dificultat: 0,05 punts.
Sala petita:
Repertori de gran dificultat: 0,10 punts.
Repertori de dificultat mitjana: 0,05 punts.
Repertori de poca dificultat: 0,025 punts.
Documents justificatius: l’original o una fotocòpia dels programes dels concerts, en què s’indiqui el lloc on es varen oferir i les obres que s’hi varen interpretar. Si és el cas, una fotocòpia del contracte o dels contractes laborals signats amb la institució organitzadora del concert.
Documents justificatius: l’original o una fotocòpia dels programes dels concerts, en què s’indiqui el lloc on es varen oferir, les obres que s’hi varen interpretar i l’obra o les obres que s’hi varen estrenar.
d. Premis i distincions. Document justificatiu: una fotocòpia del certificat o del diploma acreditatiu del guardó.
D’àmbit local: 0,05 punts.
D’àmbit autonòmic: 0,10 punts.
D’àmbit nacional: 0,15 punts.
D’àmbit internacional: 0,20 punts.
D’àmbit local: 0,05 punts.
D’àmbit autonòmic: 0,10 punts.
D’àmbit nacional: 0,15 punts.
D’àmbit internacional: 0,20 punts.
ANNEX 2
Model de sol·licitud
Sol·licitud per participar en la convocatòria de selecció de personal laboral temporal a temps parcial de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears
Codi i nom de l’assignatura a què opta: ______________________________________
Sol·licitant:
DNI/Passaport/NIE: __________________________________________________
Primer llinatge: _______________________________________________________
Segon llinatge: _______________________________________________________
Nom: ______________________________________________________________
Data de naixement: ___________________________________________________
Home/Dona: ________________________________________________________
Localitat de naixement: ________________________________________________
Província de naixement: ________________________________________________
Telèfons: ____________________________________________________________
Adreça (carrer o plaça i número): ________________________________________
Codi postal: ____________
Municipi: ____________________________________________________________
Província: ____________________________________________________________
Correu electrònic: _____________________________________________________
Nacionalitat (només per a estrangers): ____________________________________
Dades acadèmiques:
Titulació presentada per participar en el procés de selecció: ___________________
Centre d’expedició: ____________________________________________________
SOL·LICIT:
Que m’admeteu al procés de selecció de personal laboral temporal a temps parcial de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears.
Declar que són certes les dades consignades en aquesta sol·licitud i em compromet a provar-les documentalment en els terminis fixats en la convocatòria i en les bases del procés de selecció.
[Signatura]
___________________, ___ d _____________ de 2014
PATRONAT DE LA FUNDACIÓ PER AL CONSERVATORI SUPERIOR DE MÚSICA I DANSA DE LES ILLES BALEARS
ANNEX 3
Model de declaració escrita de no estar inhabilitat
Convocatòria per a la selecció de personal laboral temporal a temps parcial de la Fundació per al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears
Assignatura a què opta: ________________________________________________
DNI/Passaport/NIE: ___________________________________________________
Primer llinatge: ________________________________________________________
Segon llinatge: ________________________________________________________
Nom: ________________________________________________________________
Data de naixement: ____________________________________________________
Home/Dona: _________________________________________________________
Localitat de naixement: ________________________________________________
Província de naixement: ________________________________________________
Telèfons: _____________________________________________________________
Adreça (carrer o plaça i número): ________________________________________
Codi postal: __________________________________________________________
Municipi: ____________________________________________________________
Província: ____________________________________________________________
Nacionalitat (només per a estrangers): ___________________________________
DECLAR:
Que no he estat inhabilitat per sentència ferma per exercir funcions públiques, ni he estat separat per resolució disciplinària ferma del servei de cap entitat o institució del sector públic.
_____________________________, _______ d ____________ de 2014
[Signatura]
PATRONAT DE LA FUNDACIÓ PER AL CONSERVATORI SUPERIOR DE MÚSICA I DANSA DE LES ILLES BALEARS