Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 14203
Secció de Contractació - Anunci per a la licitació del contracte del Servei de lliurament, muntatge, manteniment i desmuntatge dels escenaris i altres infraestructures per al seu ús amb motiu de les festes de Sant Sebastià 2015 - Exp.2014-021-A

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

ANUNCI per a la LICITACIÓ del contracte del SERVEI DE LLIURAMENT, MUNTATGE, MANTENIMENT I DESMUNTATGE DELS ESCENARIS I ALTRES INFRAESTRUCTURES PER AL SEU ÚS AMB MOTIU DE LES FESTES DE SANT SEBASTIÀ 2015, segons plecs de condicions aprovats per la Junta de Govern de dia 02.07.2014.

1r. Entitat adjudicadora:

  • Organisme: Ajuntament de Palma.
  • Dependència que tramita l’expedient: CONTRACTACIÓ
  • Exp.: 2014-021-A

2n.- Objecte del contracte:

  • Descripció: Servei de lliurament, muntatge, manteniment i desmuntatge dels escenaris i altres infraestructures per al seu ús amb motiu de les festes de Sant Sebastià 2015
  • Termini d’execució: des de la signatura del contracte i fins el dia 30.01.2015. Es podrà prorrogar per les festes de Sant Sebastià de 2016

3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:

  • Tramitació:ORDINÀRIA.
  • Procediment: OBERT.
  • Forma: NO SUBJECTE A REGULACIÓ HARMONITZADA (NO SARHA).

4t.- Pressupost: 62.398,75 € més 13.103,74 € d’IVA. Total  75.502,49 € amb l'IVA inclòs per a les festes de Sant Sebastià de 2015.

5è.- Obtenció de documentació i informació:

  • Al Perfil del Contractant de l’Ajuntament: www.palmademallorca.es

6è.- Presentació d’ofertes:

  • Termini: De 9:00 a 14:00 hores, durant els 15 (QUINZE) dies naturals comptats a partir del mateix dia de la publicació d’aquest anunci.
  • Documentació a presentar: L’especificada al plec de clàusules que regeix la contracta.
  • Lloc de presentació:
    1. Entitat: Ajuntament de Palma (Contractació).
    2. Domicili: Plaça de Santa Eulàlia, 9, 4t.
    3. Localitat i CP: Palma de Mallorca. CP 07001.
    4. Tel 971 22 59 00 (ext. 1425-1427-1430); FAX 971 72 80 04
  • Horari de presentació: de 9:00 a 14:00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d’ofertes.
  • Admissió de variants: no s’admeten solucions variants

7è.- Obertura de les ofertes:

  • Entitat: Ajuntament de Palma (Saló de Sessions).
  • Domicili : Plaça de Cort 1, 1er. Palma.
  • Data i hora: A les 09:00 hores del primer dilluns hàbil següent al de la data de finalització de presentació de propostes.

8è.- Les despeses dels anuncis de la present licitació seran a càrrec de l'adjudicatari.

Palma, a 6 d’agost de 2014

El cap de departament d’Interior

p.d. Decret de batlia núm. 3000 de 26 febrer de 2014

publicat al BOIB núm. 30, de 4 de març de 2014

Juan Carlos Sastre Sastre