Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ, CULTURA I UNIVERSITATS

Núm. 14461
Resolució de la consellera d'Educació, Cultura i Universitats, per la qual s'adjudiquen els Premis Extraordinaris de Batxillerat corresponents al curs 2013-14

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. La Resolució de la consellera d'Educació, Cultura i Universitats per la qual es convoquen els Premis Extraordinaris de Batxillerat a les Illes Balears corresponents al curs 2013-14 (BOIB núm. 55, de 22 d’abril de 2014) convoca els alumnes que en el curs 2013-14 han finalitzat els estudis de batxillerat amb una nota mitjana igual o superior a 8,75 a realitzar una prova  per obtenir Premi Extraordinari de Batxillerat. La convocatòria estableix fins a sis premis extraordinaris, atesa la matrícula de segon curs en l’any escolar 2013-2014.

2. El dia 19 de juny es realitzà la prova a la qual es presentaren 141 alumnes.

3. El dia 18 de juliol el tribunal proposà per a l’obtenció dels premis als sis alumnes amb millor qualificació en la prova realitzada.

4. Vista la proposta conseqüent elevada per la directora general d’Ordenació, Innovació i Formació Professional i d’acord amb l’apartat 2 del punt setzè de la Resolució de la convocatòria, dict la següent

Resolució

1. Adjudicar els Premis Extraordinaris de Batxillerat, corresponents al curs 2013-14, als alumnes següents, relacionats per ordre de major a menor puntuació obtinguda:

  • Oria Lombardía, Beatriz
  • Morant Lladonet, Aina
  • Llopis Vidal, Bartomeu
  • Nicolau Barceló, Maria de Lluc
  • Valado Pujol, Albert
  • Guasch Bermudo, Claudia

2. Aquesta distinció ha de ser anotada a l'expedient acadèmic i a l’historial acadèmic de l'alumne o alumna que ha obtingut el Premi Extraordinari, pel secretari o secretària del centre on ha finalitzat els estudis de batxillerat.

3. De l’obtenció d’aquest premi se’n deriven els beneficis següents:

a) Optar, prèvia inscripció, a Premi Nacional de Batxillerat.

b) Gaudir d'exempció total del pagament dels preus públics per serveis acadèmics en el primer curs d'estudis superiors en un centre públic de l’àmbit territorial de les Illes Balears

c) Rebre de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats una ajuda per un import de 610,00 €, d’acord amb el procediment establert a la Resolució de la convocatòria.

Aquesta Resolució tendrà efectes des de l’endemà d’haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Contra aquesta Resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera d’Educació, Cultura i Universitats en el termini d’un mes comptador des de l’endemà de la seva publicació, d’acord amb l’article 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la seva publicació, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Palma, 23 de juliol de 2014.

La consellera d'Educació, Cultura i Universitats
Joana Maria Camps Bosch