Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 14262
Disciplina DO-2010/135 desestimar recurs reposició

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Com a conseqüència de l'expedient incoat en aquest negociat per presumpta infracció urbanística a Antonia Fernández Alcover i Salvador Miró Durán, exp.núm. DO-2010/135, i atès que s’ha intentat la notificació sense resultat positiu, pel present edicte es notifica a a Antonia Fernández Alcover, de conformitat amb els arts. 59-5 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; i 194 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, del reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, que transcrit diu:

Us notific que, el Consell de la Gerència d'Urbanisme, en sessió de 9/06/14, va acordar,

Vist l'escrit dels Srs Antonia Fernández Alcover i Salvador Miró Durán, de 2014.12.03, pel qual formulen RECURS DE REPOSICIÓ i SOL·LICITUD DE SUSPENSIÓ DE L'ACTE RECORREGUT, enfront de l'acord del Consell de la Gerència d'Urbanisme de 2013.05.11, pel qual s'ordena als Srs Fernández i Miró, com a propietaris, que procedeixin a la retirada / demolició de les obres executades sense llicència en l'habitatge del carrer Álvaro Bazán n º 3 Bl. 2, 5 º 3 ª K, RC 07900509182, consistents en: s'ha cobert la terrassa amb planxes de metacrilat tipus sandvitx o similar amb una superfície d'uns 65 m2 aproximadament.

Vist l'informe de l'arquitecte tècnic municipal, de 2014.04.14, amb la conclusió: Atenent les fotografies aèries adjuntes les obres denunciades es van realitzar entre els mesos de juny / juliol de 2006 i abril de 2008.

Vist l'informe del TAG del servei, de 2014.05.28, que transcrit diu:

a) "El 2014.12.03, els Srs Antonia Fernández Alcover i Salvador Miró Durán han interposat recurs de reposició davant l'acord CGU de 2013.05.11 (notificat el 2014.02.13) sobre ordenar als propietaris la retirada / demolició de les obres executades sense llicència en l'habitatge del carrer Alvaro de Bazan 3 bl  2 5º 3 ª K RC 07900509182, consistents en "s'ha cobert la terrassa amb planxes de metacrilat tipus sandvitx o similar amb una superfície d'uns 65 m2 aproximadament".

En fonament del recurs al·leguen que quan el 2013.03.15 inicia l'expedient (Decret president CGU 4654 de 2013.03.15) ja ha transcorregut el termini de 8 anys per a l'exercici de l'acció de restauració de la legalitat infringida o realitat física alterada preveu els articles 65.2 i 73 de la Llei 10/1990 de Disciplina Urbanística. Sol · liciten la suspensió de l'execució de l'ordre de retirada / demolició. Aporten factura de 2005.02.20.

b) El recurs ha interposat per persones interessades, davant d'una resolució que posa fi a la via administrativa i en el termini previst legalment, pel que procedeix la seva admissió a tràmit (arts. 107 i stes. LRJPAC).

c) El document presentat no compleix les condicions formals que exigeix ​​l'art. 73.1 LDU per provar la prescripció, en particular que la prova sigui "fefaent". No obstant això, s'ha sol·licitat informe a l'arquitecte tècnic municipal relatiu a la datació de les obres objecte de l'expedient, que ha estat emès el 2014.04.14, amb la següent conclusió: "Atenent les fotografies aèries adjuntes les obres denunciades es van realitzar entre els mesos de juny / juliol 2006 i abril de 2008 "

d) A la vista de les fotografies aèries que consten en l'expedient i l'informe de l'arquitecte tècnic municipal de 2014.04.14 procedeix desestimar el recurs interposat, en no haver transcorregut el termini de 8 anys per a l'exercici d'aquesta acció. Així mateix, procedeix desestimar la sol·licitud de suspensió de l'acte, d'acord amb els arts. 111.4 LRJPAC i 129 i stes. LJ.

Vistos els articles 31, 54, 107 i següents de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i procediment administratiu comú, els articles 121 i següents de la Llei 7/1985, de 2 d'abril , Reguladora de les Bases del Règim Local i els articles 4.1.h, 4.2.ei 4.2.l del Reglament de la Gerència d'Urbanisme de l'Ajuntament de Palma, el tècnic que subscriu considera que el Consell de la Gerència pot dictar el següent:

ACORD

1r DESESTIMAR, d'acord amb l'informe de l'arquitecte tècnic municipal de 2014.04.14 i l'informe del TAG del servei de 2014.05.28 reproduïts en la part expositiva, el RECURS DE REPOSICIÓ i la SOL·LICITUD DE SUSPENSIÓ DE L'ORDRE DE RETIRADA / DEMOLICIÓ formulats el 2014.12.03 pels Srs Antonia Fernández Alcover (43035175J) i Salvador Miró Durán (43025678S) enfront de l'acord del Consell de la Gerència d'Urbanisme de 2013.11.05, pel qual s'ordena als Srs Fernández i Miró com a propietaris que procedeixin a la retirada / demolició de les obres executades en l'habitatge del carrer Álvaro Bazán n º 3 Bl. 2, 5 º 3 ª K, RC 07900509182, consistents en: s'ha cobert la terrassa amb planxes de metacrilat tipus sandvitx o similar amb una superfície d'uns 65 m2 aproximadament (exp. DO 2010/135).

2n NOTIFICAR aquest acord als interessats

Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar, directament, recurs contenciós-administratiu, d'acord amb el que estableixen els arts. 109 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; 52 de la Llei 7/85, de 2 d'abril, de bases de règim local, i els 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat del contenciós-Administratiu, en el termini de dos mesos, a comptar de l'endemà de la recepció de la present notificació. Tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que s'estimi pertinent.

Us record que, d’acord amb l’article 14 de l’Estatut d’autonomia, podeu exercir el vostre dret d’opció lingüística pel que fa a les futures notificacions que es facin.

Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents oficines: OAC AVINGUDES- Av. Gabriel Alomar, 18 (Edif. Avingudes); OAC CORT- pl. Santa Eulàlia, 9, baixos; OAC PERE GARAU- c. Pere Llobera, 9; OAC SANT AGUSTÍ- c. Margaluz, 30; OAC SANT FERRAN- Av. Sant Ferran, 42 (Edif. Policia Local);  OAC S’ARENAL- Av. América, 11; OAC S’ESCORXADOR- c. Emperadriu Eugènia, 6; OAC SON FERRIOL- Av. Cid 8. Horari d’atenció al públic: Tot l’any: de 8.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 8.30 a 17 h de dilluns a dijous  (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 9.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).

Palma, 29 de juliol de 2014

 

La cap de departament de Disciplina i Seguretat dels Edificis

P.D. Decret de Batlia núm. 10434 de 8/6/2012, (BOIB núm. 85 de 14/6/2012)

Elvira Salvà Armengod