Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció I. Disposicions generals

AJUNTAMENT DE SELVA

Núm. 23974
Publicació definitiva modificació ordenances fiscals 2014

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Com que no s’han presentat reclamacions durant el termini d’exposició al públic, queden automàticament elevats a definitius els Acords plenaris provisionals de l’Ajuntament de Selva de data 12 de novembre de 2013 sobre la modificació de l’Ordenança fiscal reguladora de les taxes números:. 7-TAXA PER L’EXPEDICIÓ DE DOCUMENTS ADMINISTRATIUS, 9- ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA DE LLICENCIES URBANÍSTIQUES, 10- ORDENANÇA REGULADORA DE LA TAXA PER OCUPACIÓ DE TERRENYS D'ÚS PÚBLIC AMB TAULES I CADIRES AMB FINALITAT LUCRATIVA, 11-ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER OCUPACIÓ DE TERRENYS D'ÚS PÚBLIC AMB MERCADERIES, MATERIALS DE CONSTRUCCIÓ, RUNES, TANQUES, PUNTALS, BASTIDES I ALTRES INSTAL.LACIONS ANÀLOGUES, 14- ORDENANÇA REGULADORA DE LA TAXA PER LA PRESTACIÓ DE SERVEIS ESPECIALS DE NETEJA MOTIVATS PER LA UTILITZACIÓ DEL RECINTE I EXTERIORS DE LA CASA CONSISTORIAL PER LA CELEBRACIÓ DE MATRIMONIS CIVILS I CONSTITUCIÓ DE PARELLES DE FET, AIXÍ COM DE L´ÚS DE DIFERENTS ESPAIS MUNICIPALS, així com l'aprovació provisional de la imposició i ordenació de la 26- ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER SERVEIS RELATIUS A ACTIVITATS, ESTABLIMENTS E INSTAL·LACIONS I 27- ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA DE CONCESSIÓ DE LLICÈNCIES I CONTROL DE LA PUBLICITAT COMERCIAL DIRECTA, el text íntegre de totes les quals es fa públic d’acord amb l’article 17.4 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, del 5 de març, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals.

 

7- TAXA PER L’EXPEDICIÓ DE DOCUMENTS ADMINISTRATIUS

A l'article 6, epígraf 1er, punt 1, la redacció quedarà com segueix:

2.- Per certificats d'empadronament: 1,00 euros.

3.- Per certificats d'empadronament històric: 1,00 euros.

4.- Certificats de convivència: 1,00 euros.

5.- Certificats de convivència històric: 1,00 euros.

6.- Certificats de convivència (amb informe policia o de Serveis socials): 6,00 euros.

A l'epígraf cinquè: Altres expedients o documents, s'afegeix:

7.- Per fotocòpies de documents en blanc i negre A3(per cara): 0,20 euros.

8.- Per fotocòpies de documents en color A4(per cara): 0,30 euros.

9.- Per impressions de documents des de format digital en blanc i negre A4( per cara): 0,10 euros.

10.- Per impressions de documents des de format digital en blanc i negre A3(per cara): 0,20 euros.

11.- Per impressions de documents des de format digitat en color A4(per cara): 0,30 euros.

13.- Enviament de fax a l'estranger(per foli): 0,80 euros.

 

9- ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA DE LLICÈNCIES URBANÍSTIQUES

A l'article 2.2, la redacció quedarà com segueix:

No estaran subjectes les construccions d'habitatges qualificades de protecció oficial.

A l'article 8.5, la redacció quedarà com segueix:

La renúncia o caducitat de les llicències no dóna dret al seu titular a obtenir cap devolució de les taxes ingressades.

A l'article 9.3, la redacció quedarà com segueix:

Si una vegada formulada la sol·licitud de llicència es modificava parcial o totalment o s'amplia el projecte caldrà notificar-ho a l'administració municipal tot adjuntant el nou pressupost o el reformat i, si escau, plànols i memòries de la modificació o ampliació, estant obligat el sol·licitador a l'ampliació del dipòsit provisional de la taxa en la quantia que pertoqui.

 

10.- ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER LA PRESTACIÓ DE SERVEIS ESPECIALS DE NETEJA MOTIVATS PER LA UTILITZACIÓ DEL RECINTE I EXTERIORS DE LA CASA CONSISITORIAL PER LA CELEBRACIÓ DE MATRIMONIS CIVILS I CONSTITUCIÓ DE PARELLES DE FET, AIXÍ COM DE L'ÚS DE DIFERENTS ESPAIS MUNICIPALS.

A l'article 9.4, la redacció quedarà com segueix:

Si l'aprofitament especial anual del domini públic autoritzat s'estén a varis exercicis, la taxa corresponent al segon exercici i següents s'acreditarà el primer trimestre de cada any natural i el període impositiu comprendrà l'any natural, excepte en els supòsits d'inici o cessament en l'exercici de l'activitat. En aquest cas el període impositiu s'ajustarà a aquesta circumstància.

 

11- ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER OCUPACIÓ DE TERRENYS D'ÚS PÚBLIC AMB MERCADERIES, MATERIALS DE CONSTRUCCIÓ, RUNES, TANQUES, PUNTALS, BASTIDES I ALTRES INSTAL·LACIONS ANÀLOGUES

A l'article 6, tarifa quarta la redacció quedarà com segueix:

Per cada grua, instal·lació o equipament fitxe o màquina utilitzada en la construcció. Per cada trimestre: 150,00 euros.

Per cada màquina de petit tamany i mòbil, que es pugui desplaçar i retirar de la via pública diàriament:

- De 1 a 2 hores: 20 euros.

- De 3 a 5 hores: 50 euros.

- De 6 a 10 hores: 100 euros.

- Més de 11 hores: 150 euros.

Tarifa quinta: Obstaculització de carrers, incloses les mudances, i que suposi la interrupció parcial de la circulació, prèvia autorització:

- La primera hora: 10,00 euros.

- De 2 a 4 hores: 20,00 euros.

- De 4 a 6 hores: 35,00 euros.

- De 6 hores a 1 dia sencer: 50,00 euros.

En cas de ser necessària la senyalització d'aquesta ocupació de via pública, es meritarà, per cada sol·licitud, una taxa de 12,00 euros per l'expedició del cartell per part de la Policia Local.

Tarifa sexta: Tancament o obstaculització total de carrers i utilització de les places i altres llocs públics d'abast més ampli que un carrer com a aparcament, zona d'activitat, zona d'exposició o qualsevol altre us que impliqui la limitació del seu us general

- De 0 a 2 hores: 20,00 euros.

- De 2 a 6 hores: 50,00 euros.

- De 6 hores a 1 dia sencer: 100,00 euros.

- Mes temps, a raó de 150,00 euros per dia o fracció.

En cas de ser necessària la senyalització d'aquesta ocupació de via pública, es meritarà, per cada sol·licitud, una taxa de 12,00 euros per l'expedició del cartell per part de la Policia Local.

 

14.- ORDENANÇA REGULADORA DE LA TAXA PER LA PRESTACIÓ DE SERVEIS ESPECIALS DE NETEJA MOTIVATS PER LA UTILITZACIÓ DEL RECINTE I EXTERIORS DE LA CASA CONSISTORIAL PER LA CELEBRACIÓ DE MATRIMONIS CIVILS I CONSTITUCIÓ DE PARELLES DE FET, AIXÍ COM DE L'ÚS DE DIFERENTS ESPAIS MUNICIPALS.

A l'article 4 s'afegeix l'apartat e), la redacció quedarà com segueix:

e) Per activitats esportives i formatives la quota serà:

1- Activitats fins a 2 dies a la setmana: 20 euros mensuals.

2- Activitats de 3 o més dies a la setmana: 30 euros mensuals.

3- Activitats de 1 dia a la setmana: 15 euros mensuals.

4- Activitats esporàdiques: 15 euros per actuació.

 

26- ORDENANÇA REGULADORA DE LA TAXA PER SERVEIS RELATIUS A ACTIVITATS, ESTABLIMENTS I INSTAL·LACIONS.

Article 1. Fonament i naturalesa.

En ús de les facultats concedides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució i per l'article 106 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, i de conformitat amb allò que disposen els articles 15 a 19 del text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aprovat pel Reial Decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, aquest Ajuntament estableix la taxa pels serveis relatius a activitats, establiments i instal·lacions, que s'ha de regir per aquesta Ordenança fiscal, les normes de la qual acompleixen el que preveu l'article 57 de l'esmentat text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, revisat de conformitat amb el Reial decret llei 19/2012, de 25 de maig, de mesures urgents de liberalització del comerç i de determinats serveis.

Article 2. Fet imposable.

1. Constitueix el fet imposable d'aquesta taxa:

a) L'activitat municipal, tècnica, administrativa i de comprovació necessària per determinar si és procedent atorgar la llicència d'activitat sol·licitada o si l'activitat comunicada realitzada, o que es pretén realitzar, s'ajusta a les determinacions de la normativa i de les ordenances municipals.

b) Els serveis prestats per la Policia Local i personal tècnic municipal amb motiu de la comprovació de renous o altre tipus de molèsties procedents d'establiments o activitats.

c) L'activitat consistent en el precintament i desprecintament de locals, equips, instal·lacions, maquinària i d'equips limitadors de so de locals o establiments.

2. A l'efecte d'aquest tribut, es considera establiment el lloc o local en què habitualment s'exerceix, o s'ha d'exercir qualsevol activitat per a l'obertura i funcionament de la qual és necessari, en virtut d'un precepte legal, l'obtenció de la llicència municipal, la comunicació prèvia o la declaració responsable.

3. Tenen la consideració d'activitat, en els termes que preveu la Llei 16/2006, de 17 d'octubre, de règim jurídic de les llicencies integrades d'activitat de les Illes Balears:

a) La primera instal·lació, l'inici o el començament de qualsevol activitat a l'establiment de què es tracti.

b) La modificació o ampliació de l'activitat duita a terme a l'establiment, encara que continuï la mateixa persona titular.

c) L'ampliació de l'establiment i qualsevol alteració que s'hi dugui a terme i que afecti les condicions de la llicència atorgada, la comunicació prèvia o la declaració responsable presentada.

d) Canvi de titularitat de l'activitat.

Article 3. Subjecte passiu.

Ha de pagar la taxa, en concepte de subjectes passius contribuents, les persones físiques i jurídiques a què es refereix l'article 35 de la Llei general tributària, i en aquest cas concret:

a) Les persones titulars de l'activitat, establiment o instal·lació que es pretén dur a terme , si n'és el cas, que es du a terme.

b) Les persones responsables del renou o de les molèsties, i, en defecte d'això, la persona titular de l'establiment. Si es comprova que el nivell de renou o de molèsties està dins dels autoritzats, el subjecte passiu ha de ser la persona sol·licitant del servei.

Article 4. Responsables.

1.- Han de respondre solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu les persones físiques i jurídiques a què es refereixen els articles 41 i 42 de la Llei general tributària.

2.- Són responsables subsidiaris els administradors de les societats i els síndics, interventors o liquidadors de fallides, concursos, societats i entitats en general en els supòsits i amb l'abast que assenyala l'article 43 de la Llei general tributària.

Article 5. Base imposable.

Constitueix la base imposable de la taxa el cost real de la instal·lació.

Article 6. Quota tributària.

La quota tributària prèvia es calcularà a partir de la base imposable, liquidant-se a 1%, amb un mínim de 180 euros. Damunt la quota tributària prèvia s'hi aplicaran els següents coeficients correctors en funció de la qualificació de l'activitat:

Activitats permanents majors 2

Activitats permanents menors 1

Activitats permanents innòcues 0,5

Activitats no permanents temporals convalidables 2

Activitats no permanents temporals no convalidables 1,5

Activitats no permanents extraordinàries 1

Activitats no permanents exceptuables 1

Altres activitats no permanents 0,5

Activitats catalogades permanents 2

Activitats catalogades no permanents 1

Als garatges particulars no serà d'aplicació el referit coeficient de qualificació.

Per la obtenció de l'autorització de canvi de titularitat en els serveis relatius a activitats, establiments i instal·lacions s'aplicara una taxa de 150 euros.

La quota tributaria corresponent als serveis prestats per la Policia Local i personal tècnic municipal amb motiu de la comprovació de renous o altre tipus de molèsties procedents d'establiments o activitats i l'activitat consistent en el precintament i desprecintament de locals, equips, instal·lacions, maquinària i d'equips limitadors de so de locals o establiments, seran les següents:

  1. Sonometria a locals o establiments en horari diürn: 150,00 €

  2. Sonometria a locals o establiments en horari nocturn: 250,00 €

  3. Precintament i desprecintament d'equips limitadors de renou: 100,00 €

  4. Precintament de locals, equips, instal·lacions o maquinària per execució forçosa de l'ordre de tancament d'activitats (s'hi inclou el desprecintament): 100,00 €

  5. Altres inspeccions en horari diürn: 100,00 €

  6. Altres inspeccions en horari nocturn: 200,00 €

Article 7. Meritació.

1.- Segons el tipus d'activitat permanent, la taxa s'ha de meritat de la manera següent:

a) Activitats permanents innòcues i permanents menors: la taxa d'activitat merita des del moment en què es presenta la declaració responsable d'inici i exercici de l'activitat en el registre d'entrada de l'Ajuntament de Selva.-

b) Activitat permanent major: la taxa d'activitat merita des del moment en què es presenta la sol·licitud de permís d'instal·lació de l'activitat en el registre d'entrada de l'Ajuntament de Selva.-

2.- Respecte de les activitats no permanents, la taxa d'activitat merita des que es presenta, en el registre d'entrada de l'Ajuntament de Selva, la declaració responsable o, si s'escau, amb la sol·licitud o concessió d'ocupació de la via pública o de terrenys de titularitat pública.

3.- Respecte de les transmissions de la titularitat de les activitats permanents, la taxa d'activitat merita des que es presenta, en el registre d'entrada de l'Ajuntament de Selva, la comunicació de la transmissió d'una activitat inscrita en el registre d'activitats permanents.

4.- L'obligació de liquidar la taxa d'activitat, un cop nascuda, no s'ha de veure afectada, de cap manera, pels motius següents:

a) per la denegació per incompliment de la normativa d'aplicació del permís d'instal·lació en les activitats permanents menors i majors:

b) per la no inscripció de les activitats innòcues en el registre municipal creat a aquest efecte o per la concessió de llicències condicionades; o

c) per la renúncia o desistiment de la persona sol·licitant

Article 8. Exempcions i bonificacions.

1.- Bonificació del 100% de la taxa per aquells subjectes passius que tinguin la condició legal de discapacitat en grau igual o superior al 33%.

2- Bonificació del 100% de la taxa per aquells subjectes passius que inicien una activitat procedents d'una situació legal d'atur.

3.- Bonificació del 100% de la taxa per aquells subjectes passius menors de 26 anys.

4.- Bonificació del 100% de la taxa per aquells subjectes passius majors de 50 anys.

Sempre i quant els subjectes passius acreditin que el conjunt de les rentes que conformen la unitat familiar siguin inferiors al doble del salari mínim interprofessional fixat anualment.

Article 9. Acreditació.

1.- S'acredita la taxa quan s'inicia la prestació del servei o la realització de l'activitat. A aquests efectes, l'activitat s'entén iniciada en la data de presentació de la sol·licitud de llicència, de presentació de la comunicació prèvia o de la declaració de responsable, si el subjecte passiu la formula expressament.

2.- Quan l'activitat hagi tengut lloc sense que s'hagi obtingut la llicència corresponent, o no s'hagi presentat la comunicació prèvia o declaració responsable preceptives, la taxa merita quan s'inicia efectivament l'activitat municipal per determinar si l'activitat, l'establiment i les instal·lacions acompleixen les condicions exigibles, amb independència de la iniciació de l'expedient administratiu que es pugui instruir per autoritzar-ne l'activitat o decretar-ne el tancament, si no és autoritzable aquesta activitat. Tot això sense perjudici de l'actuació de la inspecció tributària.

3.-No es tramitaran les sol·licituds ni es podrà iniciar l'activitat si no s'ha efectuat el pagament corresponent prèviament.

4.-L'obligació de contribuir, una vegada nascuda, no s'ha de veure afectada, de cap manera, ni per la denegació de la llicència sol·licitada o la concessió d'aquesta condicionada, ni per la renúncia o el desistiment de la persona sol·licitant una vegada concedida la llicència d'instal·lació o d'obertura.

Article 10. Declaració i ingrés.

1.- El procediment d'ingrés d'aquesta taxa és el d'autoliquidació, de conformitat amb el que disposa l'article 27 del text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aprovat pel Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març. Així mateix, els subjectes passius han de pagar la taxa en el moment d'iniciar la prestació del servei o activitat, mitjançant l'autoliquidació corresponent.

2.-Si després d'iniciar el servei es varia o amplia l'activitat que es du a terme a l'establiment, o si s'amplia el local previst inicialment, aquestes modificacions s'han de posar en coneixement de l'Administració municipal amb el mateix abast que a l'autoliquidació prevista al paràgraf anterior.

3.- En les sol·licituds d'inspecció d'activitats, la persona sol·licitant ha de presentar l'autoliquidació i, en el cas que, una vegada realitzada, es comprovi que el nivell de renou o molèsties no està autoritzat, se li ha de tornar la quantitat abonada i s'ha de notificar el deute a la persona responsable del renou o molèsties o a la titular de l'establiment.

4.- Quan l'activitat administrativa o el servei públic no es presti per causes no imputables al subjecte passiu, s'ha de retornar l'import corresponent.

Article 11. Normes de gestió

1.-La taxa per serveis relatius a activitats, establiments i instal·lacions és independent i diferent de la taxa per llicències urbanístiques que es puguin acreditar amb motiu de l'execució de les obres de condicionament o instal·lació de l'establiment.

2.-Les llicències d'activitat complementàries de caràcter temporal es consideren condicionades a la llicència d'obertura de l'activitat principal i caduquen el darrer dia de l'exercici en què es concedeixin, llevat que aquestes determinin una altra data expressa de caducitat. Es poden renovar, amb petició prèvia de la persona interessada, en forma successiva, amb la caducitat abans ressenyada. La quota tributària resultant té caràcter anual i irreductible.

3.-Les persones titulars d'activitats que, d'acord amb la legislació, hagin de sotmetre's a un període d'informació pública s'han de fer càrrec de les despeses que es derivin d'inserir un anunci en un dels diaris de l'illa i de col·locar un cartell en el lloc on s'hagi de fer l'activitat.

Article 12. Infraccions i sancions.

Pel que fa a la qualificació d'infraccions tributàries i a les sancions que corresponguin en cada cas, cal atenir-se a allò que disposen els articles 77 i següents de la Llei general tributària.

Disposició final.

Aquesta Ordenança entra en vigor l'1 de gener de 2014, o l'endemà d'haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears si la publicació és posterior a aquest dia, i serà vigent fins que es modifiqui o es derogui expressament.

 

27- ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA DE CONCESSIÓ DE LLICÈNCIES I CONTROL DE LA PUBLICITAT COMERCIAL DIRECTA.

Article 1. Fonament i naturalesa.

En ús de les facultats concedides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució i per l'article 106 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, per l'article 3 de la Llei 5/97 de 8 de juliol , Reguladora de la publicitat dinàmica de les Illes Balears i de conformitat amb allò que disposen els articles 15 a 19 del text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aprovat pel Reial Decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, aquest Ajuntament estableix la taxa per a la prestació dels serveis d'atorgament de les autoritzacions relatives a l'exercici de les activitats de publicitat comercial directa dins el municipal, així com pel control de l'esmentada publicitat.

Article2. Fet imposable.

Constitueix el fet imposable d'aquesta taxa l'activitat municipal, tant tècnica com administrativa, necessària per a concedir o denegar les autoritzacions relatives a l'exercici de la publicitat comercial directa que ha de desenvolupar-se dins el terme municipal i exercir el seu control. A efectes d'aquesta ordenança s'entén com a publicitat comercial directa el repartiment domiciliari de publicitat a habitatges, oficines i despatxos o el seu dipòsit en les bústies o porteries dels immobles així com el repartiment en mà de material imprès per mitjà de contacte directe entre els agents publicitaris i els possibles usuaris, amb caràcter gratuït, i utilitzant, per a tal fi, les zones de domini públic, vies i espais lliures públics i zones privades de concurrència pública.

Article 3. Subjecte passiu.

Són subjectes passius contribuents les persones físiques i jurídiques titulars de l'activitat de publicitat comercial directa i els que la reparteixen, en cas de ser de la mateixa empresa.

Article 4. Responsables.

1. Responen solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu les persones físiques o jurídiques a què es refereixen els articles 35 a 43 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, General Tributària

2. Són responsables subsidiàries els administradors de les societats i els síndics, interventors o liquidadors de fallides, concursos, societats i entitats en general en els supòsits i amb l'abast que assenyala l'article 43 de la Llei general tributària.

3. Actuaran com a obligats al pagament com a deutors principals de la taxa els titulars de la llicència municipal.

4. En tot cas tindrà la consideració de responsable en el pagament de la taxa l'empresa anunciant.

Article 5. Base imposable

1. La base imposable serà el nombre de productes o publicacions a les que faci referència l'autorització.

Article 6. Quota tributària.

La quota tributària serà el resultat de multiplicar la base imposable per 30 €, essent la Base imposable com s'ha dit el nombre de productes o publicacions a les que faci referència l'autorització.

Per les empreses que els seus objecte social sigui empresa de publicitat dinàmica i que facin varis repartiments dins l'any, s'estableix una taxa anual de 150 euros.

Article 7. Exempcions i bonificacions

1. Bonificació del 100% per a les persones físiques i jurídiques que paguin la taxa de residus al municipi de Selva.

2. Bonificació del 100% per a les ONG o entitats sense ànim de lucre inscrites al Registre d'Entitats Jurídiques de l'Ajuntament de Selva sempre que el contingut de la publicitat siguin les seves pròpies activitats, sense caràcter comercial.

3. A efectes d'aquesta ordenança, la publicitat electoral i la del propi Ajuntament i ens dependents queden exemptes d'aquesta taxa.

Article 8. Meritació.

S'acredita la taxa i neix l'obligació de contribuir quan s'inicia la prestació dels serveis subjectes a gravamen, entenent-se, a aquests efectes, que la iniciació esmentada es produeix amb la seva sol·licitud.

Article 9. Declaració.

Les persones interessades en l'obtenció d'una llicència de publicitat comercial directa han de presentar prèviament, al Registre General, l'oportuna sol·licitud adjuntant la llista de productes o ítems que configuraran la base imposable, hi han d'adjuntar el número d'identificació fiscal del sol·licitant, alta de l'impost d'activitats econòmiques, si escau, vigència de les llicencies municipals exigibles legalment en l'activitat corresponent. Relació de persones que es proposen com agents de publicitat dinàmica, amb indicació del número de document d'identitat o passaport i la seva adreça. S'ha de liquidar la taxa corresponent.

Article 10. Liquidació i ingrés.

La liquidació de la taxa que es notifiqui al subjecte passiu serà ingressada en caràcter previ a l'inici de l'activitat de forma directe a la caixa municipal utilitzant els mitjans de pagament i els terminis que assenyala el Reglament General de Recaptació

Article 11. Infraccions i sancions.

Pel que fa a la qualificació d'infraccions tributàries i a les sancions que corresponguin en cada cas, s'ha d'estar a allò que disposa la Llei general tributària i la Llei 5/1997, de 8 de juliol de publicitat dinàmica de les Illes Balears.

Disposició final.

Aquesta Ordenança entra en vigor l'1 de gener de 2014, o l'endemà d'haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears si la publicació és posterior a aquest dia, i serà vigent fins que es modifiqui o es derogui expressament.

 

Contra aquests Acords, d’acord amb l’article 19 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, del 5 de març, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, els interessats podran interposar recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos comptats a partir de l’endemà de la publicació d’aquest anunci al Butlletí Oficial de les Illes Balears, davant el Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears.

 

A Selva, a 20 de desembre de 2013

El Batle

Joan Rotger Segui