Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'AGRICULTURA, MEDI AMBIENT I TERRITORI
Núm. 23821
Notificació de resolucions d’expedients de la Direcció General d’Arquitectura i Habitatge relatius a procediments d’ajudes per a l’adquisició d’habitatge usat, préstec lliure.
Versió PDF
Atès que no ha estat possible la notificació personal, pels mitjans legalment establerts, de la resolució dictada en matèria d’habitatge i atès que no hi ha constància en l’expedient de la seva recepció per les persones interessades, d’acord amb el que disposa l’article 59.5 de la Llei 30/92, de 26 de novembre de règim jurídic de les administracions publiques i procediment administratiu comú, pel present anunci es posa en coneixement de les persones que es relacionen a continuació, que la Direcció General d’Arquitectura i Habitatge ha dictat resolució d’expedient en matèria d’habitatge pel concepte que s’indica a continuació:
Expedient Sol·licitant Concepte
| HUL 270/2009 |
(dades personals ocultes) (dades personals ocultes) |
Resolució d’Arxiu |
Així mateix, s’informa que contra la resolució de referència, s’hi pot interposar recurs d’alçada davant el conseller d’Agricultura, Medi Ambient i Territori, en el termini d’un mes a partir de l’endemà de la seva notificació.
El director general d’Arquitectura i Habitatge
Jaume Porsell Alemany