Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció I. Disposicions generals

AJUNTAMENT DE BINISSALEM

Núm. 23734
Aprovació definitiva modificació ordenances fiscals

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Transcorregut el termini de trenta dies d’exposició pública de les modificacions de les ordenances fiscals, que a continuació es relacionen, s’ha presentat al·legació a la ordenança fiscal nº 24 (ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER RECOLLIDA DE FEMS) que ha estat resolta per plenari de dia 17 de desembre de 2013, i en quant a les altres no s’ha presentat cap reclamació pel que l’acord d’aprovació inicial s’ha transformat en definitiu, de conformitat amb el que estableix l’art. 17.3 del RDL 2/2004, Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals.

Es transcriu a continuació el text íntegre de les esmentades modificacions de les ordenances fiscals, de conformitat amb l’article 17.4 del referit Cos Legal:

 

01.-ORDENANÇA FISCAL DE L’ IMPOST SOBRE BENS IMMOBLES

L’article 3 tindrà, en endavant, la següent redacció:

“... ”

Article 3r.

Conforme l'article 72 de la citada Llei, el tipus impositiu es fixa:

a)             En béns urbans: Tipus de gravamen a aplicar per béns urbans: 0,49%

b)             En béns rústics: Tipus de gravamen a aplicar per béns rústics: 0’51%

c)             Al 10% dels béns que tenguin major valor cadastral d’entre els que, segons la normativa cadastral, estiguin classificats com a industrial (I), d’espectacles (T) i oficines (O), i que tenguin un valor cadastral superior als 100.000 € se’ls hi aplicarà el tipus de gravamen del 0,73%.

  1. Al 10% dels béns que tenguin major valor cadastral d’entre els que, segons la normativa cadastral, estiguin classificats com a magatzems (A), i comerços (C) i que tenguin un valor cadastral superior als 15.000 € se’ls hi aplicarà el tipus de gravamen del 0,73%. No es consideraran magatzems a aquests efectes les cotxeries i magatzems particulars.

“... ”

S’afegeix un apartat 4 a l’article 6è de l’ordenança que diu:

“... ”

4.- S’estableix una bonificació de fins al 50 per cent de la quota íntegra de l'impost a favor dels immobles en els quals es desenvolupin activitats econòmiques que siguin declarades d'especial interès o utilitat municipal per concórrer circumstàncies de foment de l'ocupació de binissalemers que justifiquin tal declaració.

Correspondrà aquesta declaració al ple de la corporació i s'acordarà prèvia sol·licitud del subjecte passiu, per vot favorable de la majoria simple dels seus membres.

Es considerarà que existeix foment de l'ocupació de binissalemers sempre que l'activitat econòmica generi nova ocupació dins aquest col·lectiu o millori les condicions d'estabilitat o durada del ja existent. Per a la valoració de les circumstàncies de foment de l'ocupació, es prendrà com a període de referència l'any immediatament anterior al de la sol·licitud.

A l'efecte de la valoració i concessió de les bonificacions sol·licitades, no es considerarà que s'ha produït l'inici de l'exercici d'una nova activitat econòmica quan aquesta s'hagi desenvolupat anteriorment sota una altra titularitat o tipologia anàloga en el municipi, circumstància que s'entendrà que concorre, entre altres supòsits, en els casos de fusió, escissió o aportació de branques d'activitat.

Per Batlia es dictaran les instruccions relatives a la documentació a aportar juntament amb la sol·licitud de bonificació, així com la que sigui precisa aportar per a la seva renovació.

També per Batlia es determinaran els criteris generals a tenir en compte per part de la Comissió de Valoració per proposar al Ple l'aprovació de les bonificacions sol·licitades.

La bonificació s'atorgarà per un període màxim de 5 anys i els requisits que hagin estat causa per a la seva obtenció hauran de mantenir-se durant el temps que duri la mateixa.

El Ple aprovarà, en cada cas, el percentatge anual de la bonificació a atorgar així com el temps de durada de la mateixa, a proposta de la Comissió de Valoració, que estarà composta pels regidors responsables dels Serveis Econòmics, Urbanisme, Comerç, i els tècnics que el Batle designi. El percentatge aprovat haurà de tenir en compte l’import que suposi la bonificació en relació a les noves contractacions que es facin o les que es millorin.

La bonificació s'aplicarà a partir de la meritació següent a aquell en què se sol·liciti, menys pel 2.014, que s’haurà de sol·licitar abans del 15 de Març del 2.014 per tenir efecte dins el mateix any.

S’aplicaran com a màxim els següents percentatges en funció de l’any:

- El primer any: el 50% com a màxim

- El segon: el 40% , com a màxim

- El tercer: el 30% , com a màxim

- El quart: el 20% , com a màxim

- El cinquè: el 10% , com a màxim”

“... ”

La modificació introduïda a l’apartat d) de l’article 3 tindrà efectes a partir de l’exercici de la seva publicació.

 

2.-ORDENANÇA FISCAL DE L’ IMPOST SOBRE VEHICLES DE TRACCIÓ MECÀNICA

Es modifica el coeficient de l’Article 9è, que queda en 1,75%:

“... ”

1.- Les quotes tributàries es determinaran per aplicació de les tarifes segons l’article 95.1 del RDL 2/2004, Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, incrementades amb l’aplicació del coeficient 1,75 %.

“... ”

 

4.-ORDENANÇA FISCAL DE L’ IMPOST SOBRE CONSTRUCCIONS, INSTAL·LACIONS I OBRES

Es dóna nova redacció a l’apartat 2 de l’article 4art de l’ordenança que d’ara endavant tindrà la següent:

“... ”

2.- Bonificacions.

S’estableixen bonificacions sobre la quota en els supòsits i amb els percentatges següents:

a) S’estableix una bonificació del 70 per 100 a favor de les construccions, instal·lacions i obres que incorporin sistemes per a l’aprofitament tèrmic o elèctric de l’energia solar per a l’autoconsum. L’aplicació d’aquesta bonificació estarà condicionada que les instal·lacions per a producció de calor incloguin col·lectors que disposin de la corresponent homologació de l'Administració competent.

La bonificació s’aplicarà únicament sobre el cost de la construcció, instal·lació i obra de l’aprofitament d’energia solar. L’atorgament d’aquesta bonificació requereix la sol·licitud expressa del subjecte passiu, que haurà d’acreditar, si escau, el cost específic corresponent a l’aprofitament de l’energia solar.

b) S’estableix una bonificació del 50 per 100 a favor de les construccions, instal·lacions i obres referents als Habitatges de Protecció Oficial de promoció pública i del 10% a favor de les construccions, instal·lacions i obres referents als Habitatges de Protecció Oficial de promoció privada. L’atorgament d’aquesta bonificació requereix la sol·licitud expressa del subjecte passiu.

c) S’estableix una bonificació del 90 per 100 pels immobles d’us residencial i del 70% pels immobles d’ús distint al residencial a favor de les construccions, instal·lacions i obres que afavoreixin les condicions d’accés i habitabilitat dels discapacitats.

La bonificació s’aplicarà, únicament, sobre el cost de la construcció, instal·lació i obra que afavoreixi l’accés i habitabilitat dels discapacitats. L’atorgament d’aquesta bonificació requereix la sol·licitud expressa del subjecte passiu, que haurà d’acreditar, el cost específic corresponent a l'obres d’afavoriment de l’accés i habitabilitat dels discapacitats.

d) S’estableix una bonificació del 10 per 100 pel cost de reforma d’un habitatge de protecció oficial.

e) S’estableix una bonificació de la quota del tribut a favor de les construccions, instal·lacions o obres que siguin declarades d’especial interès o utilitat municipal per concórrer circumstàncies socials, culturals, historicoartístiques o de foment de l’ocupació que justifiquin tal declaració o pròpies d’edificis de protecció patrimonial integral. Correspondrà aquesta declaració al ple de la corporació i s'acordarà prèvia sol·licitud del subjecte passiu, per vot favorable de la majoria simple dels seus membres.

L’aplicació de la bonificació serà, com a màxim, dels següents percentatges:

Base imponible de fins a 10.000 euros, bonificació del 90%.

Base imponible d’entre 10.001 i 50.000 euros, bonificació del 80%.

Base imponible d’entre 50.001 i 100.000 euros, bonificació del 70%.

Base imponible d’entre 100.001 i 200.000 euros, bonificació del 60%.

Base imponible de més de 200.000 euros, bonificació del 50%.

En la modalitat de foment de l’ocupació, es considerarà que existeix foment de l'ocupació de binissalemers sempre que l'activitat econòmica que es vagi a desenvolupar a l’edifici afecta generi nova ocupació dins aquest col·lectiu o millori les condicions d'estabilitat o durada del ja existent. Per a la valoració de les circumstàncies de foment de l'ocupació, es prendrà com a període de referència l'any immediatament anterior al de la sol·licitud.

Per Batlia es dictaran les instruccions relatives a la documentació a aportar juntament amb la sol·licitud de bonificació. També per Batlia es determinaran els criteris generals a tenir en compte per part de la Comissió de Valoració per proposar al Ple l'aprovació de les bonificacions sol·licitades.

Les circumstàncies generadores del dret a la deducció s’hauran de mantenir com a mínim quatre anys, havent-se se justificar de la forma en que s’estableixi en les instruccions de Batlia. En altre cas, s’hauran de tornar les bonificacions aconseguides.

El Ple aprovarà, en cada cas, el percentatge de la bonificació a atorgar a proposta de la Comissió de Valoració, que estarà composta pels regidors responsables dels Serveis Econòmics, Urbanisme, Comerç, i els tècnics que el Batle designi. El percentatge aprovat haurà de tenir en compte l’import que suposi la bonificació en relació a les noves contractacions que es facin o les que es millorin.

“... ”

 

5.- ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE L’ IMPOST SOBRE ACTIVITAT ECONÒMIQUES

S’introdueix un nou article 2.bis a l’ordenança que en endavant tindrà la següent redacció:

“... ”

Article 2n bis

S’estableix una bonificació de fins al 50 per cent de la quota corresponent per als subjectes passius que tributin per quota municipal i que desenvolupin activitats econòmiques que siguin declarades d'especial interès o utilitat municipal per concórrer circumstàncies socials, culturals, històric artístiques o de foment de l'ocupació que justifiquin tal declaració.

Correspondrà aquesta declaració al ple de la corporació i s'acordarà prèvia sol·licitud del subjecte passiu, per vot favorable de la majoria simple dels seus membres.

Es considerarà que existeix foment de l'ocupació de binissalemers sempre que l'activitat econòmica generi nova ocupació dins aquest col·lectiu o millori les condicions d'estabilitat o durada del ja existent. Per a la valoració de les circumstàncies de foment de l'ocupació, es prendrà com a període de referència l'any immediatament anterior al de la sol·licitud.

A l'efecte de la valoració i concessió de les bonificacions sol·licitades, no es considerarà que s'ha produït l'inici de l'exercici d'una nova activitat econòmica quan aquesta s'hagi desenvolupat anteriorment sota una altra titularitat o tipologia anàloga en el municipi, circumstància que s'entendrà que concorre, entre altres supòsits, en els casos de fusió, escissió o aportació de branques d'activitat.

Per Batlia es dictaran les instruccions relatives a la documentació a aportar juntament amb la sol·licitud de bonificació, així com la que sigui precisa aportar per a la seva renovació.

També per Batlia es determinaran els criteris generals a tenir en compte per part de la Comissió de Valoració per proposar al Ple l'aprovació de les bonificacions sol·licitades.

La bonificació s'atorgarà per un període màxim de 5 anys i els requisits que hagin estat causa per a la seva obtenció hauran de mantenir-se durant el temps que duri la mateixa.

El Ple aprovarà, en cada cas, el percentatge anual de la bonificació a atorgar així com el temps de durada de la mateixa, a proposta de la Comissió de Valoració, que estarà composta pels regidors responsables dels Serveis Econòmics, Urbanisme, Comerç, i els tècnics que el Batle designi. El percentatge aprovat haurà de tenir en compte l’import que suposi la bonificació en relació a les noves contractacions que es facin o les que es millorin.

La bonificació s'aplicarà a partir de la meritació següent a aquell en què se sol·liciti, menys pel 2.014, que s’haurà de sol·licitar abans del 15 de Març del 2.014 per tenir efecte dins el mateix any.

S’aplicaran com a màxim els següents percentatges en funció de l’any:

- El primer any: el 50% com a màxim

- El segon: el 40% , com a màxim

- El tercer: el 30% , com a màxim

- El quart: el 20% , com a màxim

- El cinquè: el 10% , com a màxim.”

“... ”

14.- ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER SERVEIS PRESTATS PER LA RETIRADA DE VEHICLES, ALTRES OBJECTES I ANIMALS, I PER ESTADA EN EL DIPÒSIT MUNICIPAL DELS MATEIXOS, RETIRATS PER QUALSEVOL MITJÀ, DE LA VIA PÚBLICA, O IMMOBILITZACIÓ D’AQUESTS.


 

L’Annex a l’ordenança queda amb la següent redacció amb efectes des de l’1 de Gener

 

“... ”

 

ANNEX A L’ORDENANÇA

 

TARIFES VIGENTS A PARTIR DE L'1 DE GENER DEL 2014

 

PART A) TARIFES ORDINÀRIES

 

                                                                                                                                             Euros

 

 

 

a. Retirada de vehicles o altres objectes de la via pública

Ordinari

Festius i/onocturn

1. Camions, autocars i altres vehicles pesants

162,64

243,96

2. Turismes, furgonetes i vehicles lleugers de més de dues rodes

92,16

138,25

3. Motocicletes, ciclomotors de dues rodes, bicicletes, objectes lleugers, etc

75,9

113,85

4. Objectes voluminosos o pesants que no tinguin la condició de vehicles (per tonelada)

54,21

81,32

 

En el supòsit que els vehicles o objectes s’hagin de retirar mitjançant grues o altres mitjans de característiques o dimensions de què no es disposi, la tarifa de referència estarà constituïda per l'import total de la factura del servei prestat per tercer, si fos superior a la taxa corresponent.

 

 

                                                                                                                                                                

b. Estada o custòdia al dipòsit municipal o lloc habilitat amb aquest efecte, per dia natural o fracció, exclòs aquell en què es va produir la retirada del vehicle o dies

 

 

Euros

1. Camions, autocars i altres vehicles pesants

7,59

2. Turismes i furgonetes

5,43

3. Motocicletes, ciclomotors, bicicletes, etc

2,16

4. Objectes sense consideració de vehicles

3,24

 

 

Euros

 

c. Immobilització de vehicles

 

 

 

1. Camions, autocars i altres vehicles pesants

27,11

2. Turismes, furgonetes i vehicles lleugers de més de dues rodes

21,68

3. Vehicles de dues rodes i anàlegs

16,26

 

 

 

 

Si en el moment d’iniciar-se els treballs de retirada o immobilització del vehicle o objecte se suspenguessin perquè el conductor o una persona autoritzada comparegués i adoptàs a les mesures convenients, les tarifes de retirada es reduiran un 50%, el pagament de les quals és requisit indispensable per a l’efectivitat de la suspensió. Aquesta reducció no és aplicable en els casos de retirada d’elements que ocupin la via pública indegudament o sense llicència en vigor.

 

 

 

d) Per la declaració d’abandonament, descontaminació, desballestament i gestió de la baixa administrativa, a més de les que procedeixin dels apartats anteriors

 

 

 

1. Per cada actuació

309,01

 

 

e) Per la tramitació de l’expedient administratiu que acabi amb retirada del vehicle o objecte voluminós per part del seu propietari

54,21

 

 

Aclariments

 

 

 

En els casos en que es doni la retirada pública de vehicle o objecte voluminós i no es recuperi pel titular, es cobraran en qualsevol cas les despeses de grua, estada per dia, la multa corresponent per abandonament de vehicle, així com la tarifa d’eliminació de residus.

 

 

 

En cas de que es doni dóna la retirada pública de vehicle o objecte voluminós, i sí es recuperi pel titular, es cobraran les despeses de grua, estada per dia i una tarifa de tramitació administrativa establerta al punt e anterior.

 

 

 

PART B) ANIMALS

 

 

 

a) Retirada d’animals  de la via pública (per animal, excepte llorigades de moixos, cans, etc) :

 

 

 

1. Animals recollits amb intervenció dels serveis municipals, no traslladats a centres de acollida no municipals i s’hagi tramitat expedient administratiu

65,04

 

 

2. Animals recollits i entregats a l’Ajuntament per particulars, sense intervenció dels serveis municipals, no traslladats a centres de acollida no municipals i s’hagi tramitat expedient administratiu

21,68

 

 

3. Animals vius (cans, moixos, ovelles, cabres, porcs i similars) retirats per entitat especialitzada

160,31

 

 

4. Animals vius (cavalls, vaques i similars) retirats per entitat especialitzada

316,98

 

 

5. Animals morts amb intervenció de  Entitat Col·laboradora/Centre Recollida (cans, moixos, ovelles, cabres, porcs i similars)

188,95

 

 

6. Animals morts.. (cavalls, vaques i similars), s’aplicarà la valoració econòmica realitzada per Entitat Col·laboradora més les taxes municipals aplicables.

 

 

 

7. Renuncies de cans, moixos, ovelles, cabres, porcs i similars amb intervenció dels Serveis Municipals  i retirats per entitat especialitzada

179,31

 

 

8. Renuncies de cavalls, vaques i similars, amb intervenció dels Serveis Municipals  i retirats per entitat especialitzada

415,98

 

 

9. Renuncies de cans, moixos, ovelles, cabres, porcs i similars sense intervenció dels Serveis Municipals  i retirats per entitat especialitzada

157,63

 

 

10. Renuncies de cavalls, vaques i similars sense intervenció dels Serveis Municipals  i retirats per entitat especialitzada, es cobrarà segons valoració econòmica realitzada per Entitat Col·laboradora mes les taxes municipals aplicables.

 

 

 

Notes comuns:

 

 

 

En el supòsit que els animals s’hagin de retirar mitjançant grues o altres mitjans de característiques o dimensions de què no es disposi, la tarifa de referència estarà constituïda per l'import total de la factura del servei prestat per tercer, si fos superior a la taxa corresponent.

 

 

 

En cas d’una ventrada o llorigada de cans, moixos o altres animals es considerarà com a retirada d’un sol animal adult.

 

 

 

L’ajuntament no recollirà animals destinats al sacrifici. Aquest servei s’haurà de encarregar al manescal de zona. Si l’Ajuntament es ves obligat a recollir un animal i sacrificar-lo, es cobrarà la tarifa de retirada de l’animal, la de sacrifici assenyalada en el paràgraf anterior i la d’enterrament que facturi l'entitat col·laboradora.

 

 

 

Tant les renúncies com les adopcions es podran tramitar directament a través de la Entitat Col·laboradora, sense intervenció ni cost municipal.

 

 

 

b)       Estada o custòdia en el dipòsit municipal o lloc habilitat a l’efecte. Per cada dia natural o fracció.

 

 

 

1. Animals petits com a cans, moixos, ovelles, cabres, porcs i similars,  euros/dia

4,5

2. Animals grans, com a cavalls, vaques i similars, euros/dia

5,52

 

 

PART C) TARIFES ESPECIALS

Tots els serveis que s’hagin de prestar en tot o en part dins els horaris que s’estableixen a continuació, tendrán un increment percentual del 50% (excepte la retirada d’animals):

  • Horari nocturn: des de les 20:00 a les 08:00 del dia següent.
  • Horaris en festiu: des de les 08:00 a les 20:00 dels dies que siguin legalment festius al poble de Binissalem, a més de tots els dissabtes i diumenges de l’any.
 

“... ”

20.- ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA DE CLAVEGUREAM

La quota tributària de l’Article 5è quedarà redactada com segueix:

“... ”

1. La quota tributària corresponent a la concessió de la llicència o autorització de connexió a la xarxa de clavegueram s'exigeix per una sola vegada i consisteix en la quantitat fixa que s’indica. Quant fos necessari a més un informe arqueològic, s’aplicarà –addicionalment- l’import previst a la ordenança 12, ‘ordenança fiscal reguladora de la taxa per obertura de cales o síquies en terrenys d'ús públic i qualsevol remoguda del paviment o de voreres en la via pública’ per aquest informe.

232,44

2. La quota tributària a exigir és  la següent:

 

 

 

1.- Habitatges

21,92

2.- Local de negocis

21,92

3.- Vivenda amb local comercial

29,05

4.- Locals industrials i grans magatzems

36,21

5.- Bars, perruqueries i similars

116,62

6.- Indústries de neteja de botelles

329,3

7.- Grans indústries

5.308,68

“... ”

 

24.- ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER RECOLLIDA DE FEMS

La part fitxa de la taxa regulada a l’article 6 queda com segueix:

“... ”

 

 

Total €

Epígraf primer. Vivendes

 

 

 

1.- Per vivenda en zona urbana no habitada

81

 

 

2.- Per vivenda en zona urbana habitada per una persona

106,5

 

 

3.- Per vivendes urbanes habitades per dues persones

123,5

 

 

4.- Per vivendes urbanes habitades per tres o mes persones

157,5

 

 

5.- Per vivenda a zona rústica

135

 

 

Epígraf segon. Activitats

 

 

 

A.- Despatxos professionals, oficines, loteries, indústries de marbreria o picapedreria, perruqueries, gasolineres, papereries, òptiques, fotògrafs, centres educatius, ferreries, artistes i galeries d’art

185

 

 

B.- Comerços al detall de productes tèxtils, roba, calçat, objectes de decoració, mobles, floristeries, apotecaries, drogueries, estancs.

 

 

 

B1) fins a 80 m2

276

B2) de més de 80 m2

351

 

 

C.- Comerços al detall de pa, pastisseria, bolleria, confiteria, caramels, fruits secs, llepolies, vins.

 

 

 

C1) fins a 80 m2

221

C2) de més de 80 m2

323

 

 

D.- Comerços de venda d’electrodomèstics, maquinària, ferreteries, tallers mecànics i tallers d’alumini

 

D1) fins a 100 m2

368

D2) de més de 100 m2

460

 

 

E.- Comerços al detall de fruites, verdures, hortalisses, cellers de vi sense producció i altres productes alimentaris

497

 

 

F.- Carnisseries i peixateries

643

 

 

G.- Supermercats

 

 

 

G1) fins a 100 m2

773

G2) entre 100 i 200 m2

1.103,00

G3) de més de 200 m2

1.692,00

 

 

H.- Bancs, caixes d’estalvi, entitats financeres, bars, cafeteries, pubs i gelateries

791

 

 

I.- Restaurants- pizzeries fins a 100 m2

 

I1) situats dins el nucli urbà

892

I2) situats fora del nucli urbà

1.296,00

 

 

J.- Restaurants- pizzeries de més de 100 m2

 

J1) situats dins el nucli urbà

1.333,00

J2) situats fora del nucli urbà

1.692,00

 

 

 

 

K.- Magatzems

 

 

 

K1) fins a 100 m2

552

K2) entre 100 i 200 m2

892

K3) de més de 200 m2

1.333,00

 

 

A aquells magatzems vinculats a comerç o indústria situats a una distància inferior a 30 metres respecte del comerç o indústria, se’ls aplicarà les tarifes següents

 

 

 

K.bis. 1) fins a 100 m2

185

K.bis. 2) entre 100 i 200

231

K.bis. 3) de més de 200 m2

313

 

 

L.- Indústries alimentàries

 

L1) fins a 5 treballadors

892

L2) de 6 a 10 treballadors

1.692,00

L3) de 11 a 25 treballadors

2.758,00

L4) de més de 25 treballadors

6.800,00

 

 

M.- Indústries no alimentàries

 

M1) Fins a 5 treballadors

447

M2) de 6 a 10 treballadors

892

M3) de 11 a 25 treballadors

1.333,00

M4) de més de 25 treballadors

3.952,00

 

 

N.- Locals sense ús ni activitat

125

 

“... ”

El punt 3 de l’article 6 de l’ordenança queda redactat com segueix:

 

“... ”

 

3) Les vivendes rústiques quins usuaris exclusius siguin també usuaris d’una altra vivenda dins el casc urbà, pagaran una tarifa de 45 € per la vivenda rústica. Aquesta circumstància s’haurà d’acreditar cada any abans dins els primers cinc mesos de l’any.

“... ”

El tercer paràgraf de l’article 7 queda redactat com segueix:

 

“... ”

 

Les quotes seran irreductibles, llevat del cas en què el període impositiu s'iniciï durant el segon, tercer o quart trimestre natural, en quins casos es reduirà a tres quartes parts, a la meitat, o a la quarta part la tarifa. En el cas de que l’activitat s’acabi durant el segon, tercer o quart trimestre natural, previ tràmit de la baixa en activitats, la quota es reduirà en tres quartes parts, en la meitat o en la quarta part de la tarifa, respectivament, i es procedirà a la devolució de la diferència.

“... ”

El que es fa públic per general coneixement.

 

Binissalem,  18 de desembre de 2013.

 

El Batle,

Jeroni Salom Munar