Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 23689
Policia. Notificació vehicles deposit Toe 22/13

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès que no han pogut tenir efecte les notificacions d’abandonament de vehicle, d’acord amb l’article 59.4 i 61 de la llei 30/1992 de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, amb el present anunci se comunica a les persones relacionades el seu contingut (TOE  22-13):

El Regidor de l’Àrea delegada de Seguretat Ciutadana, en ús de les facultats que li confereix el Decreto de Alcaldía  nº  8435 de día 13-05-13, d’organització dels serveis administratius de l’Ajuntament de Palma publicat al BOIB núm. 70 de dia 18-05-13, ha dictat la següent resolució, d’acord amb Decreto nº 21624 , de fecha  17 de desembre de 2013: “Havent ingressat el vehicle al dipòsit municipal i d’acord amb el que estableix l’article 86 de la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat viària (RDL 339/1990), si transcorregués més de dos mesos sense que la persona titular el retiri, se’n presumirà racionalment l’abandonament. Arribat a aquest cas, la persona titular disposarà d’un termini d’un mes per retirar el vehicle del dipòsit municipal. En cas contrari el vehicle s’entregarà a un centre autoritzat per reciclar-lo i descontaminar-lo (CARD) o se li donarà la finalitat establerta a l’article 86.3 del Reial decret legislatiu 339/1990.”

Per això, i atès l’anterior Decret, se us concedeix el termini indicat perquè el retireu del dipòsit Municipal indicat a d’alt i se us adverteix que si no ho feis s’entregarà a un centre autoritzat per reciclar-lo i descontaminar-lo i es generaran les corresponents taxes que poden arribar a la quantitat de 1.561’52 euros (128’75 per la retirada, 1.141’24 per la custòdia i 291’53  per la declaració d’abandonament, descontaminació, desballestament i gestió de la baixa administrativa)

En aquest moment ja s’han generat la taxa de retirada del vehicle (128’75 euros) i la taxa pels dies de custòdia, però podeu evitar que es generin la resta de taxes si en el termini establert renuncieu voluntàriament al vehicle emplenant l’imprès de renúncia que us facilitaran al mateix dipòsit, o a qualsevol de les UIAP de l’ajuntament o a qualsevol oficina de la Policia Local. En aquest cas la taxa per custòdia es limitarà als primers 15 dies (152’44 euros) i se us condonaran la resta de dies i s’entregarà el vehicle a un CARD i se n’anotarà la baixa definitiva, o se li donarà la finalitat establerta a l’article 86.3 del Reial decret legislatiu 339/1990, de 2 de març, sense més cost per a vós.

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar RECURS DE REPOSICIÓ davant el mateix òrgan que l’ha dictada, conformement al que disposa l’article 116 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, segons la redacció de la Llei 4/1999, de 13 de gener. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre la notificació. En aquest cas no es pot interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’ha resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s’ha de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 38.4 de l’esmentada Llei 30/1992 i es considera desestimat quan no s’ha resolt i s’ha notificat la resolució en el termini d’un mes comptat des de l’endemà d’interposar-lo. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article esmentat anteriorment i els 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre la notificació de la resolució. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.

 

Palma, a  17 de desembre de 2013

La cap del servei de l’Área Delegada de Seguretat Ciutadana

p.d. Decret de Batlia nº 22906 de 1/12/11

(BOIB nº 187 de 15/12/11)

Catalina Beltrán Rigo

 

 

MATRICULA

MARCA Y MODELO

TITULAR

C-2233-BVB

AIYUMO

ALCINA ESCARRER RAMON MATEO

IB-0624-DT

DAEWOO LANOS

ANAFI JONES NANA KWAME

C-7715-BJP

YAMAHA

ANTELO TABORGA SHERINE

IB-0662-DK

CITROEN XSARA

BAUTISTA HEREDIA AGUSTIN

IB-9800-AJ

VESPA

BONNIN MIRO FRANCISCO

B-9884-VL

RENAULT

CA NOSTRA RESTAURACION SL

IB-2268-CL

HYUNDAI ACCENT

CALIZ GARCIA ANTONIO

J-0329-T

RENAULT TRAFIC

CAMPOS CASTRO JUANA

IB-3776-CF

VOLKSWAGEN GOLF

COLOM PARRA MIGUEL ANGEL

4287-BFX

FORD FOCUS

CORTES PICAZO VICENTE

4027-FTF

CITROEN

CUENCA MELO WILLIAN JESUS

IB-4626-DS

MERCEDES 320

DIAZ MENDEZ JOSE

C-4964-BHC

PIAGGIO TYPHOON

DOMINGUEZ MARIA LAURA

0540-GXZ

KIA

DRIVER CALA MILLOR SL

A-5491-DN

TATA TELCOSPORT

FERNANDEZ SANTIAGO GONZALO

7644-FKF

FIAT BRAVA

GEORG WALDEMA SINGENFELD HANS

IB-6574-CU

FORD FIESTA

GUERRA ROMERO RENE MARTIN

IB-6933-BG

OPEL KADETT

HARO GUERRA JAIME ERNESTO

IB-0453-CJ

VOLKSWAGEN

JORDAR OLIVEROS ANTONIA

IB-2397-BX

PEUGEOT 306

JUL MIRANDA CARLOS

IB-4569-CN

RENAULT CLIO

KECHAIRI MAZIZEN MOHAMED

6900-BCR

FIAT PUNTO

LA CALA MEDITERRANEA 2012 SL

IB-6671-BY

FORD FIESTA

MARCHANTE JUAN FRANCISCO

8034-BKB

HYUNDAI ATOS

MARTINEZ SEVILLANO ANTONIA

6285-BMH

CHRYSLER VOYAGER

MERODIO ILLAN SUSANA

IB-3505-BK

PEUGEOT 205

MORENO SANTIAGO JUAN

IB-2960-DC

FORD ORION

OLIVER SALAS ANTONIA MARIA

C-7458-BNF

YAMAHA

RIVERA VALDES FRANKLIN ANTONIO

6552-CHS

PEUGEOT

RODRIGUEZ GARCIA DAVID HUGO

IB-3077-BK

FIAT FIORINO

SALVA JOSE BARTOLOME

IB-6656-BX

VOLKSWAGEN

SANCHEZ MOLINA JOSE MANUEL

C-2161-BPH

DERBI

SANCHEZ OTERO DAVID

IB-9128-BK

CITROEN AX

SANTIAGO CORTES JUAN JOSE

IB-7965-DH

FORD FOCUS

SANTIAGO VARGAS ISAAC

7380-GGZ

FIAT DUCATO

SCIERMOCH THEODOR AUGUST

3173-DRG

SKODA OCTAVIA

SIURELL DOS MIL CB

7894-DLC

OPEL ASTRA

SOLER GARI BARTOLOME

9124GPD

VOLKSWAGEN

TODOROV METODIV IVANOV

7107-CRN

PIAGGIO PIAGGIO

UN AMORE DE PIU SL

3315-CSK

HYUNDAI ACCENT

UTRERA SANTIAGO MARIO

4365-FYG

CHEVROLET

VADELL TOME ANTONIO

IB-5461-CZ

RENAULT

VIDAL FERNANDEZ CARLOS

4220-FBV

CHEVROLET

ZAPATA SANCHEZ OSSMAN