Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA DE LES ILLES BALEARS RAMON LLULL

Núm. 23544
Resolució de la directora gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears per la qual s’ordena la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d’un gestor de formació i comunicació

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en l’article 15 estableix la competència per ordenar la inserció d’edictes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, en el punt 4, especifica que les institucions o els ens públics no esmentats en els tres primers punts han d’acreditar els òrgans i les persones que, d’acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s’ha d’entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l’òrgan, l’ens o la institució de què emana el text.

D’altra banda, d’acord amb l’article 27 dels Estatuts de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles altres actuacions que en aquesta matèria li encomanin, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dict la següent

 

Resolució

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de les convocatòries per a la contractació d’un gestor de formació i comunicació (vegeu l’annex adjunt).

 

Palma, 18 de desembre de 2013

 

La directora gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears

Marilena Jover Casasnovas

 

 

Annex 1

Convocatòria per a la provisió /contractació d’una plaça de GESTOR DE FORMACIÓ I COMUNICACIÓ de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull

La Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull té encomanades, entre d’altres, la funció/les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei de l’execució de programes d’investigació clínica, bàsica i aplicada, desenvolupament tecnològic i innovació en el camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació té la necessitat de dur a terme la incorporació temporal d’una persona per liderar i coordinar la unitat de formació i comunicació.

L’article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s’han d’aplicar els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L’apartat segon B de l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l’àmbit d’aplicació i de determinació de l’abast del control del punt 5 de l’Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, i en exercici de les competències que m’atribueix l’article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigents.

 

Convoc

El procés per a la contractació d’un GESTOR DE FORMACIÓ I COMUNICACIÓ, amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

Requisits de la plaça

  • Ser llicenciat en Ciències de la salut.
  • Tenir nacionalitat espanyola o de la UE.

Funcions per desenvolupar

  • Liderar de unitat de formació i comunicació.
  • Gestió de l’activitat científica i productivitat investigadora.
  • Memòria de l’activitat anual.
  • Pla de formació.
  • Indicadors i acreditacions.
  • Relacions institucionals.
  • Comunicació i visibilitat exterior.
  • Actes i jornades d’investigació en salut.
  • Totes les funcions que se li puguin delegar pel Director Gerent de la Fundació.

Mèrits i valoració

  • Experiència en funcions semblants a centres d’investigació o administracions públiques. 0,1 punt per mes treballat, amb un màxim de 2 punts.
  • Experiència acreditada en tasques de creació i acreditació d’instituts d’investigació sanitària: 0,2 punts per mes acreditat, amb un màxim de 1,5 punts.
  • Altres titulacions relacionades amb el lloc de feina: 1 punt per llicenciatura o máster, i 0,5 punts per diplomatura o enginyeria tècnica, amb un màxim d’1 punt.
  • Formació complementària en investigació, formació i altres. Màxim d’1,5 punts. Els cursos en valoraran de la següent manera: 0,01 punt per hora d’assistència; i 0,02 punts per hora d’aprofitament.
  • Experiència en docència: 0,1 punt per hora de docència, amb un màxim d’1 punt.
  • Altres mèrits d’investigació: màxim d’1 punt. Publicacions a revistes indexades al Journal Citations Report (JCR) 0,2 punts com a primer o darrer firmant i 0,1 punt firmant en un altra ordre. Patents (0,2 punts per patent) i investigador en projectes competitius (0,2 punts per projecte). Presentacions a congressos nacionals o internacionals: 0,2 punts per presentació o congrés.
  • Coneixements d’idiomes: màxim 1 punt. Certificat de nivell mitjà de català (C1): 0,5 punts; Certificat superior de català (nivell C2-LA): 0,75 punts. Altres idiomes: nivell mitjà 0,5 punt i 0,75 nivell superior. Només s’admetrà el títol més alt presentat.

Forma d’acreditació dels requisits i mèrits

  • Presentació del títol acadèmic requerit.
  • Presentació dels títols de cursos formatius relacionats amb el lloc de feina que s’especifica.
  • Presentació de certificat de vida laboral.
  • Referències d’altres centres on ha treballat amb anterioritat.
  • Presentació de publicacions i patents.

Criteris de valoració

  • L’entrevista personal, en cap cas podrà superar un 10% del total de la puntuació.

(Nota: hi ha una reserva del 2% de llocs de treball per discapacitats, segons l’article 38.1 de la Llei 13/1982 del 7 d’abril de integració social de minusvàlids de l’Estatut Bàsic dels Treballadors)

Modalitat de contractació: Contracte d’interinatge fins a la cobertura de plaça.

Retribució: 32.067,84 euros bruts anuals.

Presentació de sol·licituds

La sol·licitud, a la qual s’han d’adjuntar el CV i la documentació acreditativa del compliment dels requisits, s’ha de presentar a les oficines de la Fundació (Hospital Universitari Son Espases, Edifici S) o per correu electrònic a info@caubet-cimera.es, referència Gestor formació i comunicació

Termini de presentació

5 dies naturals des de la data de publicació.

Una vegada puntuats i entrevistats els candidats es publicarà a la web de la Fundació la puntuació amb la persona seleccionada.

 

Palma, 18 de desembre de 2013

 

La directora gerent

Marilena Jover Casasnovas