Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA DE LES ILLES BALEARS RAMON LLULL

Núm. 23542
Resolució de la directora gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears per la qual s’ordena la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d’un coordinador d’infraestructures i laboratoris

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en l’article 15 estableix la competència per ordenar la inserció d’edictes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, en el punt 4, especifica que les institucions o els ens públics no esmentats en els tres primers punts han d’acreditar els òrgans i les persones que, d’acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s’ha d’entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l’òrgan, l’ens o la institució de què emana el text.

D’altra banda, d’acord amb l’article 27 dels Estatuts de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles altres actuacions que en aquesta matèria li encomanin, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dict la següent

Resolució

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de les convocatòries per a la contractació d’un coordinador d’infraestructures i laboratoris (vegeu l’annex adjunt).

 

Palma, 18 de desembre de 2013

 

La directora gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears

Marilena Jover Casasnovas

Annex 1

Convocatòria per a la provisió /contractació d’una plaça de COORDINADOR D’INFRAESTRUCTURES I LABORATORIS de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull

La Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull té encomanades, entre d’altres, la funció/les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei de l’execució de programes d’investigació clínica, bàsica i aplicada, desenvolupament tecnològic i innovació en el camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació té la necessitat de dur a terme la incorporació temporal d’una persona per liderar i coordinar les infraestructures i laboratoris.

L’article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s’han d’aplicar els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L’apartat segon B de l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l’àmbit d’aplicació i de determinació de l’abast del control del punt 5 de l’Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, i en exercici de les competències que m’atribueix l’article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigents,

Convoc

El procés per a la contractació d’un COORDINADOR D’INFRAESTRUCTURES I LABORATORIS, amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

Requisits de la plaça

  • Ser llicenciat en Ciències de la Salut.
  • Tenir nacionalitat espanyola o de la UE.

Funcions per desenvolupar

  • Planificació de les inversions en infraestructures i equipaments de laboratori.
  • Avaluació de la idoneïtat en l’adquisició dels equips en funció de l’activitat.
  • Gestió de compres d’infraestructures.
  • Definició i planificació de les plataformes cientificotècniques.
  • Definició de la cartera de serveis de les diferents plataformes.
  • Disseny, implementació i difusió del pla de qualitat de laboratoris.
  • Sistema de gestió i manteniment del pla de qualitat.
  • Coordinació de l’ús d’infraestructures.
  • Elaboració dels procediments d’ús, calibració, manteniment d’equips i control dels mateixos.
  • Elaboració d’un pla de formació per a l’ús d’equips.
  • Desenvolupar un pla d’emergències, seguretat i eliminació de residus.
  • Totes aquelles funcions que li puguin ser delegades pel Director Gerent de la Fundació.

Mèrits i valoració

  • Experiència en tasques de coordinació d’infraestructures i laboratoris d’una institució d’investigació sanitària. 0,2 punts per mes treballat, amb un màxim de 1,5 punts.
  • Experiència en tasques de coordinació d’infraestructures i laboratoris en altres centres públics o privats. 0,1 punt per mes treballat, amb un màxim de 1 punt.
  • Experiència en implantació i manteniment de sistemes de qualitat de laboratoris. 0,1 punt per mes treballat, amb un màxim d’1,5 punts.
  • Coneixements en sistemes de qualitat: 0,1 punt per hora acreditada en cursos d’implementació de sistemes de qualitat, amb un màxim d’1,5 punts.
  • Coneixements d’ofimàtica. 0,1 punt per hora en cursos bàsics (word, excel i acces); i 0,3 punts per curs de sistemes integrals de gestió de laboratoris o altra que tengui a veure amb el lloc de la plaça oferta, amb un màxim de 1,5 punts.
  • Altres mèrits d’investigació: màxim d’1 punt. Publicacions a revistes indexades al Journal Citations Report (JCR) 0,2 punts com a primer o darrer firmant i 0,1 punt firmant en un altra ordre. Patents (0,2 punts per patent) i investigador en projectes competitius (0,2 punts per projecte). Presentacions a congressos nacionals o internacionals: 0,2 punts per presentació o congrés.
  • Coneixements d’idiomes: Màxim 1 punt. Certificat de nivell mitjà C1 de Català: 0,5 punts; Certificat superior (nivell C2-LA de català) 1 punt. Altres idiomes: nivell mitjà 0,5 punt i 0,75 nivell superior. Només es valorarà el nivell més alt.

Forma d’acreditació dels requisits                              

  • Presentació del títol acadèmic requerit.
  • Presentació dels títols de cursos formatius relacionats amb el lloc de feina que s’especifica.
  • Presentació de certificat de vida laboral.
  • Acreditació per escrit d’haver obtingut alguna acreditació de laboratoris.
  • Referències d’altres centres on ha treballat amb anterioritat.
  • Presentació de publicacions i patents.

Criteris de valoració

  • L’entrevista personal, en cap cas podrà superar un 10% de la puntuació total.

(Nota: hi ha una reserva del 2% de llocs de treball per discapacitats, segons l’article 38.1 de la Llei 13/1982 del 7 d’abril de integració social de minusvàlids de l’Estatut Bàsic dels Treballadors)

Modalitat de contractació: Contracte d’interinatge fins a la cobertura de plaça.

Retribució: 32.067,84 euros bruts anuals.

Presentació de sol·licituds

La sol·licitud, a la qual s’han d’adjuntar el CV i la documentació acreditativa del compliment dels requisits, s’ha de presentar a les oficines de la Fundació (Hospital Universitari Son Espases, Edifici S) o per correu electrònic a info@caubet-cimera.es, referència Coord. Infraestructures-Laboratoris

Termini de presentació

5 dies naturals des de la data de publicació.

Una vegada puntuats i entrevistats els candidats es publicarà a la web de la Fundació la puntuació amb la persona seleccionada.

 

Palma, 18 de desembre de 2013

 

La directora gerent

Marilena Jover Casasnovas