Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE TURISME I ESPORTS

Núm. 23209
Resolució del secretari general de la conselleria de Turisme i Esports per la qual s’anuncia la licitació del contracte de servei preventiu sanitari per a l’atenció sanitària i els possibles trasllats a centres hospitalaris o centres d’atenció primària dels participants a les finals de Balears en edat escolar que tindran lloc durant l’any 2014

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:

a) Organisme: Conselleria de Turisme i Esports.

b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.

c) Obtenció de la documentació i informació:

1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació

2) Domicili: carrer de Montenegro, 5

3) Localitat i codi postal: Palma - 07012

4) Telèfon: 971 17 71 55 /971 17 72 06

5) Fax: 971 17 63 68

6) Correu electrònic: contractacio@turisme.caib.es

7) Direcció d’Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació:  10  dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

d) Número d’expedient: CONTR 2013/5467

2. Objecte del contracte:

a) Tipus: serveis

b) Descripció: servei preventiu sanitari per a l’atenció sanitària i els possibles trasllats a centres hospitalaris o centres d’atenció primària dels participants a les finals de Balears en edat escolar que tindran lloc durant l’any 2014

c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d’unitats: no

d) Lloc d’execució/lliurament:  En el lloc de celebració de cadascuna de les competicions amb els trasllats als centres mèdics/hospitalaris corresponents si és necessari.

e) Termini d’execució/lliurament: des de dia 9 de febrer de 2014 fins el 8 de juny de 2014.

f) Admissió de pròrroga: no

g) Establiment d’un acord marc: no

h) Sistema dinàmic d’adquisició: no

i) CPV : 851400002

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Subhasta electrònica: no

d) Criteris d’adjudicació: un únic criteri d’adjudicació: oferta econòmica, 100 punts.

4. Valor estimat del contracte: 23.414,00 euros

5. Pressupost base de licitació:

a) Import net 23.414,00 euros. IVA: 0,00 euros. Import total: 23.414,00 euros

 

6. Garanties exigides.

Provisional: no.

Definitiva: 5% del pressupost de licitació (IVA exclòs).

7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació: no

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: Criteris de selecció: El licitador ha d’aportar declaració sobre el volum global de negocis en l’àmbit de l’activitat corresponent a l’objecte del contracte referit als tres darrers exercicis disponibles en funció de la data de creació o d’inici de les activitats de l’empresari. Requisits mínims de solvència: el volum de negocis de cada any ha de ser almenys igual o superior a l’import del contracte.

Solvència tècnica i professional: El licitador ha d’aportar indicació del personal tècnic o de les unitats tècniques, integrades o no a l’empresa, participants en el contracte, especialment dels encaregats del control de qualitat. Ha d’aportar una declaració de maquinària, material i equip tècnic del que es disposa per a l’execució del servei. Requisits mínims de solvència: el licitador ha de disposar, almenys, dels vehicles sanitaris a què fa referència la clàusula del PPT: “tipus de servei” amb el personal corresponent, conductors, ajudants i metges.

c) Altres requisits específics: no

d) Contractes reservats: no

8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: 15 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (hora límit: a les 14.00 hores).

b) Modalitat de presentació: la prevista en els punts 13 i 14 del plec de clàusules administratives particulars.

c) Lloc de presentació

1. Dependència: Oficina de Registre del servei de contractació de la Conselleria de Turisme i Esports (UAC).

2. Domicili: carrer de Montenegro, 5

3. Localitat i Codi Postal: Palma– 07012

4. Adreça electrònica: contractacio@turisme.caib.es

d) Nombre previst d’empreses (proc. restringit): no

e) Admissió de variants: no.

f) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos comptadors des de l’endemà de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.

9. Obertura d’ofertes:

a) Descripció: en els termes exposats en el PCAP.

b) Adreça:  carrer de Montenegro, 5.

c) Localitat i codi postal: Palma - 07012

d) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà al perfil del contractant.

10. Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari fins a 400 €.

11. Altres informacions: no

Palma, 13 de desembre de 2013

El secretari general

Joaquín Legaza Cotayna