Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 22984
Servei de control d’activitats. Departament d’activitats i seguretat dels establiments. Notificació del inicio de l’expedient sancionador DAS 2013/0018
Versió PDF
Atès que no s’ha pogut efectuar la notificació en el domicili que figura en el respectiu expedient i que no es té coneixement de cap altre on dur-la a terme, pel present edicte es comunica al Sr. SERGIO GÁMEZ SALOM que s’ha emès el Decret de Batllia núm. 5778 de data 8 d’abril de 2013 a partir del qual s’inicia l’expedient sancionador DAS 2013/0018 atès que s’ha constatat la realització de la infracció molt greu tipificada a l’article 117.3 de la Llei 16/2006, de 17 d’octubre, de règim jurídic de les llicències integrades d’activitat de les Illes Balears. Es proposa la imposició d’una multa de 10.001 € d’acord amb l’article 116.1.c de la citada Llei 16/2006.
S’informa que es disposa d’un termini de quinze dies hàbils comptats des de l’endemà d’aquesta publicació per poder formular al·legacions a la iniciació de l’expedient i proposar les proves que consideri convenients als seus drets. S’adverteix del fet que si no s’efectuen al·legacions en termini sobre el contingut de l’acord d’iniciació, aquest acord serà considerat proposta de resolució.
Durant el citat termini de quinze dies, l’expedient es troba a la seva disposició en el Departament d’Activitats i Seguretat dels Establiments ubicat a l’Avinguda Gabriel Alomar i Villalonga núm. 18, 2n. De manera que la persona interessada o la persona representant degudament acreditada podran comparèixer pel coneixement íntegre de l’esmentat acte i constància dels fets en horari de 8.30h a 14.00h de dilluns a divendres, excepte festius.
El mencionat Decret es fa públic en compliment del que estableixen els articles 194 i 196.1 del Real Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals i en virtut de l’article 35.a) i 59.4 de la Llei 4/1999 de modificació de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Es pot presentar la documentació que es consideri adient a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania ja esmentada, Avinguda Gabriel Alomar i Villalonga núm. 18, 2n, o a les Oficines d’Atenció a la Ciutadania que es relacionen a la pàgina web d’aquest Ajuntament, així com a qualsevol des llocs que preveu l’article 38.4 de la mateixa Llei 30/1992 de 26 de novembre.
Palma, 4 de novembre de 2013
La Cap de Servei del Departament d’Activitats i Seguretat dels Establiments
Catalina M. Cunill Mascaró