Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 22978
Servei de control d’activitats. Departament d’activitats i seguretat dels establiments. Notificació de la resolució de l’expedient sancionador DAS 2012/0039

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès que no s’ha pogut efectuar la notificació en el domicili que figura en el respectiu expedient i que no es té coneixement de cap altre on dur-la a terme, pel present edicte es comunica a MASCORI HOSTELERIA SLU que s’ha emès el Decret de Batllia núm. 8253 de data 9 de maig de 2013 mitjançant el qual s’ha resolt l’expedient sancionador DAS 2012/0039 atès que s’ha constatat la realització de la infracció greu tipificada a l’article 116.7 de la Llei 16/2006, de 17 d’octubre, de règim jurídic de les llicències integrades d’activitat de les Illes Balears. Mitjançant l’indicat Decret s’imposa una multa de 1.001 €  i suspensió de la activitat durant 3 dies d’acord amb l’article 116.1.b de la citada Llei 16/2006.

L’expedient es troba a la seva disposició en el Departament d’Activitats i Seguretat dels Establiments ubicat a l’Avinguda Gabriel Alomar i Villalonga núm. 18, 2n. De manera que la persona interessada o la persona representant degudament acreditada podran comparèixer pel coneixement íntegre de l’esmentat acte, la constància dels fets i la presentació de recursos en horari de 8.30h a 14.00h de dilluns a divendres, excepte festius. També es pot dirigir a les Oficines d’Atenció a la Ciutadania que es relacionen a la pàgina web de l’Ajuntament i a  qualsevol dels llocs que preveu l’article 38.4 de la Llei 30/1992,  de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

La multa s’ha de fer efectiva a la Recaptació Municipal ubicada a la Plaça Santa Eulàlia núm. 8, 1r en horari de 9.00h a 13.30h de dilluns a divendres, excepte festius. El període voluntari de pagament  s’iniciarà amb la fermesa administrativa de la resolució que es notifica. Aquesta fermesa esdevindrà en haver transcorregut el termini d’un mes del qual es disposa per interposar el recurs potestatiu de reposició sense que s’hagi presentat, o bé des de la notificació resolutòria  del recurs interposat. Tot això d’acord amb el que disposa l’article 62 de la Llei 53/2003, de 17 de desembre, General Tributària.

Potestativament i amb caràcter previ al recurs contenciós administratiu, com ja s’ha indicat, es disposa del termini d’un mes comptat a partir de l’endemà d’aquesta publicació per a poder interposar recurs de reposició contra l’esmentat Decret.

El mencionat Decret es fa públic en compliment del que estableixen els articles 194 i 196.1 del Real Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals i en virtut de l’article 35.a) i 59.4 de la Llei 4/1999 de modificació de la Llei 30/1992,  de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

 

Palma, 4 de novembre de 2013

La Cap de Servei del Departament d’Activitats i Seguretat dels Establiments
Catalina M. Cunill Mascaró