Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
DEPARTAMENT D'HISENDA I FUNCIÓ PÚBLICA
Núm. 23015
Comunicació de la Resolució de declaració com a efectes no utilitzables dels vehicles autoescales Pegaso 1223 amb matrícula PM-3823-AJ i Pegaso 1217 amb matrícula PM-4848-AJ i d’inici d’expedient d’alienació d’aquest vehicles
Versió PDF
En data 2 d’agost de 2013, la consellera executiva d’Hisenda i Funció Pública, va dictar, entre d’altres, la següent resolució:
“En data 18 de febrer de 2013, vam rebre comunicació del director insular d’Emergències, amb el vist-i-plau del conseller executiu del Departament de Cooperació Local del Consell de Mallorca, sol·licitant la baixa de 2 vehicles autoescala automàtiques antigues per posteriorment alienar-los.
Vista aquesta petició, en data 26 de febrer de 2013, us vam sol·licitar que ens remetéssiu informe econòmic referent a la valoració dels vehicles i les baixes provisionals o definitives dels vehicles davant la Prefectura Provincial de Trànsit.
En data 23 d’abril de 2013, hem rebut comunicació del director insular d’Emergències instant als Serveis Generals Centrals i Patrimoni del Departament d’Hisenda i Funció Pública a realitzar els tràmits adients per a la declaració d’efectes no utilitzables de 3 vehicles autoescala automàtiques antigues, 2 d’ells per posteriorment alienar-los i l’altre per posteriorment cedir-lo. En aquest escrit es disposa que dels vehicles Pegaso 1223 amb matrícula PM-3827-AJ i Pegaso 1217 amb matrícula PM-4848-AJ es promogui subhasta pública o el procediment que pertoqui per la seva alienació.
A aquesta petició s’adjunta les baixes davant la Prefectura Provincial de Trànsit i l’informe econòmic sobre la valoració de tres autoescales de Bombers de Mallorca de data 17 d’abril de 2013.
En data 29 de juliol de 2013, el cap de Servei de la Secretaria Tècnica/Unitat d’Emergències ha tramés els plecs de prescripcions tècniques que han de regir la subhasta per a l’alienació dels esmentats vehicles de data 24 de juliol de 2013; les memòries justificatives de la conveniència de declarat els vehicles com a efectes no utilitzables de data 24 de juliol de 2013; i els informes tècnics sobre el valor residual de data 24 de juliol de cadascun dels vehicles esmentats.
El Reial decret 1372/1986, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament de Béns de les Entitats Locals estableix a l’apartat 4 de l’article 7 el concepte d'efectes no utilitzables.
Per tot això, com a consellera executiva del Departament d’Hisenda i Funció Pública del Consell de Mallorca, d’acord amb les atribucions que em confereix el Decret de 15 de juliol de 2011, d’Organització del Consell de Mallorca, modificat pel Decret de dia 10 d’octubre de 2011, pel Decret de dia 15 de març de 2012 i pel Decret de dia 11 d’abril de 2012 (BOIB núm. 111, de 21 de juliol de 2011, BOIB núm. 159, de 22 d’octubre de 2011, BOIB núm. 48, de 3 d’abril de 2012 i BOIB núm. 59 de 26 d’abril de 2012), dicto la següent
RESOLUCIÓ
1.- DECLARAR els vehicles Pegaso 1223 amb matrícula PM-3827-AJ i Pegaso 1217 amb matrícula PM-4848-AJ, adscrits al Servei de Bombers de Mallorca, com a efecte no utilitzable, d’acord amb l’article 7.4 del Reial decret 1372/1986, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament de Béns de les Entitats Locals; per tal de procedir amb posterioritat a la seva alienació.
2.- INICIAR l’expedient d’alienació dels esmentats béns declarats com a efectes no utilitzables per tal d’adjudicar-lo a qui presenti la millor oferta econòmica. Aquest inici es farà públic mitjançant la publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears complint amb els principis bàsics de publicitat i concurrència de la Llei de Contractes del Sector Públic.
3.- COMUNICAR aquesta resolució a la Intervenció General, a la Direcció Insular d’Emergències i a la Secretaria Tècnica del Departament de Cooperació Local del Consell de Mallorca.
4.- ADVERTIR quin són els recursos que es poden interposar contra aquest acte:
Contra aquesta resolució, que no exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs d’alçada davant la Presidència del Consell de Mallorca en el termini d’un mes, a comptar de l’endemà de la notificació de la resolució (article 114 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i el procediment administratiu comú).
Contra la desestimació expressa del recurs d'alçada podeu interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma que correspongui en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent al de la recepció de la notificació de la desestimació de l'esmentat recurs. Contra la desestimació per silenci del recurs d'alçada podeu interposar recurs contenciós administratiu davant el mateix òrgan jurisdiccional en el termini de sis mesos, comptadors a partir del dia següent a la desestimació presumpta (tres mesos des de la interposició del recurs sense que s'hagi notificat la resolució).
No obstant l'anterior, es pot exercitar, si n'és el cas, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i de la Llei 4/1999, de 13 de gener, de modificació de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú”.
La qual cosa vos comunic pel vostre coneixement i als efectes oportuns.
Palma, 31 d’octubre de 2013
El Cap de Serveis Generals Centrals i Patrimoni
Jordi Amer Bonnín
Per delegació de la Secretaria General del Consell de Mallorca
(BOIB núm. 112, de 23-07-2011)