Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS
Núm. 22209
Contractació del servei de bugaderia de la Residència de persones majors de Felanitx, mitjançant procediment obert i tramitació ordinària.
Versió PDF
En compliment de l'article 142.1 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic (TRLCSP), es fa pública la licitació del següent contracte:
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Institut Mallorquí d’Afers Socials (IMAS)
b) Dependència que tramita l'expedient: Servei Jurídicoadministratiu
c)Número d’expedient: SER 01/14
2.Objecte del contracte
a)Descripció de l’objecte: prestació del servei de bugaderia de la Residència de persones majors des de Felanitx, ubicada a la carretera de Campos a Felanitx s/n, polígon 55 parcel·la 72.
b)Divisió per lots: no
c)Duració del contracte: Dos (2) anys, des del dia 15 de gener de 2014 fins el 14 de gener de 2016, o en tot cas a partir de la data de formalització del contracte, prorrogable per anualitats 2 anys més si ambdues parts de mutu acord donen la seva conformitat.
3.Tramitació, procediment i forma d’adjudicació
a)Tramitació: ordinària
b)Procediment : obert
4. Pressupost base de licitació: 133.926,00 €, IVA exclòs
5. Garanties
a) Provisional: no
b) Definitiva: 6.696,30 €, corresponent al 5% de l’import de licitació (IVA exclòs).
6.Obtenció de documentació: www.imasmallorca.com (perfil del contractant).
7. Obtenció d’informació
a)Entitat: Institut Mallorquí d’Afers Sociales (IMAS)
b)Domicili: C/ General Riera, 67
c)Localitat i codi postal: Palma 07010
d)Telèfon:: 971.49.88.04
e)Telefax: 971.76.16.69
g)Data límit d’obtenció de documents i informació: fins el darrer dia presentació de les ofertes.
8.Requisits del contractista
a)Classificació: No.
b)Altres requisits: figuren en el plec de clàusules administratives
9.Presentació de les ofertes o de las sol·licituds de participació
a) Data límit de presentació: 14 hores del 15 è dia següent al de la data de publicació en el BOIB de l’anunci de licitació.
b) Documentació a presentar: figura al plec de clàusules administratives.
c) Lloc de presentació:
1ªEntitat: Registre General de l'IMAS
2ªDomicili: C/ del General Riera, 67
3ªLocalitat i codi postal: Palma 07010
d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: dos mesos comptadors a partir de l'endemà de l'obertura de la proposició econòmica
10. Obertura de les ofertes
a) Entitat: Institut Mallorquí d’Afers Socials (Sala d'actes)
b) Domicili: C/ del General Riera, 67
c) Localitat: Palma 07010
d) Data: es comunicarà mitjançant el perfil del contractant www.imasmallorca.com
e) Hora: es comunicarà mitjançant el perfil del contractant www.imasmallorca.com
11. Despeses dels anuncis a càrrec de l'adjudicatari
12. Criteris de valoració de les ofertes:
1. Oferta econòmica: 85,00 punts
2. Millores de caràcter social i de qualitat: 15,00 punts
13. Els plecs regidors d’aquesta contractació s’exposen al públic per un termini de DEU (10) dies naturals comptadors a partir del dia següent al de la publicació d'aquest anunci en el BOIB, per tal que les persones interessades puguin examinar-lo i presentar-hi les reclamacions que estimin adients.
Simultàniament s’anuncia la licitació del contracte esmentat.
Tot això de conformitat amb el que estableix l'article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears (BOIB núm. 186 EXT., de dia 27 de desembre de 2006).
Si durant el termini d’exposició al públic dels plecs es presentessin reclamacions, es suspendrà la licitació i també el termini per presentar proposicions en els casos en què sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.
Palma, 28 de novembre de 2013
La secretària delegada per substitució
Amparo Solanes Calatayud